Emaster එක්ක සෙට් වුනොත් ඉතින් හැමදාම මෙහෙම තමයි මල්ලී...😎
දන්නෝ දනිති, බොරු Marketing වලට රැවටෙන් නැතුව, ගේමක් ගහන්න ඕනිනම් සෙට් වෙන්න. 😎
අනිවා ගොඩදානව 💪
Contact : @emaster_admin
දන්නෝ දනිති, බොරු Marketing වලට රැවටෙන් නැතුව, ගේමක් ගහන්න ඕනිනම් සෙට් වෙන්න. 😎
අනිවා ගොඩදානව 💪
Contact : @emaster_admin
❤5🔥1🤩1
සුපිරිම VIP සිග්නල් සෙට් එකක් අරන් දවස පුරාම Profit කරන්න කැමති අයට VIP පැත්තට එන්න පුලුවන්...😍😍
*මේක ආවට ගියාට දුවන VIP එකක්නම් නෙමේ..Join වෙනකොට අපි දෙන Video ටික බලල ඒ Method use කරන එක අනිවාර්යයි..
VIP Contact - @Emaster_Admin
*මේක ආවට ගියාට දුවන VIP එකක්නම් නෙමේ..Join වෙනකොට අපි දෙන Video ටික බලල ඒ Method use කරන එක අනිවාර්යයි..
VIP Contact - @Emaster_Admin
❤3🔥3🤩1
❇️ කොහොමද emaster signal එකකට Trade කරන්නේ ?-
https://youtu.be/My6z_XuGCe0?si=MMFhjJx5DeyWoMhL
❇️ Risk එක අඩු කරලා Profit වැඩි කරගන්න Ladder method -
https://youtu.be/VSBclrFWop8?si=zUzl8Ew2dgLg_Hbe
https://youtu.be/My6z_XuGCe0?si=MMFhjJx5DeyWoMhL
❇️ Risk එක අඩු කරලා Profit වැඩි කරගන්න Ladder method -
https://youtu.be/VSBclrFWop8?si=zUzl8Ew2dgLg_Hbe
YouTube
Signal එකක් දුන්නම, Trade එක ගන්නෙ මෙහෙමයි..| EMaster Crypto Community
Telegram channel එකට join වෙන්න 🕵️ : Emaster Crypto Community
Fb යන ගමන් මාකට් එක ගැන update වෙන්න 🕵️: Emaster Education
විනාඩියෙන් හරි පාරට TikTok 🕵️ : emastercrypto
Premium Signal Service එක ගැන වගේම Trading Master Course එක ගැන වැඩි විස්තර දැනගන්න…
Fb යන ගමන් මාකට් එක ගැන update වෙන්න 🕵️: Emaster Education
විනාඩියෙන් හරි පාරට TikTok 🕵️ : emastercrypto
Premium Signal Service එක ගැන වගේම Trading Master Course එක ගැන වැඩි විස්තර දැනගන්න…
❤3🥰1🤩1
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
❤4🥰1🤩1
Emaster Premium Signal Service
🚀 Daily 4 - 7 Future Signals
🚀 95%+ Accuracy
🚀 Trading Strategies
🚀 Long Term 10x Signals
🚀 Risk / Money Management Tips
🚀 Monthly Zoom Sessions
🚀 Instructions for Beginners
😎 Premium Charges :
🔥1 Month : 10 USDT
🔥3 Month : 25 USDT
🔥6 Month : 45 USDT
🔥Lifetime : 100 USDT
Binance ID - 60543236
📲 Contact - @Emaster_Admin
🚀 Daily 4 - 7 Future Signals
🚀 95%+ Accuracy
🚀 Trading Strategies
🚀 Long Term 10x Signals
🚀 Risk / Money Management Tips
🚀 Monthly Zoom Sessions
🚀 Instructions for Beginners
😎 Premium Charges :
🔥1 Month : 10 USDT
🔥3 Month : 25 USDT
🔥6 Month : 45 USDT
🔥Lifetime : 100 USDT
Binance ID - 60543236
📲 Contact - @Emaster_Admin
❤2🥰1🤩1
https://www.facebook.com/share/1DKswkHwkK/?mibextid=wwXIfr
Free සිග්නල් ගැන review comment එකක් දාගෙන යන්න 😍 Comment 50ක් ආපු ගමන් සුපිරි Free සිග්නල් එකක් දෙනවා🔥 හොදම Comment එකට USDT 10ක Giveaway එකකුත් දෙනවා 💪🏽
Free සිග්නල් ගැන review comment එකක් දාගෙන යන්න 😍 Comment 50ක් ආපු ගමන් සුපිරි Free සිග්නල් එකක් දෙනවා
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
❤22🥰1🎉1🤩1
Emaster Crypto Education Post 1
Crypto trading කරනකොට discipline + risk management follow කිරීම ඉතා වැදගත්. පහත rules follow කරලා trade කරන්න.
✅ 1. Rules Follow කරන්න
Signal follow කරනකොට trade plan එකෙන් පිටට යන්න එපා.
✅ 2. Capital Management
Example: Capital $500 අඩු නම්
⚠️ Isolated Mode use කරන්න
❌ Cross Mode avoid කරන්න
✅ 3. Leverage Control
Capita එක කීයක් උනත්
👉 10x – 15x leverage use කරන්න.
✅ 4. Entry Strategy
Signal entry point එකෙන් trade enter වෙන්න.
👉 Ladder entries / DCA strategy use කරන්න.
✅ 5. Stop Loss Management
Trade 30% profit ආවම
👉 SL Entry price එකට move කරන්න.
✅ 6. Profit Lock
Profit increase වෙද්දි SL move කරලා profit secure කරන්න.
✅ 7. Partial Close
50% profit ආවම
👉 Position 50% close කරලා
👉 Remaining run වෙන්න දෙන්න
✅ 8. Discipline
❌ Emotional trading avoid කරන්න
👉 Signal rules follow කරන්න
🔥 Consistency maintain කරොත්
📈 Capital grow වෙනවා
💰 Profits secure කරන්න පුළුවන්
Contact - @Emaster_Admin
Crypto trading කරනකොට discipline + risk management follow කිරීම ඉතා වැදගත්. පහත rules follow කරලා trade කරන්න.
✅ 1. Rules Follow කරන්න
Signal follow කරනකොට trade plan එකෙන් පිටට යන්න එපා.
✅ 2. Capital Management
Example: Capital $500 අඩු නම්
⚠️ Isolated Mode use කරන්න
❌ Cross Mode avoid කරන්න
✅ 3. Leverage Control
Capita එක කීයක් උනත්
👉 10x – 15x leverage use කරන්න.
✅ 4. Entry Strategy
Signal entry point එකෙන් trade enter වෙන්න.
👉 Ladder entries / DCA strategy use කරන්න.
✅ 5. Stop Loss Management
Trade 30% profit ආවම
👉 SL Entry price එකට move කරන්න.
✅ 6. Profit Lock
Profit increase වෙද්දි SL move කරලා profit secure කරන්න.
✅ 7. Partial Close
50% profit ආවම
👉 Position 50% close කරලා
👉 Remaining run වෙන්න දෙන්න
✅ 8. Discipline
❌ Emotional trading avoid කරන්න
👉 Signal rules follow කරන්න
🔥 Consistency maintain කරොත්
📈 Capital grow වෙනවා
💰 Profits secure කරන්න පුළුවන්
Contact - @Emaster_Admin
❤12🤩2🥰1🙏1👨💻1
නින්දට කලින් Premium සෙට් එකට හීනියට සැප 😍 තාම ඉවර නෑ ඉතින් 😌 සෙට් වෙන්න කැමති අය දැන්ම msg එකක් දාන්න 😍
Contact @Emaster_Admin
Contact @Emaster_Admin
❤6🥰3🤩2