𝖣𝖤𝖨𝖳𝖸
1.2K subscribers
13 photos
2 videos
98 links
𝖺𝗇𝗒𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀? @elxord

𝖻𝖺𝗌𝖾𝖽 𝗈𝗇 @durov 𝗋𝗎𝗅𝖾𝗌.
Download Telegram
فقط اجازه‌ی برگشت بدون چالش رو نداشت، خودشم دلیلشو میدونه
که چالشم شرکت کرد و اومد تیم
🔥3
Forwarded from Hidden Chat
ژورنال چنل جذابیه ولی تا جایی که من دیدم بیشتر کراش اور هیت و هارت لاین بوده که هم جالب بوده هم طرفدار های خوبی داشته'ادمین هاش چه جدید و چه قبلی همیشه در حال اسلی بودن و لول جدا ای ان برای خودشون مخصوصا رضوان و ماهک عزیز اما راجع به توئیت و اون ساین زودیاک به نظر من میتونه جالب تر ام باشه اگه ادنین های محترم و عزیز سعی کنن تنوع بدن و سوالات جنجالی تری بپرسن تا جذب مخاطب بیشتری داشته باشه
خسته نباشید میگم به تیم قوی و پر تلاش چنل ژورنال🔥
🔥43
Forwarded from Hidden Chat
عاشق تیمتونم ادمین به خصوص ادمین های چنل پیکسل وارتان و ویتو و نوئه و اکسن خیلی مهربون و خوب هستن
3
Hidden Chat
عاشق تیمتونم
لطف داری
2
Forwarded from Hidden Chat
سلاممم شبتون بخیر
من انتقادی ندارم فقط میخوام بگم خیلی خوشحالم اکیرا و رهام برگشتن فکر میکنم خیلی به باحال شدن برنامه ها کمک میکردن ادمینای این مدتم عالی بودن ولی مجری گری این دوتا خیلی خفن میکرد جوارو موفق باشین
👍9👏2
Forwarded from Hidden Chat
برخلاف خیلیا که از اومدن اکیرا خوشحال نشدن و..
من خوشحالم چون نظر شخصی من اینکه رومر هایی که اکیرا اجرا میکرد موضوعات به شدت متفاوت و خوبی داشت
و خب جالب بود
این مدت نظرم روی اجرای آرتور بود فقط که جذبم میکرد
الان میتونم بگم اجرای اکیرا قراره همینطور باشه
و در کنارش هم اجرای رهام
👍216🔥5🆒1
Forwarded from Hidden Chat
یه سوال ال راست میگن اکیرا و ماهک التماس کرده برگردن؟ مگه بن نبودن
Hidden Chat
یه سوال ال راست میگن اکیرا و ماهک التماس کرده برگردن؟ مگه بن نبودن
کسی التماس نکرده، اگه برگشتن حتما حضور تو تیم رو دوست دارن
و در ضمن، بن شدن هر کسی از تیم مساوی با هیچوقت برنگشتنش به تیم نیست. اگه اشتباهاتی که داشتن رو بپذیرن و اصلاحش کنن یا تکرارش نکنن میتونن فرصت دوباره داشته باشن.
البته که هستن افرادی که برای همیشه از تیم اخراج شدن
Forwarded from Hidden Chat
ارشد میشه چنل ژورنال هم پابلیک کنید!؟
مثل کی بی سی؟!
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
کی بی سی جوین اجباری داره برای همین پابلیکه
Forwarded from Hidden Chat
https://t.me/ELDEITY/171
حالا رهام قدیمی بود یه چیزی ولی اجرای اکیرا واقعا نیاز به تلاش بیشتر داره
دو سه بار رومر اجرا کرد فقط بنراشو خوب مینوشت وگزنه اصلا نمیتونست جو برنامه رو مهیج کنه
اون یکی ادمین رومرم کاروته که اجراش خیلی آروم و چطور بگم سادست بنظرم اینجور برنامه های سوژه ای لذتش به طول برنامس نه فقط بنرش
اجرایی مثل اجراهای دکس و هرمس >
🗿19👍6💔2💊2
Hidden Chat
اجرایی مثل اجراهای دکس و هرمس >
اتفاقا این دو نفر جزو همون اخراجیان از تیم
😁8🔥4
Forwarded from Hidden Chat
تا جایی که ما شنیدیم لفت دادن اخراج نشدن
https://t.me/ELDEITY/183
1