This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
😁1.98K👍215❤135👎76😭50
مثل این که قراره توافق اولیه تو همچین جایی امضا بشه
روستای بورگنستوگ تو مرکز سوئیس که تا حالا میزبان کنفرانسهای صلح زیادی بوده
@eco_ehsan
روستای بورگنستوگ تو مرکز سوئیس که تا حالا میزبان کنفرانسهای صلح زیادی بوده
@eco_ehsan
❤2.48K😁580👍325😭251👎172
Ecoehsan | اکواحسان
مثل این که قراره توافق اولیه تو همچین جایی امضا بشه روستای بورگنستوگ تو مرکز سوئیس که تا حالا میزبان کنفرانسهای صلح زیادی بوده @eco_ehsan
سوییس هم صدش رو گذاشته تا خاطره خوبی برای دو طرف بسازه
😁2.61K❤520👎229👍227😭121
قیمت طلا رفته تو محدوده ۱۵.۶ میلیون
این قیمت، یعنی بازار اجرای بیعیب و نقص تفاهم رو برداشته
مگه اینکه وسط راه، مخصوصا تو پرونده لبنان گره بیفته و قیمت رشد کنه دوباره
@eco_ehsan
این قیمت، یعنی بازار اجرای بیعیب و نقص تفاهم رو برداشته
مگه اینکه وسط راه، مخصوصا تو پرونده لبنان گره بیفته و قیمت رشد کنه دوباره
@eco_ehsan
❤815👍342😭120😁113👎55
یديعوت احرونوت ادعا کرده بالای ۵۰درصد از پولهای بلوکه شده ایران دست چین و عراقه
رقمش هم کم نیست؛ حداقل ۳۵میلیارد دلاره!
@eco_ehsan
رقمش هم کم نیست؛ حداقل ۳۵میلیارد دلاره!
@eco_ehsan
👍892😭329❤158😁104👎58
Ecoehsan | اکواحسان
قیمت طلا رفته تو محدوده ۱۵.۶ میلیون این قیمت، یعنی بازار اجرای بیعیب و نقص تفاهم رو برداشته مگه اینکه وسط راه، مخصوصا تو پرونده لبنان گره بیفته و قیمت رشد کنه دوباره @eco_ehsan
حالا چرا لبنان انقد مهمه؟
رسانههای غربی ادعا کردن ایران به حزبالله قول داده تا وقتی اسرائیل از جنوب لبنان عقبنشینی نکرده، توافق نهایی هستهای با آمریکا رو امضا نمیکنه
@eco_ehsan
رسانههای غربی ادعا کردن ایران به حزبالله قول داده تا وقتی اسرائیل از جنوب لبنان عقبنشینی نکرده، توافق نهایی هستهای با آمریکا رو امضا نمیکنه
@eco_ehsan
❤867😁438👎221👍139😭71
امروز نصف بورس قرمزه و نصفش سبز
چند روزه دارم میگم مهمه که چه سهمی میخرید، دیگه همه سهمها قرار نیست شارپی برن بالا
@eco_ehsan
چند روزه دارم میگم مهمه که چه سهمی میخرید، دیگه همه سهمها قرار نیست شارپی برن بالا
@eco_ehsan
❤588👍219😁103👎46😭11
ایرانخودرو رسما اعلام کرد که میخواد دوباره قیمت محصولاتش رو ببره بالا!
جالبه دلیلش هم صرفه و صلاح سهامداران اعلام کرده
@eco_ehsan
جالبه دلیلش هم صرفه و صلاح سهامداران اعلام کرده
@eco_ehsan
👎3.27K😁740😭198❤176👍73
رسانههای داخلی گفتن متن تفاهمنامه بعد از امضای روز جمعه منتشر میشه
ترامپ هم دیروز گفته بود میخواد کنفرانس خبری بذاره و کلمه به کلمه متن رو توضیح بده
@eco_ehsan
ترامپ هم دیروز گفته بود میخواد کنفرانس خبری بذاره و کلمه به کلمه متن رو توضیح بده
@eco_ehsan
😁1.57K👍317❤205👎86😭18
مثل اینکه ترامپ متن تفاهمنامه رو از ترس رسانهای شدن به اسرائیلیها نداده و اونا رو حسابی شاکی کرده!
@eco_ehsan
@eco_ehsan
😁1.64K👍237❤128👎101😭29
چند روزه شایعه شده با خودروهای منطقه آزاد میشه تو کل تهران تردد کرد
اما الان فقط خودروهای عمومی مثل تاکسیهای پلاک منطقه مجوز تردد گرفتن، اونم تو یه سری محدودههای خاص
@eco_ehsan
اما الان فقط خودروهای عمومی مثل تاکسیهای پلاک منطقه مجوز تردد گرفتن، اونم تو یه سری محدودههای خاص
@eco_ehsan
❤716👍329😁189😭58👎51
Ecoehsan | اکواحسان
ایرانخودرو رسما اعلام کرد که میخواد دوباره قیمت محصولاتش رو ببره بالا! جالبه دلیلش هم صرفه و صلاح سهامداران اعلام کرده @eco_ehsan
ایرانخودرو که صبح نامه افزایش قیمت زده بود، عصر قیمتهای جدید رو اعلام کرد!
تو یک ماه تا ۸۰۰ میلیون کشیده رو محصولاتش!
@eco_ehsan
تو یک ماه تا ۸۰۰ میلیون کشیده رو محصولاتش!
@eco_ehsan
👎2.99K😭543😁259❤166👍58
یه سری شایعه در مورد دبه کردن آمریکاییها تو متن تفاهم و کنسل شدن مراسم امضا از سمت ایران داره میاد
اما دو طرف دیروز گفته بودن تفاهم رو مجازی امضا کردن و مراسم جمعه تشریفاتیه!
@eco_ehsan
اما دو طرف دیروز گفته بودن تفاهم رو مجازی امضا کردن و مراسم جمعه تشریفاتیه!
@eco_ehsan
😁970❤173👍126👎61😭47
Ecoehsan | اکواحسان
یه سری شایعه در مورد دبه کردن آمریکاییها تو متن تفاهم و کنسل شدن مراسم امضا از سمت ایران داره میاد اما دو طرف دیروز گفته بودن تفاهم رو مجازی امضا کردن و مراسم جمعه تشریفاتیه! @eco_ehsan
فارس گفته مراسم فعلا کنسل نشده و دارن در موردش تصمیم میگیرن
😁839❤157👍124👎79
Ecoehsan | اکواحسان
فارس گفته مراسم فعلا کنسل نشده و دارن در موردش تصمیم میگیرن
آکسیوس هم ادعا کرده ممکنه تفاهمنامه همین امروز الکترونیک امضا بشه تا آمریکا بتونه متن توافق رو زودتر منتشر کنه
اما دور اول مذاکرات جدید بین قالیباف و ونس، جمعه تو سوئیس سر جای خودشه
@eco_ehsan
اما دور اول مذاکرات جدید بین قالیباف و ونس، جمعه تو سوئیس سر جای خودشه
@eco_ehsan
❤906👎219😁216👍206
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
😁1.65K👍321❤241😭102👎43
قالیباف طی یه حرکت پر ریزون دیگه گفت
در قوانین ایران هیچ مانعی برای حضور و سرمایهگذاری شرکتهای آمریکایی در داخل ایران وجود ندارد.
@eco_ehsan✅️
در قوانین ایران هیچ مانعی برای حضور و سرمایهگذاری شرکتهای آمریکایی در داخل ایران وجود ندارد.
@eco_ehsan
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
😁5.74K👍2.25K❤919👎228😭77
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
👍2.32K😭572❤339😁278👎132