از دیروز با اغلب دوستانی که در دوکتاب طراحی مسیر زندگی شرکت کرده بودن، تماس تلفنی گرفته شده و مطالبی گفته شده.
اگر در جریان نیستید احتمالا یا پاسخ ندادید تماس رو (حداقل سه بار)، یا رد تماس زدید یا شمارهای که باهاش ثبتنام کردید، متعلق به خودتون نبوده.
به هر حال دوستانی که پاسخ دادن مطلع شدن اما برای دوستانی که مطلع نشدن صوت اون تماس و محتواش رو اینجا قرار میدم.
اگر در جریان نیستید احتمالا یا پاسخ ندادید تماس رو (حداقل سه بار)، یا رد تماس زدید یا شمارهای که باهاش ثبتنام کردید، متعلق به خودتون نبوده.
به هر حال دوستانی که پاسخ دادن مطلع شدن اما برای دوستانی که مطلع نشدن صوت اون تماس و محتواش رو اینجا قرار میدم.
🙏9👍4😢1
دوباره سلام : )
خب همونجور که میدونید این هفته دورهمی چهارم دوکتاب طراحی مسیر زندگی هست.
ما تا اینجا اصلیترین حرفهایی که قرار بود بزنیم و بخشی از کار که روشمند باشه رو توی دورهمی دوم و مباحث پیرامون ایکیگای بحث کردیم. چیزی که این هفته قراره بگیم تقریبا میتونم بگم یک نقطه متفاوت هست که باعث میشه در کنار روشمند نگاه کردن، کسانی که همچنان حس «گیجی» دارن، علت رو متوجه بشن. حاصل تاملات و بررسیهای جدید و اتفاقات این چند ماه به لطف خدا.
یکی از چیزهایی که به من توی این چند ماه خیلی ایده داد و کمک کرد بیشتر درباره مسیر زندگی فکر کنم و یاد بگیرم، پیامهای مختلفی بود که شناس یا ناشناس میگرفتم از این مساله گیجی در فهم مسیر زندگی. چیزی که خیلیها درگیرشن.
حالا من یک ایده دارم و البته اجراش نیازمند تایید شماست چون بخشی از این ایده حق و تعهدی هست که از قبل به شما دادم. من میخوام ورود به دورهمی چهارم رو برای عموم افرادی که در این دوکتاب ثبت نام نکردن هم آزاد و رایگان کنم تا افراد بیشتری بشنون و شاید اتفاقی رقم بخوره. البته قطعا برای دوستان حاضر در این دوکتاب اگر در ادامه دورهای داشته باشیم برنامه تشکر متفاوتی خواهم داشت.
در نهایت، الان یک نظرسنجی میگذارم و ملاکم برای انجام یا عدم انجام این کار، نظر شما تا عصر امروز خواهد بود که مایلید در این اقدام همراه بشید یا نه.
ارادت
خب همونجور که میدونید این هفته دورهمی چهارم دوکتاب طراحی مسیر زندگی هست.
ما تا اینجا اصلیترین حرفهایی که قرار بود بزنیم و بخشی از کار که روشمند باشه رو توی دورهمی دوم و مباحث پیرامون ایکیگای بحث کردیم. چیزی که این هفته قراره بگیم تقریبا میتونم بگم یک نقطه متفاوت هست که باعث میشه در کنار روشمند نگاه کردن، کسانی که همچنان حس «گیجی» دارن، علت رو متوجه بشن. حاصل تاملات و بررسیهای جدید و اتفاقات این چند ماه به لطف خدا.
یکی از چیزهایی که به من توی این چند ماه خیلی ایده داد و کمک کرد بیشتر درباره مسیر زندگی فکر کنم و یاد بگیرم، پیامهای مختلفی بود که شناس یا ناشناس میگرفتم از این مساله گیجی در فهم مسیر زندگی. چیزی که خیلیها درگیرشن.
حالا من یک ایده دارم و البته اجراش نیازمند تایید شماست چون بخشی از این ایده حق و تعهدی هست که از قبل به شما دادم. من میخوام ورود به دورهمی چهارم رو برای عموم افرادی که در این دوکتاب ثبت نام نکردن هم آزاد و رایگان کنم تا افراد بیشتری بشنون و شاید اتفاقی رقم بخوره. البته قطعا برای دوستان حاضر در این دوکتاب اگر در ادامه دورهای داشته باشیم برنامه تشکر متفاوتی خواهم داشت.
در نهایت، الان یک نظرسنجی میگذارم و ملاکم برای انجام یا عدم انجام این کار، نظر شما تا عصر امروز خواهد بود که مایلید در این اقدام همراه بشید یا نه.
ارادت
👏4👍2
باتوجه به توضیحات بالا، ورود به دورهمی چهارم رو برای افرادی که ثبتنام نکردن هم رایگان و آزاد کنیم؟
Anonymous Poll
94%
بله
6%
خیر
سلام به همگی
یادآوری دورهمی فردا : )
ساعت ۱۵ و طبق روال نیم ساعت قبلش میتونید برای چک کردن اینکه مشکلی نباشه وارد بشید.
لینک تا فردا برای همه دوستانی که در دوره حاضر بودن یا دورهمی رو ثبتنام کردن پیامک میشه.
یادآوری دورهمی فردا : )
ساعت ۱۵ و طبق روال نیم ساعت قبلش میتونید برای چک کردن اینکه مشکلی نباشه وارد بشید.
لینک تا فردا برای همه دوستانی که در دوره حاضر بودن یا دورهمی رو ثبتنام کردن پیامک میشه.
❤6
من ظرفیت پنلی که دورهمی رو برگزار میکنم افزایش دادم و شما دوستانی که اینجا هستید، اگر حس کردید برای فرد دیگری هم مناسبه میتونید لینک ثبتنام رو براش بفرستید و تا امشب ثبتنام برقراره.
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScNhk8EeYT2tCohL1D3o9Qpro7rhXHXNmGpKm2g1aKNwUoFJg/viewform?usp=sf_link
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScNhk8EeYT2tCohL1D3o9Qpro7rhXHXNmGpKm2g1aKNwUoFJg/viewform?usp=sf_link
👏4❤1
لینک ورود به دورهمی طراحی مسیر زندگی
https://event.alocom.co/class/taqaf/doketab
دورهمی از ساعت ۱۵ آغاز میشود اما شما میتوانید جهت تست از ساعت ۱۴.۳۰ وارد لینک شوید.
لطفا هنگام ورود ویپیان خود را خاموش کنید و از بخش مهمان نام خود را وارد نمایید.
https://event.alocom.co/class/taqaf/doketab
دورهمی از ساعت ۱۵ آغاز میشود اما شما میتوانید جهت تست از ساعت ۱۴.۳۰ وارد لینک شوید.
لطفا هنگام ورود ویپیان خود را خاموش کنید و از بخش مهمان نام خود را وارد نمایید.
❤18🙏1
📌 کد تخفیف دوکتاب بعدی برای دوستانی که حاضر بودن رو توی دورهمی گفتیم. کد تخفیف اعضای دوکتاب قبل هم به پاس تشکر ازشون توی پنل دوره قرار گرفت.
لینک ثبتنام دوکتاب رفتار (ابتدا گروه اول رو ثبتنام کنید و اگر تموم شد و پیام اتمام داد گروه دوم):
گروه یک
گروه دو
https://zarinp.al/487048
لینک ثبتنام دوکتاب رفتار (ابتدا گروه اول رو ثبتنام کنید و اگر تموم شد و پیام اتمام داد گروه دوم):
https://zarinp.al/487048
🌚6👍2
سلام به همه دوستان 🌱
🎞 ویدئوی ضبط شده دورهمی طراحی مسیر رو توی سایت دوکتاب قرار دادم.
✅ برای مشاهده وارد لینک بشید و بخش دورهمی چهارم طراحی مسیر زندگی رو پیدا کنید.
3⃣ ویدیوی دورهمی در سه قسمت قرار گرفته و بدون ثبتنام در سایت و دوره به صورت رایگان میتونید دانلود یا تماشا کنید.
🔗 https://doketab.ir/product/tms
برای مشاهده سایر قسمتها و دورهها هم میتونید از صفحه دورهها اقدام کنید.
🎞 ویدئوی ضبط شده دورهمی طراحی مسیر رو توی سایت دوکتاب قرار دادم.
✅ برای مشاهده وارد لینک بشید و بخش دورهمی چهارم طراحی مسیر زندگی رو پیدا کنید.
3⃣ ویدیوی دورهمی در سه قسمت قرار گرفته و بدون ثبتنام در سایت و دوره به صورت رایگان میتونید دانلود یا تماشا کنید.
🔗 https://doketab.ir/product/tms
برای مشاهده سایر قسمتها و دورهها هم میتونید از صفحه دورهها اقدام کنید.
❤6
📚 طبق روال سابق، برای خرید همزمان دوکتابها با هزینه کمتر هم یک بسته ویژه آماده شده که هم از طریق سایت دوکتاب و هم از طریق لینک سریع پایین میتونید تهیه کنید.
📌 بسته ویژه دوکتاب رفتار (جدید) + اصلگرایی + طراحی مسیر زندگی:
https://zarinp.al/487730
📌 بسته ویژه دوکتاب رفتار (جدید) + اصلگرایی + طراحی مسیر زندگی:
https://zarinp.al/487730
👍1
چند نکته درباره دوکتاب جدیدی که خواهیم داشت به نام رفتار:
بنابر مشورتی که داشتم، تصمیم گرفتم دوکتاب جدید به جای ۴ جلسه برای دو گروه مجزا در ۸ جلسه برگزار بشه ولی با همون تعداد نفرات قبل که امکان بحث و گفتوگو بیشتر باشه اما با بیشتر شدن جلسات، سرعت رو کم ولی عمق رو بیشتر کنیم و راحتتر گپ بزنیم.
برای ثبتنام این دوکتاب صرفا ۱۴ نفر دیگه ظرفیت داریم و این دوکتاب با حدود ۴۰ نفر شرکتکننده برگزار خواهد شد.
سرفصلهای این دوکتاب رو اعلام نکردم چون بنا دارم اولین بار که این دوکتاب که برگزار میشه، آنچه در زمینه رفتار حس میکنم ضرورت داره به فراخور ۸ جلسه و نیاز شرکتکنندهها اضافه و کم کنم و دستم باز باشه برای همین تبلیغ خاصی هم روی دوره نکردم که دوستانی که با روند دوکتاب همراه بودن حضور داشته باشن. شاید برخی مطالب اضافهتر رو بگم و بعدا حذف کنم و شاید برخی بعدا اضافه بشه و آپدیتهاش در اختیارشون خواهد بود.
بنابر مشورتی که داشتم، تصمیم گرفتم دوکتاب جدید به جای ۴ جلسه برای دو گروه مجزا در ۸ جلسه برگزار بشه ولی با همون تعداد نفرات قبل که امکان بحث و گفتوگو بیشتر باشه اما با بیشتر شدن جلسات، سرعت رو کم ولی عمق رو بیشتر کنیم و راحتتر گپ بزنیم.
برای ثبتنام این دوکتاب صرفا ۱۴ نفر دیگه ظرفیت داریم و این دوکتاب با حدود ۴۰ نفر شرکتکننده برگزار خواهد شد.
سرفصلهای این دوکتاب رو اعلام نکردم چون بنا دارم اولین بار که این دوکتاب که برگزار میشه، آنچه در زمینه رفتار حس میکنم ضرورت داره به فراخور ۸ جلسه و نیاز شرکتکنندهها اضافه و کم کنم و دستم باز باشه برای همین تبلیغ خاصی هم روی دوره نکردم که دوستانی که با روند دوکتاب همراه بودن حضور داشته باشن. شاید برخی مطالب اضافهتر رو بگم و بعدا حذف کنم و شاید برخی بعدا اضافه بشه و آپدیتهاش در اختیارشون خواهد بود.
👍4👎1
برخی دوستان درباره مبلغ دوره هم سوال کرده بودند که چرا نسبت به قبل تغییر کرده.
یکی دیگه از دلایل نامگذاری دوکتاب (دوره و دورهمی کتاب محور) این بود که من اعتقاد داشتم هزینه دوره باید منصفانه باشه و برای یک دوره براساس یک کتاب، نهایتا دو برابر قیمت خود کتاب دریافت بشه و در دو دوره قبل رعایت شد.
این دوره نمیشه گفت حاصل چند تا کتابه و تقریبا عصاره مطالعات من در حوزه رفتار و چندین کتاب و دوره مختلفه برای همین عددی که براش گذاشتم صرفا یک بازی عددی با عدد مورد علاقم یعنی ۵۸۲ بود. احتمالا هم در برگزاریهای بعدی به عدد واقعیتر خودش نزدیک بشه.
این لینک ثبتنام هست و من تا سیزدهم ثبتنام رو باز نگه میدارم اگر ظرفیت باقی باشه و بعدش با هر تعدادی باشه روند دوره رو آغاز میکنیم.
(یک درس مهم اخلاقی در زمینه رفتار: از قواعد رفتار واسه تهییج زیاد مخاطب استفاده نکنیم که بیاد محصولی بخره از ما ولی بدردش نخوره. حالا چه محصول خودمون و خدماتمون باشیم چه یک چیز فیزیکی. توی این دوره قاعده رفتاری زیاد میشنویم و خیلی بیشتر میشنویم که این قاعده رو بدونیم که گول نخوریم اما استفاده نکنیم)
این هم لینک خرید دوره
https://zarinp.al/487048
ارادت
یکی دیگه از دلایل نامگذاری دوکتاب (دوره و دورهمی کتاب محور) این بود که من اعتقاد داشتم هزینه دوره باید منصفانه باشه و برای یک دوره براساس یک کتاب، نهایتا دو برابر قیمت خود کتاب دریافت بشه و در دو دوره قبل رعایت شد.
این دوره نمیشه گفت حاصل چند تا کتابه و تقریبا عصاره مطالعات من در حوزه رفتار و چندین کتاب و دوره مختلفه برای همین عددی که براش گذاشتم صرفا یک بازی عددی با عدد مورد علاقم یعنی ۵۸۲ بود. احتمالا هم در برگزاریهای بعدی به عدد واقعیتر خودش نزدیک بشه.
این لینک ثبتنام هست و من تا سیزدهم ثبتنام رو باز نگه میدارم اگر ظرفیت باقی باشه و بعدش با هر تعدادی باشه روند دوره رو آغاز میکنیم.
(یک درس مهم اخلاقی در زمینه رفتار: از قواعد رفتار واسه تهییج زیاد مخاطب استفاده نکنیم که بیاد محصولی بخره از ما ولی بدردش نخوره. حالا چه محصول خودمون و خدماتمون باشیم چه یک چیز فیزیکی. توی این دوره قاعده رفتاری زیاد میشنویم و خیلی بیشتر میشنویم که این قاعده رو بدونیم که گول نخوریم اما استفاده نکنیم)
این هم لینک خرید دوره
https://zarinp.al/487048
ارادت
❤8
سلام
دوستانی که دوکتاب رفتار رو ثبتنام کرده بودن بعد از ماه رمضان در پنلشون ثبت میشه، پیامک دریافت میکنن و زمان جلسات اعلام میشه خدمتشون.
چند نفری پیام دادن و پیگیر بودن. نگران نباشید هنوز شروع نشده بخاطر ماه مبارک.
دوستانی که دوکتاب رفتار رو ثبتنام کرده بودن بعد از ماه رمضان در پنلشون ثبت میشه، پیامک دریافت میکنن و زمان جلسات اعلام میشه خدمتشون.
چند نفری پیام دادن و پیگیر بودن. نگران نباشید هنوز شروع نشده بخاطر ماه مبارک.
👍3❤2🤩2
و اینکه طبق رسم همیشگی دوکتابها...
برای دوستانی که به هر دلیلی توی این مدت شریط مالی براشون فراهم نبوده یا نیست.
دو تا کد تخفیف صد درصدی قرار داده شده برای کسانی که به هیچ عنوان امکان پرداخت ندارن و میتونن با کد baham ثبتنام کنن. قطعا چک نمیشه چه کسی از کدها استفاده کرده پس راحت باشید.
دو کد پنجاه درصد هم برای کسانی که کمی هزینه براشون به هر دلیلی بالا بوده و میتونن با کد nim ثبتنام کنن.
تعداد کدها نسبت به دفعات قبل کمتره چون کلا ظرفیت دوره کمتر شده و البته موضوع هم تخصصیه در نتیجه صرفا دوستانی که به هر دلیلی ضرورت داره براشون و توضیحات هر کد رو دارن ثبت کنن.
البته اگر کسی دیگه از دوستان هم خواست ثبتنام کنه بهطور عادی تا آخر امروز انجام بده و مشکلی نیست.
لینک ثبتنام دوکتاب رفتار
ارادت
برای دوستانی که به هر دلیلی توی این مدت شریط مالی براشون فراهم نبوده یا نیست.
دو تا کد تخفیف صد درصدی قرار داده شده برای کسانی که به هیچ عنوان امکان پرداخت ندارن و میتونن با کد baham ثبتنام کنن. قطعا چک نمیشه چه کسی از کدها استفاده کرده پس راحت باشید.
دو کد پنجاه درصد هم برای کسانی که کمی هزینه براشون به هر دلیلی بالا بوده و میتونن با کد nim ثبتنام کنن.
تعداد کدها نسبت به دفعات قبل کمتره چون کلا ظرفیت دوره کمتر شده و البته موضوع هم تخصصیه در نتیجه صرفا دوستانی که به هر دلیلی ضرورت داره براشون و توضیحات هر کد رو دارن ثبت کنن.
البته اگر کسی دیگه از دوستان هم خواست ثبتنام کنه بهطور عادی تا آخر امروز انجام بده و مشکلی نیست.
لینک ثبتنام دوکتاب رفتار
ارادت
❤4👍4
دوکتاب
و اینکه طبق رسم همیشگی دوکتابها... برای دوستانی که به هر دلیلی توی این مدت شریط مالی براشون فراهم نبوده یا نیست. دو تا کد تخفیف صد درصدی قرار داده شده برای کسانی که به هیچ عنوان امکان پرداخت ندارن و میتونن با کد baham ثبتنام کنن. قطعا چک نمیشه چه کسی…
کدها یک مشکل فنی داشت حل شد. الان میتونید ثبت کنید.
❤4