مقوله داشتن EQ خیلی با نمکه
دقیقن یک تفسیر مجددی از ماجرای "حالا که زشتم سعی میکنم به مردم بگم زیبایی درون مهمه" هست
دقیقن یک تفسیر مجددی از ماجرای "حالا که زشتم سعی میکنم به مردم بگم زیبایی درون مهمه" هست
داشتم یه مقاله جالب در مورد قسمت های فعال شده مغز حس نفرت و علاقه(عشق) میخوندم
خاستم یاداوردی کنم دفعه بعدی که کسی بهتون گفت از چیزی متنفره بهش شک کنین
خاستم یاداوردی کنم دفعه بعدی که کسی بهتون گفت از چیزی متنفره بهش شک کنین
Forwarded from پرنده آبی فاکداپ (👁)
اینم چنل مهدی
و نه اسپانسرم نیست
ولی مهدی جان اگر این پیام رو میبینی لطفا اسپانسرم شو
https://t.me/devianc
و نه اسپانسرم نیست
ولی مهدی جان اگر این پیام رو میبینی لطفا اسپانسرم شو
https://t.me/devianc
Telegram
دیویِنس
چپاول معکوس
https://t.me/BiChatBot?start=sc-167137-yLRqCUQ
https://t.me/BiChatBot?start=sc-167137-yLRqCUQ
حالا که حرف خاصی برای گفتن ندارم حداقل بهتون پیشنهاد میکنم برید راجع به هوش مصنوعی DALL-E یه سرچ بکنید نا امیدتون نمیکنه
شایدم بکنه
شایدم بکنه
تو اینستاگرام در اغلب مواقع کسی بخواد گوه روانشناسانه بخوره میگه "یکی از باور های غلط مردم اینه که..."