جمهوری میم الاسکی
خدایا بسه دیگه اسپویل انیمه اتک آن تایتان(تا فصل 3) Source @meme_ol_eski
در حال حاضر تنها لطفی که به شما میتونم بکنم شیر نکردن چنل این موجود شیطانیه
نمیدونم چرا ولی حس میکنم (به عبارتی مطمئنم) که اگه الان صدهزار میلیارد دلار پول تو حسابم بود بازم تاثیری توی خوشبختیم نداشت و اصلا حالمو عوض نمیکرد
فقط خدا میدونه که چقدر از جمله Be smart بدم میاد
چشم مادرجنده الان دکمه اسمارتمو میزنمو شرایط فعلی رو متحول میکنم
چشم مادرجنده الان دکمه اسمارتمو میزنمو شرایط فعلی رو متحول میکنم
پرنده آبی فاکداپ
وجود خدا بهترین وسیله برای کنترل عام مردمه احمق بی خاصیت
شفاف سازی میکنم بنده هیچ ارتباطی به دو موضوع ذکر شده ندارم
مقوله داشتن EQ خیلی با نمکه
دقیقن یک تفسیر مجددی از ماجرای "حالا که زشتم سعی میکنم به مردم بگم زیبایی درون مهمه" هست
دقیقن یک تفسیر مجددی از ماجرای "حالا که زشتم سعی میکنم به مردم بگم زیبایی درون مهمه" هست
داشتم یه مقاله جالب در مورد قسمت های فعال شده مغز حس نفرت و علاقه(عشق) میخوندم
خاستم یاداوردی کنم دفعه بعدی که کسی بهتون گفت از چیزی متنفره بهش شک کنین
خاستم یاداوردی کنم دفعه بعدی که کسی بهتون گفت از چیزی متنفره بهش شک کنین
Forwarded from پرنده آبی فاکداپ (👁)
اینم چنل مهدی
و نه اسپانسرم نیست
ولی مهدی جان اگر این پیام رو میبینی لطفا اسپانسرم شو
https://t.me/devianc
و نه اسپانسرم نیست
ولی مهدی جان اگر این پیام رو میبینی لطفا اسپانسرم شو
https://t.me/devianc
Telegram
دیویِنس
چپاول معکوس
https://t.me/BiChatBot?start=sc-167137-yLRqCUQ
https://t.me/BiChatBot?start=sc-167137-yLRqCUQ
حالا که حرف خاصی برای گفتن ندارم حداقل بهتون پیشنهاد میکنم برید راجع به هوش مصنوعی DALL-E یه سرچ بکنید نا امیدتون نمیکنه
شایدم بکنه
شایدم بکنه