دیویِنس
98 subscribers
77 photos
13 videos
9 links
Download Telegram
هر بار که تصمیم میگیرم از ذات زندگی بگم توانایی نوشتنمو از دست میدم(توانایی؟).
بهترین مثالی که از ماهیت کلی زندگی به ذهتم میرسه چیزی مثل human cake از فیلثی فرنک میمونه. خیلی خارق العاده و در عین حال کسشر
جمهوری میم الاسکی
خدایا بسه دیگه اسپویل انیمه اتک آن تایتان(تا فصل 3) Source @meme_ol_eski
در حال حاضر تنها لطفی که به شما میتونم بکنم شیر نکردن چنل این موجود شیطانیه
حس میکنم زندگیم مثل یک فیلم عروسی بسیار فرمالیته، کسشر و بی معنیه
نمیدونم چرا ولی حس میکنم (به عبارتی مطمئنم) که اگه الان صدهزار میلیارد دلار پول تو حسابم بود بازم تاثیری توی خوشبختیم نداشت و اصلا حالمو عوض نمیکرد
فقط خدا میدونه که چقدر از جمله Be smart بدم میاد
چشم مادرجنده الان دکمه اسمارتمو میزنمو شرایط فعلی رو متحول میکنم
جدی جدی جنگه
Forwarded from پرنده آبی فاکداپ (👁)
وجود خدا
بهترین وسیله برای کنترل عام مردمه
احمق بی خاصیت
پرنده آبی فاکداپ
وجود خدا بهترین وسیله برای کنترل عام مردمه احمق بی خاصیت
شفاف سازی میکنم بنده هیچ ارتباطی به دو موضوع ذکر شده ندارم
مقوله داشتن EQ خیلی با نمکه
دقیقن یک تفسیر مجددی از ماجرای "حالا که زشتم سعی میکنم به مردم بگم زیبایی درون مهمه" هست
کام‌ان خلیل کام‌اننننن
Forwarded from پرنده آبی فاکداپ (👁)
فیلمای هری پاتر آشغالن
Forwarded from پرنده آبی فاکداپ (👁)
کل عدم فعالیت اخیر من تقصیر الدن رینگه
دارم یجا دیگه گریه میکنم
داشتم یه مقاله جالب در مورد قسمت های فعال شده مغز حس نفرت و علاقه(عشق) میخوندم
خاستم یاداوردی کنم دفعه بعدی که کسی بهتون گفت از چیزی متنفره بهش شک کنین
سال نوی دوستان "یه دور دور خورشید زدیم که چی بشه" مبارک و فرخنده باد
دوستان انقدر بی خاصیت موندم که حس میکنم عضوی از سازمان ملل‌م
Forwarded from پرنده آبی فاکداپ (👁)
اینم چنل مهدی
و نه اسپانسرم نیست
ولی مهدی جان اگر این پیام رو میبینی لطفا اسپانسرم شو
https://t.me/devianc
پرهام جان شما تاج سر منی