دیویِنس
امکانش هست مدت زیادی دور باشم
بخاطر خیلی از شما نمیبندم و سعی میکنم یک روز برگردم .
به امید دیدار مجدد.
به امید دیدار مجدد.
اگه فکر میکنید با بستن چنلتون مشکلاتتون قابل حل میشن همین الان دست نگه دارید
سلام
سلام
اگه بخوای بدون نشون دادن محتوای تصویری osu رو به دیگران توضیح بدی فکر میکنن اوتیسم داری ولی اگه بخوای بهشون نشونش بدی مطمعن میشن که اوتیسم داری
دلم میخواد به یه دوره خواب عمیق فرو برم و با خبر مرگ تام هالند از خواب بپرم
امیدوارم اکسیژنی که قراره توی شش شما بره توسط افرادی که توی یوزرنیم یا ایدی خودشون عنوان تریدر و کریپتو دارن مصرف بشه