دیویِنس
98 subscribers
77 photos
13 videos
9 links
Download Telegram
یکی از بهترین مزیت های دنیا اینه که شما میتونی به هر چیزی گیر بدی
برای مثال شما میتونی به گیر دادن من گیر بدی و جالب تر جلوه بدیش
به نظر من بزرگ ترین مزیت این دنیا همینه
با دیدن این متن فهمیدم تو کمدی نوشتن استعداد ندارم
افرادی که خودشونو گیمر مینامن خیلی با نمکن
توی بازی ادعای هوش و ذکاوت دارن ولی در نهایت با یه سری وسایل RGB گول میخورن
Forwarded from از بچّگی مخالف (Forever) (Amir Arshia)
روزی که گوشی هر آدم رندومی رو نگاه کنم و ببینم که عکس آهنگ‌های و اسم آرتیست و آلبوم و ... کاملا درسته و می‌شه کامل فهمید هویت این آهنگ چیه، اون‌موقع می‌شه به بشریت امیدوار شد‌.
هر مردی تو زندگیش یه زمانی نشسته و با خودش فکر کرده که یه کاتانا لازم داره
میخام تو زندگیم پیشرفت کنم ولی اعتیادم به موسیقی نمیذاره هندزفری رو دربیارم برم پیگیر اموزش بشم
Forwarded from پرنده آبی فاکداپ (👁)
تو بی دی اس ام یه پوزیشنی هست که مسیجای همدیگه رو سین نمیکنن
حالا وقتی دارم باهات حرف میزنم یهو یک سری از پستای اینستاگرامو برام بفرست ددی
این که کونتو با اب معدنی بشوری به نظرم یه چیز با کلاسه تا درد اور
پسری که تو بچگی میره انیمیشن باربی میبینه کونی نمیشه ، پسفرداش میره هنتای میبینه
تو چارک بالای کیری بودن ادمایی هستن که دوستاشون به علت رو دربایستی از چنلشون لیو نمیدن
اونجا خونه منه
دیویِنس
GIF
بحث فوق داغ من باب طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی
تعریف صحیح هوش سیاه یعنی پاشی طراحی سه بعدی یاد بگیری بعد بری تو GTA:san andreas کرکتر هلیا رو طراحی کنی و باهاش کلیپ بسازی بگی نکن هلیا شر میشه
سناریوی همیشگی
فکر کن استریمر های ایرانی چقدر کیری هستن و حالا این رو در نظر بگیر که یک نفر با اون استریمر های کیری میم های فارسی کیری تری میسازه
واقعن کلمه کیری گنجایش این حجم فضاحت رو نداره
یکی از مسائل کمدی نوین موضوع "دختران قوی هستند"ه
خود موضوع به تنهایی قشنگ عکس مطلبو نشون میده ولی وقتی خنده دار میشه که یکی دربارش اینجوری حرف میزنه:
من یک دختر قوی هستم چون در عین مخالفت پدر مادرم میخام موهامو رنگ کنم
‌ ‌ ‌‌‌ ‌
سلام این آیدی که این زیر میخوام بزارم آیدی کانال ماست
این کانال با هدف معرفی و به اشتراک گزاری موسیقی ارزشی و خوب در سبک های مختلف ساخته شده.اگر متحوی مارو دوست دارید خوشحال میشم یه تبلیغ چند دقیقه ای برای ما انجام بدید تا بتونیم افراد بیشتری رو کنار خودمون داشته باشیم
@for_silencee
منظورم اینه چیزای سطحی برام احمقانس
و زیاد فکر میکنم
همه چیزو تحلیل میکنم
روح پژمرده نیست
بحث تحلیل کردنه
و حد برای خودم مشخص میکنم
درحالی که یه آدم ۲۰ ساله هرکاری دلش میخاد میکنه
و این یطورایی برای سنش درسته
ولی از جهتی غلطه چون این لایف استایل جهت میده به زندگی
و آدما رو احمق بار میاره
اینکه از چیزایی که ارزشی ندارن لذت ببری خوبه اره
ولی اینکه چمیدونم
به واسطه این لایف استایل فیلمای تینیجری و ساسی مانکن برات بشه هنر فاخر
یا قبل انجام دادن کاری فکر نکنی و انجام بدی چون صرفا دلت میخاد انجامش بدی و به پیامدش فکر نکنی
این
اگر به بقیه آسیب نرسونه به خودت آسیب میرسونه
(و برات مثال میزنم که خود شخص من جزو کسایی ام که از همون پیامد آسیب دیدم از کسی که هزار بار راجبش باهات حرف زدم)
یه آدم کم فهم بار میای که جزو ۹۵ درصد جامعه قرار میگیری
و این بده
از طرفی هم برای کسایی مث من یا یه سری از اطرافیانم که توی اون ۵ درصدیم ترسناکه
چون اولین معضلمون اینه که نمیتونیم کس دیگه ای رو پیدا کنیم که توی اون ۵ درصد باشه
و این ینی غم و تنهایی بیشتری بهمون تحمیل میشه
خیلی بیشتر هم میتونم بگم ولی واقعا دلم نمیخاد بازش کنم