ساعت 5 و نیم خبر های مهمی داریم .
مارجین کم آف باشه .
پراپ کاری ک محدودیت ترید در تایم خبر داره هم آف باشه
مارجین کم آف باشه .
پراپ کاری ک محدودیت ترید در تایم خبر داره هم آف باشه
❤🔥4
👍1
دوستان توجه کنید .
برای طلا ضعف خریدار هست اما مشکل اینجاست که فروشنده نداره .
در حقیقت خریدارها سیو سود میزنن باز میره پایین تر خودشون میخرن و پله اضافه میکنن .
برای اصلاح عمیق نیلزمند فروشنده قوی هستیم . هنوز سنتیمنت دستش رو سل نمیره
برای طلا ضعف خریدار هست اما مشکل اینجاست که فروشنده نداره .
در حقیقت خریدارها سیو سود میزنن باز میره پایین تر خودشون میخرن و پله اضافه میکنن .
برای اصلاح عمیق نیلزمند فروشنده قوی هستیم . هنوز سنتیمنت دستش رو سل نمیره
❤2👍1
محدوده حمایتی مهم طلا 44 تا 40 هست که احتمال میدم تاچ بشه چون نقدینگی چاله ایی داره😂😂😂😂
👍6❤🔥1
اپدیت طلا برای تایم خبر . فقط مارجین بالا چون محدوده ها زیادن
43 تا 38 بای ریسکی
33 تا 27. بای بهتری داره
حوالی 60 سل ریسکی
69 تا 73سل بهتر
43 تا 38 بای ریسکی
33 تا 27. بای بهتری داره
حوالی 60 سل ریسکی
69 تا 73سل بهتر
❤4❤🔥1
I know my story is gonna have a happy ending, God's got his hand over my life
میدونم که داستان من پایان خوشی خواهد داشت ؛ خدا حواسش به زندگیم هست...
صبحتون بخیر❣️
میدونم که داستان من پایان خوشی خواهد داشت ؛ خدا حواسش به زندگیم هست...
صبحتون بخیر❣️
❤2
الان سقف انس ب حساب میاد . ریسک برای سل هست چون فروشنده نیومده هنوز .
ولی تریدرها کم کم سیوسود بای هاشون رو میزنن
ولی تریدرها کم کم سیوسود بای هاشون رو میزنن
❤2
از نظر من طلا نهایت تا 2820 بره بالا. کم کم اماده جمع اوری نقدینگی این محدوده ها برای اصلاح عمیق خواهد بود .
ولی هنوز تاییده ریزش نداده مخصوصا تایم بالا .
کمی با احتیاط لانگ بزنید . حد ضرر سل ها هم بیش از 40 پیپ نباشه . تا تاییده بده
ولی هنوز تاییده ریزش نداده مخصوصا تایم بالا .
کمی با احتیاط لانگ بزنید . حد ضرر سل ها هم بیش از 40 پیپ نباشه . تا تاییده بده
❤2
یه جوری ریجستری آیفون رو آزاد کردن که قیمت آیفون گرونتر شد
از مسئولین خواهشمندیم در جهت رفاه و آسایش ما قدمی برندارن😂
از مسئولین خواهشمندیم در جهت رفاه و آسایش ما قدمی برندارن😂
👍1