𝐂𝐫𝐲𝐩𝐭𝐨 / 𝐅𝐨𝐫𝐞𝐱 𝐒𝐭𝐚𝐫
1.25K subscribers
12.5K photos
546 videos
257 files
991 links
🔰بررسی هر روزه بازار کریپتو و فارکس

آموزش تحلیل تکنیکال پیشرفته و مقدماتی

آموزش کسب درآمداز بازار

🔰ارائه سیگنالهای فیوچرز و اسپات رایگان

تبلیغاتی که درکانال گذاشته میشه به هیچ عنوان تایید نمیشود

تحلیلگرو مدیر:
@setareee2
Download Telegram
💰45 پیپ شیرین داد . اگه حجمت بیشتر ازمنه نصف ببند🙂


ری اکشن ضعیف نشه دیگه😒😒
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍6❤‍🔥2🔥2💋1
👀ببین تثبیت بده یعنی حداقل سه کندل یکساعته یا یک کندل 4 ساعته زیر
20400 ببنده شکست ساختارش رو فیک میکنه⚠️✔️
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍2❤‍🔥11🔥1💋1
تقویم_اقتصادی چهارشنبه 23.10.2024

سلام وقت بخیر دوستان 🌺
You become very dangerous when you learn how to trade fearlessly.
Confidence makes you unstoppable.

وقتی یاد بگیرید که چگونه بدون ترس معامله کنید، بسیار خطرناک می‌شوید.

اعتماد به نفس شما را غیرقابل توقف می‌کند.




[معامله‌گر موفق ]
3🔥1💋1
📉📉نزدک زیر قیمت 20400 تثبیت داد یعنی کندل سبزه دیروزش که اردر سل ما رو فعال کرد جهت استاپ سلرها بود .🧲

🧮پس هر بالایی بزنه فروشنده ام . باشد ک شاخص امریکا رو خاک کنیم 😂😂مرگ ب امپریالیسم در فارکس ادامه داره🪙
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
❤‍🔥3👍1
❤‍🔥3
📈 خواستی ریسک بای کنی حوالی 19 💱
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍2🔥1
🚫 بای نزن داره بایر داغ میکنه
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
🔥1💋1
تا 14 هم جا داره❗️
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
💋1
من امروز هیچ بای سیگنال نکردم . دلیلش اینه سل میدیدم .

خودم ی بای ریسکی زدم ولی هانت شد دیگه نزدم و دارم کندلها رو نگاه میکنم

تا موقعیت خوب نبینم حسابمو دچار ضرر و خودمو استرسی نمیکنم
💋3👍2🔥2❤‍🔥1
شاید باور نکنی ولی در 50 چاله داره
👍2💋21
ببینید یا ترید نکن یا اسکلپ 30 پیپ کار کن .
الان باید شروع کنه به رنج تا تصمیم بگیره برای ادامه ریزش یا رفتن ب بالا ...

از طرفی فکر میکنم احتمالا اسراعیل و ایران ی فکری برای جنگ یا خاتمه میکنن . پس من تا فردا هیچ تریدی نمیکنم حتی اگه سیگنال صد در صدی ببینم
👍2🔥1💋1
تقویم_اقتصادی پنجشنبه 24.10.2024

سلام وقت بخیر دوستان 🌺
👍2💋1
بلوم . داگز رو برای خیلی ها فعال کرده چک کنید
📣شاخص ها مثل نزدک و داوجونز رو دیگه معامله نکنید تا هفته دیگه .

🔖ریسک معاملات بالا هست بخاطر اینکه ارنینگهای دو سه تا شرکت خیلی بزرگ میاد بیرون که روی نزدک و داوجونز مخصوصا اثر مستقیم دارن و کندلهای وحشتناک میزنن .
اگه اشتباه نکنم ارنینگ تسلا هم جزوش بود📉📈
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
❤‍🔥31👍1💋1