𝐂𝐫𝐲𝐩𝐭𝐨 / 𝐅𝐨𝐫𝐞𝐱 𝐒𝐭𝐚𝐫
1.25K subscribers
12.5K photos
546 videos
257 files
991 links
🔰بررسی هر روزه بازار کریپتو و فارکس

آموزش تحلیل تکنیکال پیشرفته و مقدماتی

آموزش کسب درآمداز بازار

🔰ارائه سیگنالهای فیوچرز و اسپات رایگان

تبلیغاتی که درکانال گذاشته میشه به هیچ عنوان تایید نمیشود

تحلیلگرو مدیر:
@setareee2
Download Telegram
ی چاله دارم میبینم روی 2710
👍3❤‍🔥1
حوالی 700 ی بچه حمایت داریم نمیدونم چقدر قدرت داره خودت میدونی من هیچ پوزیشنی ندارم
👍3💋2❤‍🔥1🔥1
دو سه تا کندل 4 ساعته بالای 700 بسته‌ . پس این یعنی تثبیت داده.
فکر نکنم ب این راحتی ها بره زیر 700 .
اصلاح ها رو خرید میزنم . اما هفته دیگه
2
من الان حساب چف فارکسمو چک کردم و به دوستانی که ترید داشتن لینک اختصاصی میدم
معمولا آموزش دهنده ها شمارو با #اطلاعات زیادی و اضافی که به هیچ درد #ترید نمیخوره محاصره می‌کنن
آخر دوره کلی چیزی بلدین که به دردتون نمیخوره

اگه دوست دارین ترید کنین به صورت اصولی همراه موسسات و نهنگها

یه دوره ای رو برگزار کردیم که افراد رو جوری آموزش بدیم که بشه ترید کنن نه تحلیل های بی سر و ته و غیر اصولی و قمارگونه

خودمم با بهترین تحلیلگرها پای کار هستم و ممکنه در انتهای دوره ‌ از بین بهترین های کلاس برای تیمم استفاده کنم .

میدونید که من فقط با حرفه ایی ها کار میکنم

برای هماهنگی ب من پیام بدین
@Setareee2
حذف متقلبین TimeFarm و آماده سازی برای لیستینگ

ما برای  TGE ( فرایند ایجاد توکن ) در حال آماده شدن هستیم ما برای فهرست کردن دستاوردهای این هفته آماده می شویم.

🍑 1.5 میلیون حساب به عنوان تقلب شناسایی شده اند، احتمالاً مسدود می شوند. و توکن ها به طور عادلانه توزیع می شوند.

لیتسینگ تایم فارم احتمالا درآذر ماه اتفاق خواهد افتاد🌹😎
Pair : #GOAT/USDT📈
BUY : 0.48/0.37/0.25

مقداری بخرید و نگهدارید

#سیگنال اسپات (بلندمد
1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
واقعا از دیدن این همه زیبایی اشک تو چشمانم جمع شده
💋2
هرکی ازت اینو خواست بدون کلاهبرداره . و هدفش اینه که ببینه ارزش داری کلاهتو برداره یا نه .

هر کسی ک ادعای تریدری داره نیازی نیست بدونه چقدر تو ولتت پول داری 😂😂😂

خام ی عده نشین
👍5
سلام طلا این هفته صعودیه و حد ضرر تمام بای های طلا زیر 700 رفتنشه .

هر پایینی خریدارم .
دنبال سل نباشین و در سل گیر نکنید
2
نزدک روی 20236.8 ی چاله داره
2
بار چندمه میگم تا محدوده مقاومتی 36 تا 42. توی سل گیر نکن . سودتو گرفتی بزن بیرون ..

طلا گارد صعودی داره ک بدون خبر جنگ میتونه تا 2800 هم بره .

این تحلیل وقتی نقض میشه که 2700 با قدرت بشکنه
👍4
حالا من گفتم بای رونده ولی رو مقاومت بای نزن دیگه 😂
❤‍🔥3
بای رونده یعنی وقتی رسید ب حمایت بای بزن حد ضررم برار زیر حمایت احتمال زیاد بهش واکنش داره و با سود بسته میشه .و تارگتهای بالا میده

سل اسکلپه یعنی در مقاومت با حجم کمتر سل بزن و اگه استاپ زد میانگین نزن
2
چاله نزدک پر شد و حدود 100 پیپ برکت شد
2
طلا اگه بالای 42 و 43 تثبیت‌ داد کلا سل حرامه
3
چقدر بدذاته
2