امروز سیگنال دادم تا هفته دیگه فقط تحلیل میزارم . پرسود باشین
❤4👍1
𝐂𝐫𝐲𝐩𝐭𝐨 / 𝐅𝐨𝐫𝐞𝐱 𝐒𝐭𝐚𝐫
خب وقتشه بگم خداروشکر امیدوارم استفاده کرده باشید و سود داده باشه بهتون ❤️ پ.ن:از اینجا به بعد من هیچ ایردراپ تلگرامی نخواهم گزاشت 🙏🌹
!
Translation: en-fa
دستان گوهر عزیز،
امروز پنجمین روز از اتحاد ما است و ما گام های باورنکردنی برداشته ایم:
• ARIX $ نزدیک به 500٪ رشد کرده است.
• حجم فروش به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.
• طبق گزارش های صرافی، تقریباً تنها 38000 Gem Hands توکن های خود را فروخته اند، در حالی که 54000 خریدار جدید از طریق صرافی ها به آن ملحق شده اند.
واضح است - ما هنوز در مراحل اولیه این سفر هستیم. تا کنون، تنها 3 میلیون کاربر رمزارز از $ARIX اطلاع دارند و پایگاه کاربر فعلی ما 400000 دارنده Gem Hands است. پتانسیل واقعی در پیش است و هر یک از شما نقش مهمی در شکل دادن به آن آینده ایفا می کند.
ما درخواست های زیادی در مورد برداشت توکن از ربات دریافت کرده ایم (از اشتیاق شما قدردانی می کنیم!). با این حال، پنجره برداشت برای بیش از یک ماه باز بود و ما چندین بار به صراحت اعلام کردیم که پس از لیست تمدید نخواهد شد.
مراقب شکها و متنفرانی باشید که میخواهند با انتشار منفینگری، قیمت را پایین بیاورند - آنها فقط منتظر خرید ارزان از شما هستند. اما ما قدرت اتحاد خود را می دانیم. با هم، ما ثابت خواهیم کرد که ARIX چیزی بیش از یک نشانه است - این یک نیروی جامعه است که مقدر شده است هم از نظر ارزش و هم از نظر نفوذ رشد کند.
اکنون زمان قوی ماندن است. هر دست گوهر مهم است. بیایید با هم تاریخ بسازیم!
Translation: en-fa
دستان گوهر عزیز،
امروز پنجمین روز از اتحاد ما است و ما گام های باورنکردنی برداشته ایم:
• ARIX $ نزدیک به 500٪ رشد کرده است.
• حجم فروش به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.
• طبق گزارش های صرافی، تقریباً تنها 38000 Gem Hands توکن های خود را فروخته اند، در حالی که 54000 خریدار جدید از طریق صرافی ها به آن ملحق شده اند.
واضح است - ما هنوز در مراحل اولیه این سفر هستیم. تا کنون، تنها 3 میلیون کاربر رمزارز از $ARIX اطلاع دارند و پایگاه کاربر فعلی ما 400000 دارنده Gem Hands است. پتانسیل واقعی در پیش است و هر یک از شما نقش مهمی در شکل دادن به آن آینده ایفا می کند.
ما درخواست های زیادی در مورد برداشت توکن از ربات دریافت کرده ایم (از اشتیاق شما قدردانی می کنیم!). با این حال، پنجره برداشت برای بیش از یک ماه باز بود و ما چندین بار به صراحت اعلام کردیم که پس از لیست تمدید نخواهد شد.
مراقب شکها و متنفرانی باشید که میخواهند با انتشار منفینگری، قیمت را پایین بیاورند - آنها فقط منتظر خرید ارزان از شما هستند. اما ما قدرت اتحاد خود را می دانیم. با هم، ما ثابت خواهیم کرد که ARIX چیزی بیش از یک نشانه است - این یک نیروی جامعه است که مقدر شده است هم از نظر ارزش و هم از نظر نفوذ رشد کند.
اکنون زمان قوی ماندن است. هر دست گوهر مهم است. بیایید با هم تاریخ بسازیم!
❤1
من سودمو از طلا گرفتم ولی با رعایت حد ضرر بای میزنم با استاپ 68
❤1
𝐂𝐫𝐲𝐩𝐭𝐨 / 𝐅𝐨𝐫𝐞𝐱 𝐒𝐭𝐚𝐫
84 تا 88با استاپ 92 سل داره ی بار دیگه
وقتی شب اردر میزاری و صبح میبنی سود شده که هیچ ریوارد عالی گرفتی . همم ته شدو زدی😍 .
انشالله گرفته باشی
با این سل 100 پیپ توی خواب برات گرفتم😄😄😄
انشالله گرفته باشی
با این سل 100 پیپ توی خواب برات گرفتم😄😄😄
👍5❤1
ی پولبک میزنه و میره برای سقف جدید .
در پولبک خریدار هستم .
محدوده 90 بخاطر بار روانی ی سل میده . با رعایت حد ضرر در انتهای سل خریدارم
در پولبک خریدار هستم .
محدوده 90 بخاطر بار روانی ی سل میده . با رعایت حد ضرر در انتهای سل خریدارم
❤5❤🔥2👍1🔥1💋1
بریم سراغ چاله چوله های طلا ؟
ری اکشن بده ببینم چند نفر پایه اند
ری اکشن بده ببینم چند نفر پایه اند
❤5❤🔥2👍1🔥1
طلا حوالی 78 تا 72 ی چاله پرنکرده داره .
من اون سمتها بایر میشم
من اون سمتها بایر میشم
🔥6👍1
𝐂𝐫𝐲𝐩𝐭𝐨 / 𝐅𝐨𝐫𝐞𝐱 𝐒𝐭𝐚𝐫
الانم از حوالی 87 با استاپ 92 سل دارم
انشالله 87 زدی الان 15 پیپ داده ببینم استاپ میشه یا تازگت 79 رو میزنه
❤3🔥1