𝐂𝐫𝐲𝐩𝐭𝐨 / 𝐅𝐨𝐫𝐞𝐱 𝐒𝐭𝐚𝐫
شکست . سل بالا رو نگه میدارم و دیگه هر بالایی رو سل میرنم و پله اضافه میکنم برای 20240 حد ضررم برای سل جدید قیمت بالای ترند هست .
اگه ب تحلیل توجه کرده باشین الان سل خوبی از نزدک گرفتین
❤1
𝐂𝐫𝐲𝐩𝐭𝐨 / 𝐅𝐨𝐫𝐞𝐱 𝐒𝐭𝐚𝐫
اگه ب تحلیل توجه کرده باشین الان سل خوبی از نزدک گرفتین
شما باید بالاتر فروخته باشین من سیو سود کردم
❤1
نزدک . عشق جدیدم . رسیده حمایت . از دست بده تارگت منو میزنه
❤2
امروز سیگنال دادم تا هفته دیگه فقط تحلیل میزارم . پرسود باشین
❤4👍1