آمریکا از طریق سفارت سوئیس به دولت ایران پیامی ارسال کرده است
که واشنگتن به هیچ وجه در اقدام تلافی جویانه اسراییل دخالت نخواهد کرد
که واشنگتن به هیچ وجه در اقدام تلافی جویانه اسراییل دخالت نخواهد کرد
❤1
𝐂𝐫𝐲𝐩𝐭𝐨 / 𝐅𝐨𝐫𝐞𝐱 𝐒𝐭𝐚𝐫
کف و سقف های چهار ساعته . مقاومتها به صورت محدوده هست 55تا 59 69تا 72 82 تا 85 حمایتها 29 تا 23 9تا 4 2585 احتمالا از مقاومت 55 راحت رد میشه .... پس مدیریت سرمایه کنید
تا اینجا طبق تحلیل بود .
انشالله در سل گیر نکرده باشی .
من روی نزدک بودم سل طلا رو نگرفتم هنوز
انشالله در سل گیر نکرده باشی .
من روی نزدک بودم سل طلا رو نگرفتم هنوز
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بهترین کلیپی که میتونست ترید رو معرفی کنه😂
بفرست برای تریدرها😁
بفرست برای تریدرها😁
بهترین جای خرید برای اریکس
0.0085. هست هر چی ب این عدد نزدیکتر بازدهی بهتر
0.0085. هست هر چی ب این عدد نزدیکتر بازدهی بهتر
𝐂𝐫𝐲𝐩𝐭𝐨 / 𝐅𝐨𝐫𝐞𝐱 𝐒𝐭𝐚𝐫
Photo
خب وقتشه بگم خداروشکر
امیدوارم استفاده کرده باشید و سود داده باشه بهتون ❤️
پ.ن:از اینجا به بعد من هیچ ایردراپ تلگرامی نخواهم گزاشت 🙏🌹
امیدوارم استفاده کرده باشید و سود داده باشه بهتون ❤️
پ.ن:از اینجا به بعد من هیچ ایردراپ تلگرامی نخواهم گزاشت 🙏🌹
👍1
فردا بانکهای
ژاپن امریکا و کانادا تعطیل هستن
و احتمالا نوسانات کمتری داشته باشیم🌹
ژاپن امریکا و کانادا تعطیل هستن
و احتمالا نوسانات کمتری داشته باشیم🌹
❤1
اریکس 🤏مونده ی صفر کم کنه .
کی بود میگفت اسکمه و ی گپ لوزر میبینه😂😂😂
کی بود میگفت اسکمه و ی گپ لوزر میبینه😂😂😂
👍1
طلا اکه سل میزنی با استاپ 74 باشه چون از 75 رد شه دیگه میره برای 80 و 85
74 تا حالا سه بار سوراخ شده پس هر سلی زدی استاپ 74
محدوده 56 تا 50 برای بای مناسبه .
وسط روند سوار نشین
74 تا حالا سه بار سوراخ شده پس هر سلی زدی استاپ 74
محدوده 56 تا 50 برای بای مناسبه .
وسط روند سوار نشین
❤2
اکه مکسی احراز هویت کردین از صرافی ایرانی بهش تتر یا ارز نزنید .
چون رهگیری میکنه تتر از کجا اومده . حتما ب ی صرافی خارجی بفرستین بعد بفرستین مکسی تا پولتون رو بلوکه نکنه
چون رهگیری میکنه تتر از کجا اومده . حتما ب ی صرافی خارجی بفرستین بعد بفرستین مکسی تا پولتون رو بلوکه نکنه