خب بعد چن روز تعطیلی ببینیم چارت چی میگه .
یک اصلاح ب پایین نیاز داره برای ادامه روند . تا وقتی ک قدرت خریدار بالاست هر اصلاحی فرصت خریده .
برای من نقاط امن برای خرید
۱۹ تا ۲۴ هست .
شاید بازار با گپ باز کنه بخاطر اخبار این چند روزه داشتن سل صلاح نمیدونم
ممقاومت پیش رو شکسته بشه تا ۴۷ و ۵۷ چیزی سر راهش نیس
مجدد این تحلیل اپدیت خاهد شذ
یک اصلاح ب پایین نیاز داره برای ادامه روند . تا وقتی ک قدرت خریدار بالاست هر اصلاحی فرصت خریده .
برای من نقاط امن برای خرید
۱۹ تا ۲۴ هست .
شاید بازار با گپ باز کنه بخاطر اخبار این چند روزه داشتن سل صلاح نمیدونم
ممقاومت پیش رو شکسته بشه تا ۴۷ و ۵۷ چیزی سر راهش نیس
مجدد این تحلیل اپدیت خاهد شذ
❤1
✅ طلا در بازگشایی بعد از آغاز جنگ اسرائیل و حماس
⭕️ گپ 20 دلاری اونس در ساعات آغازین مارکت❗️
✍🏻 برخلاف جنگ ۳۳ روزه که در گذشته چارت طلا، تاثیرات کمتری را به نمایش گذاشت، گپ و جهش به وجود آمده امروز، نزدیک به جهش قیمتی جنگ اوکراین و روسیه بود!
⭕️ گپ 20 دلاری اونس در ساعات آغازین مارکت❗️
✍🏻 برخلاف جنگ ۳۳ روزه که در گذشته چارت طلا، تاثیرات کمتری را به نمایش گذاشت، گپ و جهش به وجود آمده امروز، نزدیک به جهش قیمتی جنگ اوکراین و روسیه بود!
Forwarded from کانال ترید
سلام صبحتون بخیر . تایم لندن میام برای سیگنال .
فعلا فقط نگاه میکنم
فعلا فقط نگاه میکنم
امروز
⚪️ تعطیلی بانکهای ژاپن
⚪️ تعطیلی بانکهای کانادا
⚪️ تعطیلی بانکهای آمریکا
⚪️ تعطیلی بانکهای ژاپن
⚪️ تعطیلی بانکهای کانادا
⚪️ تعطیلی بانکهای آمریکا
❤1
بازار به دلیل جنگ نوسانات بالایی داره و صعودی شده بعد از آروم شدن این راه پر قدرت برمیگرده
❤2
دوستان ب من توجه کنید .
تکنیکال میگه سل رونده .
ولی اخبار جنگ و قدرت خریدارها اجازه سل نمیده .
پس یا نظاره گر باش . یا بدون حد تریذ نکن . و فوق سریع و اسکلپ کار کن .
تکنیکال میگه سل رونده .
ولی اخبار جنگ و قدرت خریدارها اجازه سل نمیده .
پس یا نظاره گر باش . یا بدون حد تریذ نکن . و فوق سریع و اسکلپ کار کن .
صبور باشید تا سیگنال بعدی ، اگه کلوز کردید
صبور باشید تا به دولت نبازید🫡جنگ ما درحال حاضر با دولت هستش(سیاست کثیف)
صبور باشید تا به دولت نبازید🫡جنگ ما درحال حاضر با دولت هستش(سیاست کثیف)