𝐂𝐫𝐲𝐩𝐭𝐨 / 𝐅𝐨𝐫𝐞𝐱 𝐒𝐭𝐚𝐫
1.25K subscribers
12.5K photos
546 videos
257 files
991 links
🔰بررسی هر روزه بازار کریپتو و فارکس

آموزش تحلیل تکنیکال پیشرفته و مقدماتی

آموزش کسب درآمداز بازار

🔰ارائه سیگنالهای فیوچرز و اسپات رایگان

تبلیغاتی که درکانال گذاشته میشه به هیچ عنوان تایید نمیشود

تحلیلگرو مدیر:
@setareee2
Download Telegram
اخبار فوری:
یک گروه هکری روسی به اسرائیل اعلان جنگ و حمله سایبری گسترده ای را به تمام سیستم های دولتی اسرائیل آغاز کرد.



وب سایت رسمی اصلی رژیم اسرائیل از دسترس خارج شد
3
🔻ارتش آمریکا در حال آماده شدن برای انتقال کشتی‌های نیروی دریایی ارتش و هواپیماهای نظامی خود به مرز اسرائیل است.



@tahlilgeymatedollar
معاملع کریپتو دارین مراقب باشین . بایر نباشین در کریپتو
دوستان ی دقه بیایین اینجا
2
چناچه امریکا نیروهاش رو اعزام کنه .

کریپتو دامپ میکنه . و طلا پامپ میکنه .

زرنگ باشی سود خوبی میگیری ... حواستو بده اخبار .

ساعات اولیه هم ترید نکن . تا تاییده نگرفتی ترید نکن . منم تنهاتون نمیزارم .
سیگنال میدمتون
11
تقویم_اقتصادی دوشنبه 09.10.2023

خبر برای طلا و دلار نداریم . مگه اخبار جنگ جدی شه
تحلیل و سیگنال بدم ممکنه نقض بشه .

حالا بفرستم یا صبر کنیم اپن مارکت ؟

قلب بزار برای فرستادن
13❤‍🔥2
خب بعد چن روز تعطیلی ببینیم چارت چی میگه .
یک اصلاح ب پایین نیاز داره برای ادامه روند . تا وقتی ک قدرت خریدار بالاست هر اصلاحی فرصت خریده .

برای من نقاط امن برای خرید
۱۹ تا ۲۴ هست .

شاید بازار با گپ باز کنه بخاطر اخبار این چند روزه داشتن سل صلاح نمیدونم

ممقاومت پیش رو شکسته بشه تا ۴۷ و ۵۷ چیزی سر راهش نیس

مجدد این تحلیل اپدیت خاهد شذ
1
طلا فرصت ورود نداد و تارگت اول ک ۴۷ بود رو زد
اینکه بیت کوین نریخته ولی طلا پرواز کرده
حتی مثل طلا هم پرواز نکرده . جای بسی تامل داره
احتمالا طلا خاسته سلرها رو داغ کنه 😅
امید وارم شما سلر نبوده باشین
طلا در بازگشایی بعد از آغاز جنگ اسرائیل و حماس

⭕️ گپ 20 دلاری اونس در ساعات آغازین مارکت❗️

✍🏻 برخلاف جنگ ۳۳ روزه که در گذشته چارت طلا، تاثیرات کمتری را به نمایش گذاشت، گپ و جهش به وجود آمده امروز، نزدیک به جهش قیمتی جنگ اوکراین و روسیه بود!
Forwarded from کانال ترید
سلام صبحتون بخیر . تایم لندن میام برای سیگنال .

فعلا فقط نگاه میکنم
Forwarded from کانال ترید
چارت میگع زیر مقاومتیم سل بگیریم ولی ضعف در خریدار هنوز نمیبینم پس صبر میکنم
محدوده ۵۴ تا ۵۸ مقاومت یکبار مصرف هست .
در مقاومت ۷۷تا۸۰ فروشنده بهتری داره .

یک حمایت ریسکی داره در محدوده ۴۵ تا ۴۹ اگه ۴۵ بشکنه زیرش خالیه تا ۳۲ .

حمایت ۳۲تا ۲۸ خریدار بهتری داره
خریدار قوی محدوده ۱۰ تا ۱۳
امروز

⚪️ تعطیلی بانک‌های ژاپن

⚪️ تعطیلی بانک‌های کانادا

⚪️ تعطیلی بانک‌های آمریکا
1
بازار به دلیل جنگ نوسانات بالایی داره و صعودی شده بعد از آروم شدن این راه پر قدرت برمیگرده
2