خب امروز با من باید از سل 24 حدود 150 پیپ گرفته باشی
حالا بای 12 رو اینجا نگفته بودم اوکی حساب نمیکنم ک اونم گفتم با 20 پیپ ببندین ک حیف شد
حالا بای 12 رو اینجا نگفته بودم اوکی حساب نمیکنم ک اونم گفتم با 20 پیپ ببندین ک حیف شد
❤3
حالا تا شب بازم براتون پوزیشن میگم ولی حجم رو رعایت کن . همینطور استاپ
وگرنه خونت پا خودته
وگرنه خونت پا خودته
❤3
میتونه به حوالی 12 پولبک بزنه
اونجا بازم بای میده ولی حد بزار
اونجا بازم بای میده ولی حد بزار
❤4
سقف قبلی 31.5 هست تا وقتی با قدرت نشکنه هر بالا رفتنی برای کف جدیده
❤2
مقاومت شکستع و بهش پولبک زده . نوبتی هم باشه نوبت سلرهاست که کال بشن .
سل داری در سوذ کم ببند و در تارگتها قانع باش
سل داری در سوذ کم ببند و در تارگتها قانع باش
دوستان کانالهای خارجی دارن بای میدن .
اینجا قله اس من نمیتونم سیگنال بای بدم .
فقط بشدت خریدار قدرتمنده .
دیگه امروز سودتو کردی بقیه اشو بزار هفته دیگه
اینجا قله اس من نمیتونم سیگنال بای بدم .
فقط بشدت خریدار قدرتمنده .
دیگه امروز سودتو کردی بقیه اشو بزار هفته دیگه
اینکه طلا چرخیده شک نکنید . منتظر اصلاح هستم تا در پولبک بای روندی بگیرم تا ۴۷
❤2
سیگنال روندی
۲۳ تا ۲۱ نقطه وروده برای خرید به هدف اول ۱۸۷۰
حد ضرر با خودت و مدیریت سرمایه ات
۲۳ تا ۲۱ نقطه وروده برای خرید به هدف اول ۱۸۷۰
حد ضرر با خودت و مدیریت سرمایه ات
❤5
𝐂𝐫𝐲𝐩𝐭𝐨 / 𝐅𝐨𝐫𝐞𝐱 𝐒𝐭𝐚𝐫
سیگنال روندی ۲۳ تا ۲۱ نقطه وروده برای خرید به هدف اول ۱۸۷۰ حد ضرر با خودت و مدیریت سرمایه ات
سیگنال دقیق رو دوشنبه ارسال میکنم
❤5
❤1
Mage Nemidooni
Omid
بعد یک روز معاملاتی پر سود
ی موزیک میچسبه 🥰🥰
مخاطب خاص just xauusd
ی موزیک میچسبه 🥰🥰
مخاطب خاص just xauusd