𝐂𝐫𝐲𝐩𝐭𝐨 / 𝐅𝐨𝐫𝐞𝐱 𝐒𝐭𝐚𝐫
1.25K subscribers
12.5K photos
546 videos
257 files
991 links
🔰بررسی هر روزه بازار کریپتو و فارکس

آموزش تحلیل تکنیکال پیشرفته و مقدماتی

آموزش کسب درآمداز بازار

🔰ارائه سیگنالهای فیوچرز و اسپات رایگان

تبلیغاتی که درکانال گذاشته میشه به هیچ عنوان تایید نمیشود

تحلیلگرو مدیر:
@setareee2
Download Telegram
Forwarded from Setare
ی پایین خوب بصورت شدو برای تله گاوی تا ۴۷
Forwarded from Setare
حد ضرر اردرهای خریدم 1802 هست ‌

1808
1805

دو پله کاشتم . حدضررم زیاده پس پبشنهاد نمیدم ب شما
یک بای 12 در گپ گفتم ک با سود 30 پیپ بستم
2
خبر به ضرر دلار امده انس میریزه حتی
۱۷۹۰
۱۸۱۲ اگه بای گرفتی رو همون ۱۸۱۴ کلوز کن
1
کلیه اردرها رو بردارین
Dxy
طلا خودکشی کرد
خب امروز با من باید از سل 24 حدود 150 پیپ گرفته باشی ‌
حالا بای 12 رو اینجا نگفته بودم اوکی حساب نمیکنم ک اونم گفتم با 20 پیپ ببندین ک حیف شد
3
حالا تا شب بازم براتون پوزیشن میگم ولی حجم رو رعایت کن . همینطور استاپ
وگرنه خونت پا خودته
3
اینجا رو ببین . الگو میبینی یا چه ؟

اگه 25 ب بالا بشکنه الگوی برگشتی میزنه . و چرخش
❤‍🔥3
میتونه به حوالی 12 پولبک بزنه

اونجا بازم بای میده ولی حد بزار
4
سقف قبلی 31.5 هست تا وقتی با قدرت نشکنه هر بالا رفتنی برای کف جدیده
2
با این شدو اخرین سقف شد 26 تا زمانی 26 نشکنه روند نزولیه .

حالا من ی عدد مهم دارم 23.5 پس محدوده 26 تا 23 برای من مهم هست و هر وقت بهش برسه سل میگیرم .
و با حد ضرر 29 نگه میدارم .

حدش زیاده نمیتونی مدیریت کنی نگیر ‌

برای بای نقاط 10.و 8 و 5 برام مهم هستن
4
واکنش به محدوده مقاومتی . من نظاره گرم .

شما میتونی نوسان بگیر . من صبر میکنم
و بدین سان سلر رو ترسوند و بایر رو گریوند
اون بالا ک بای نزدی ؟
مقاومت شکستع و بهش پولبک زده . نوبتی هم باشه نوبت سلرهاست که کال بشن .

سل داری در سوذ کم ببند و در تارگتها قانع باش