دوستان امروز سه تا گزارش هست بشدت مهم و امکان این که تکلیف روند انس مشخص کنه زیاده پیشنهاد میکنم موقع خبر معامله باز نداشته باشید یا اگرم دارید بشدت مدیریت سرمایه رعایت کنید
𝐂𝐫𝐲𝐩𝐭𝐨 / 𝐅𝐨𝐫𝐞𝐱 𝐒𝐭𝐚𝐫
تحلیل طلا #xauusd تا ۳۳ همچنان مقاومت داریم ک کشیدم مقاومت ۲۴.۵ ارزش سل یکبار مصرف داره مقاومت ۲۶ و ۲۹ هم سل یکبار مصرف داره ۳۱ تا ۳۳ فروشنده بهتری داره ۳۳ شکست دیگه سل نزن تا ۴۸ حمایتهای مهم ۱۵ تا ۱۳ بای یکبار مصرف داره ۱۰و ۵ بای قوی داره
انس طبق تحلیلم درقیمت ۲۴.۵ سل گرفتم . روی فروش میمونم تا حمایت پایین
Forwarded from Setare
ی پایین خوب بصورت شدو برای تله گاوی تا ۴۷
Forwarded from Setare
حد ضرر اردرهای خریدم 1802 هست
1808
1805
دو پله کاشتم . حدضررم زیاده پس پبشنهاد نمیدم ب شما
1808
1805
دو پله کاشتم . حدضررم زیاده پس پبشنهاد نمیدم ب شما
خبر به ضرر دلار امده انس میریزه حتی
۱۷۹۰
۱۸۱۲ اگه بای گرفتی رو همون ۱۸۱۴ کلوز کن
۱۷۹۰
۱۸۱۲ اگه بای گرفتی رو همون ۱۸۱۴ کلوز کن
❤1
خب امروز با من باید از سل 24 حدود 150 پیپ گرفته باشی
حالا بای 12 رو اینجا نگفته بودم اوکی حساب نمیکنم ک اونم گفتم با 20 پیپ ببندین ک حیف شد
حالا بای 12 رو اینجا نگفته بودم اوکی حساب نمیکنم ک اونم گفتم با 20 پیپ ببندین ک حیف شد
❤3
حالا تا شب بازم براتون پوزیشن میگم ولی حجم رو رعایت کن . همینطور استاپ
وگرنه خونت پا خودته
وگرنه خونت پا خودته
❤3
میتونه به حوالی 12 پولبک بزنه
اونجا بازم بای میده ولی حد بزار
اونجا بازم بای میده ولی حد بزار
❤4
سقف قبلی 31.5 هست تا وقتی با قدرت نشکنه هر بالا رفتنی برای کف جدیده
❤2