𝐂𝐫𝐲𝐩𝐭𝐨 / 𝐅𝐨𝐫𝐞𝐱 𝐒𝐭𝐚𝐫
30 پیپ برکت . دیگه بای نزن تا 13
13 ریسکی حساب میشه چون بره سمتش میشکنه اردر 10 و 5 بهتره برای بای
ی چیزی میگم در حد احتماله 50 به 50 هست .
فکر میکنم میکر میخاد هفتگی زیر 20 بسته شه
فکر میکنم میکر میخاد هفتگی زیر 20 بسته شه
چیزی ک انس میخاست ب همه اساتید یاد بده اینه .👇👇
تحلیلت اشتباه شد بپذیر . و مخالف روند ترید نکن . .
وقتی بازار ریزشیه و قدرت در خریدار نمیبینی . چرا هی میانگین زدی برای بای ؟
تازه بدون استاپ هم ترید کردی 😐
فقط این درس رو با کمربند یاد همه داد 🤣
تحلیلت اشتباه شد بپذیر . و مخالف روند ترید نکن . .
وقتی بازار ریزشیه و قدرت در خریدار نمیبینی . چرا هی میانگین زدی برای بای ؟
تازه بدون استاپ هم ترید کردی 😐
فقط این درس رو با کمربند یاد همه داد 🤣
❤🔥2
اگر امارNFP منفی شد که ۹۹ درصد خریدار باشید که یه شارپ ۲۰ الی ۳۰ دلاری به بالا خواهیم داشت حالا یا امروز یا هفته آینده با ورود چین به بازار
𝐂𝐫𝐲𝐩𝐭𝐨 / 𝐅𝐨𝐫𝐞𝐱 𝐒𝐭𝐚𝐫
کف و سقف جدید طلا مقاومت یکبار مصرف ۲۱ تا ۲۴ حمایت یکبار مصرف ۱۳ تا ۱۵
سلام صبحتون بخیر دیشب دو تا سیگنال سل دادم هر دو با سود بسته شد
هم سل 21 سود داد حدود 15 پیپ
هم سل 24 الان سوده حدود 30 پیپ .
نوووش
هم سل 21 سود داد حدود 15 پیپ
هم سل 24 الان سوده حدود 30 پیپ .
نوووش
🌐اخبار امروز جمعه ۰۶ اکتبر📊
⚠️مهمترین رویدادهای امروز:
🏪(به وقت تهران)
⚪️ تعطیلی بانک های چین
🔴 تغییرات اشتغال کانادا - ساعت ۱۶:۰۰
🔴 نرخ بیکاری کانادا - ساعت ۱۶:۰۰
🔴 شاخص نرخ رشد متوسط درآمد ساعتی آمریکا - ساعت ۱۶:۰۰
🔴 گزارش اشتغال بخش غیر کشاورزی آمریکا (NFP) - ساعت ۱۶:۰۰
🔴 نرخ بیکاری آمریکا - ساعت ۱۶:۰۰
🟡 سخنرانی عضو هیئت رئیسه فدرال رزرو آمریک(Waller) - ساعت ۱۹:۳۰
⚠️مهمترین رویدادهای امروز:
🏪(به وقت تهران)
⚪️ تعطیلی بانک های چین
🔴 تغییرات اشتغال کانادا - ساعت ۱۶:۰۰
🔴 نرخ بیکاری کانادا - ساعت ۱۶:۰۰
🔴 شاخص نرخ رشد متوسط درآمد ساعتی آمریکا - ساعت ۱۶:۰۰
🔴 گزارش اشتغال بخش غیر کشاورزی آمریکا (NFP) - ساعت ۱۶:۰۰
🔴 نرخ بیکاری آمریکا - ساعت ۱۶:۰۰
🟡 سخنرانی عضو هیئت رئیسه فدرال رزرو آمریک(Waller) - ساعت ۱۹:۳۰
تحلیل طلا
#xauusd
تا ۳۳ همچنان مقاومت داریم ک کشیدم
مقاومت ۲۴.۵ ارزش سل یکبار مصرف داره
مقاومت ۲۶ و ۲۹ هم سل یکبار مصرف داره
۳۱ تا ۳۳ فروشنده بهتری داره
۳۳ شکست دیگه سل نزن تا ۴۸
حمایتهای مهم
۱۵ تا ۱۳ بای یکبار مصرف داره
۱۰و ۵ بای قوی داره
#xauusd
تا ۳۳ همچنان مقاومت داریم ک کشیدم
مقاومت ۲۴.۵ ارزش سل یکبار مصرف داره
مقاومت ۲۶ و ۲۹ هم سل یکبار مصرف داره
۳۱ تا ۳۳ فروشنده بهتری داره
۳۳ شکست دیگه سل نزن تا ۴۸
حمایتهای مهم
۱۵ تا ۱۳ بای یکبار مصرف داره
۱۰و ۵ بای قوی داره
❤8
𝐂𝐫𝐲𝐩𝐭𝐨 / 𝐅𝐨𝐫𝐞𝐱 𝐒𝐭𝐚𝐫
تحلیل طلا #xauusd تا ۳۳ همچنان مقاومت داریم ک کشیدم مقاومت ۲۴.۵ ارزش سل یکبار مصرف داره مقاومت ۲۶ و ۲۹ هم سل یکبار مصرف داره ۳۱ تا ۳۳ فروشنده بهتری داره ۳۳ شکست دیگه سل نزن تا ۴۸ حمایتهای مهم ۱۵ تا ۱۳ بای یکبار مصرف داره ۱۰و ۵ بای قوی داره
تایم خبر کلیه لیمتها لغو بشه لایو بازار سبگنال میدم
دوستان امروز سه تا گزارش هست بشدت مهم و امکان این که تکلیف روند انس مشخص کنه زیاده پیشنهاد میکنم موقع خبر معامله باز نداشته باشید یا اگرم دارید بشدت مدیریت سرمایه رعایت کنید
𝐂𝐫𝐲𝐩𝐭𝐨 / 𝐅𝐨𝐫𝐞𝐱 𝐒𝐭𝐚𝐫
تحلیل طلا #xauusd تا ۳۳ همچنان مقاومت داریم ک کشیدم مقاومت ۲۴.۵ ارزش سل یکبار مصرف داره مقاومت ۲۶ و ۲۹ هم سل یکبار مصرف داره ۳۱ تا ۳۳ فروشنده بهتری داره ۳۳ شکست دیگه سل نزن تا ۴۸ حمایتهای مهم ۱۵ تا ۱۳ بای یکبار مصرف داره ۱۰و ۵ بای قوی داره
انس طبق تحلیلم درقیمت ۲۴.۵ سل گرفتم . روی فروش میمونم تا حمایت پایین
Forwarded from Setare
ی پایین خوب بصورت شدو برای تله گاوی تا ۴۷
Forwarded from Setare
حد ضرر اردرهای خریدم 1802 هست
1808
1805
دو پله کاشتم . حدضررم زیاده پس پبشنهاد نمیدم ب شما
1808
1805
دو پله کاشتم . حدضررم زیاده پس پبشنهاد نمیدم ب شما
خبر به ضرر دلار امده انس میریزه حتی
۱۷۹۰
۱۸۱۲ اگه بای گرفتی رو همون ۱۸۱۴ کلوز کن
۱۷۹۰
۱۸۱۲ اگه بای گرفتی رو همون ۱۸۱۴ کلوز کن
❤1