⭐ 𝐒𝐈𝐆𝐍𝐀𝐋 𝐅𝐄𝐄𝐃𝐁𝐀𝐂𝐊
😈මේ feedbacks වලින් ඔයාලට බලාගන්න පුලුවන් අපේ signal වල Quality එක
Admin | https://t.me/malinda095
😈මේ feedbacks වලින් ඔයාලට බලාගන්න පුලුවන් අපේ signal වල Quality එක
Admin | https://t.me/malinda095
🔥1
Forwarded from Crypto Advance Silent Entry
🏁 #FUTURES_SIGNAL | UPDATE
━━━━━━━━━━━━━━━
Pair: XAN USDT
Position : LONG 🚀
⚙️ Trade Details
• Leverage:20X(CROSS)
• Entry Zone: Marckt
• Stop Loss: 75% (Strict)
🎯 Take Profit Targets
🥇 TP1 – 30%
🥈 TP2 – 60%
🥉 TP3 – 80%
🏆 TP4 – 100%
🚀 TP5 – 150%
📊 Trade Management
• TP1 hit ⇒ Secure partial profits
• Trail SL after TP2
• Let runners fly 🚀
⚠️ Risk Warning
✅ Use ONLY 1–3% of total deposit
❌ No FOMO | No Over-Leverage
🧠 Trade smart. Capital first. Profits next.
👉 REACT 😼 if you’re entering!
━━━━━━━━━━━━━━━
━━━━━━━━━━━━━━━
Pair: XAN USDT
Position : LONG 🚀
⚙️ Trade Details
• Leverage:20X(CROSS)
• Entry Zone: Marckt
• Stop Loss: 75% (Strict)
🎯 Take Profit Targets
🥇 TP1 – 30%
🥈 TP2 – 60%
🥉 TP3 – 80%
🏆 TP4 – 100%
🚀 TP5 – 150%
📊 Trade Management
• TP1 hit ⇒ Secure partial profits
• Trail SL after TP2
• Let runners fly 🚀
⚠️ Risk Warning
✅ Use ONLY 1–3% of total deposit
❌ No FOMO | No Over-Leverage
🧠 Trade smart. Capital first. Profits next.
👉 REACT 😼 if you’re entering!
━━━━━━━━━━━━━━━
❤1
Forwarded from Crypto Advance Silent Entry
Crypto Advance Silent Entry
🏁 #FUTURES_SIGNAL | UPDATE ━━━━━━━━━━━━━━━ Pair: XAN USDT Position : LONG 🚀 ⚙️ Trade Details • Leverage:20X(CROSS) • Entry Zone: Marckt • Stop Loss: 75% (Strict) 🎯 Take Profit Targets 🥇 TP1 – 30% 🥈 TP2 – 60% 🥉 TP3 – 80% 🏆 TP4 – 100% 🚀 TP5 – 150% 📊 Trade…
TP 2 Hit 🚀
Forwarded from Crypto Advance Silent Entry
Crypto Advance Silent Entry
🏁 #FUTURES_SIGNAL | UPDATE ━━━━━━━━━━━━━━━ Pair: XAN USDT Position : LONG 🚀 ⚙️ Trade Details • Leverage:20X(CROSS) • Entry Zone: Marckt • Stop Loss: 75% (Strict) 🎯 Take Profit Targets 🥇 TP1 – 30% 🥈 TP2 – 60% 🥉 TP3 – 80% 🏆 TP4 – 100% 🚀 TP5 – 150% 📊 Trade…
TP 4 Hit 💥🚀
Crypto Advance Community ❤️📊
මේ සතියට Free Signal දීලා ඉවරයි Vip එන අය Join වෙන්න Mg එකක් දාන්න Free Signal එකක්වත් Loss නෑ
More-: https://t.me/malinda095
More-: https://t.me/malinda095
❤1
Crypto Advance Community ❤️📊
මේ සතියට Free Signal දීලා ඉවරයි Vip එන අය Join වෙන්න Mg එකක් දාන්න Free Signal එකක්වත් Loss නෑ
More-: https://t.me/malinda095
More-: https://t.me/malinda095
Crypto Channel එකෙන් ගේමක් ගහලා Forex Channel එක Buy කරන තරමට ගේමක් ගැස්සුවා වගේම විස්වාස හැදුවා ජය..!💯✊
More-: https://t.me/malinda095
More-: https://t.me/malinda095
❤1
⭐ 𝐒𝐈𝐆𝐍𝐀𝐋 𝐅𝐄𝐄𝐃𝐁𝐀𝐂𝐊
😈මේ feedbacks වලින් ඔයාලට බලාගන්න පුලුවන් අපේ signal වල Quality එක
Admin | https://t.me/malinda095
😈මේ feedbacks වලින් ඔයාලට බලාගන්න පුලුවන් අපේ signal වල Quality එක
Admin | https://t.me/malinda095
⭐ 𝐒𝐈𝐆𝐍𝐀𝐋 𝐅𝐄𝐄𝐃𝐁𝐀𝐂𝐊
😈මේ feedbacks වලින් ඔයාලට බලාගන්න පුලුවන් අපේ signal වල Quality එක
Admin | https://t.me/malinda095
😈මේ feedbacks වලින් ඔයාලට බලාගන්න පුලුවන් අපේ signal වල Quality එක
Admin | https://t.me/malinda095
⭐ 𝐒𝐈𝐆𝐍𝐀𝐋 𝐅𝐄𝐄𝐃𝐁𝐀𝐂𝐊
😈මේ feedbacks වලින් ඔයාලට බලාගන්න පුලුවන් අපේ signal වල Quality එක
Admin | https://t.me/malinda095
😈මේ feedbacks වලින් ඔයාලට බලාගන්න පුලුවන් අපේ signal වල Quality එක
Admin | https://t.me/malinda095
⭐ 𝐒𝐈𝐆𝐍𝐀𝐋 𝐅𝐄𝐄𝐃𝐁𝐀𝐂𝐊
😈මේ feedbacks වලින් ඔයාලට බලාගන්න පුලුවන් අපේ signal වල Quality එක
Admin | https://t.me/malinda095
😈මේ feedbacks වලින් ඔයාලට බලාගන්න පුලුවන් අපේ signal වල Quality එක
Admin | https://t.me/malinda095
⭐ 𝐒𝐈𝐆𝐍𝐀𝐋 𝐅𝐄𝐄𝐃𝐁𝐀𝐂𝐊
😈මේ feedbacks වලින් ඔයාලට බලාගන්න පුලුවන් අපේ signal වල Quality එක
Admin | https://t.me/malinda095
😈මේ feedbacks වලින් ඔයාලට බලාගන්න පුලුවන් අපේ signal වල Quality එක
Admin | https://t.me/malinda095
⭐ 𝐒𝐈𝐆𝐍𝐀𝐋 𝐅𝐄𝐄𝐃𝐁𝐀𝐂𝐊
😈මේ feedbacks වලින් ඔයාලට බලාගන්න පුලුවන් අපේ signal වල Quality එක
Admin | https://t.me/malinda095
😈මේ feedbacks වලින් ඔයාලට බලාගන්න පුලුවන් අපේ signal වල Quality එක
Admin | https://t.me/malinda095
⭐ 𝐒𝐈𝐆𝐍𝐀𝐋 𝐅𝐄𝐄𝐃𝐁𝐀𝐂𝐊
😈මේ feedbacks වලින් ඔයාලට බලාගන්න පුලුවන් අපේ signal වල Quality එක
Admin | https://t.me/malinda095
😈මේ feedbacks වලින් ඔයාලට බලාගන්න පුලුවන් අපේ signal වල Quality එක
Admin | https://t.me/malinda095
⭐ 𝐒𝐈𝐆𝐍𝐀𝐋 𝐅𝐄𝐄𝐃𝐁𝐀𝐂𝐊
😈මේ feedbacks වලින් ඔයාලට බලාගන්න පුලුවන් අපේ signal වල Quality එක
Admin | https://t.me/malinda095
😈මේ feedbacks වලින් ඔයාලට බලාගන්න පුලුවන් අපේ signal වල Quality එක
Admin | https://t.me/malinda095
⭐ 𝐒𝐈𝐆𝐍𝐀𝐋 𝐅𝐄𝐄𝐃𝐁𝐀𝐂𝐊
😈මේ feedbacks වලින් ඔයාලට බලාගන්න පුලුවන් අපේ signal වල Quality එක
Admin | https://t.me/malinda095
😈මේ feedbacks වලින් ඔයාලට බලාගන්න පුලුවන් අපේ signal වල Quality එක
Admin | https://t.me/malinda095
Forwarded from Crypto Advance Community ❤️📊
⭕️Vip Channel එකට සෙට් වෙලා අපිත් එක්ක ගේමක් ගහන්න කැමති 05 දෙනෙක්ට. මේ Chance එක
♻️Lifetime Package එක 20$ කට දෙන්නෙ 😁 Bank Deposit කරන අයට Rs. 6000 /= ❤️🔥
Special Note⭕️
Limited Chance ❤️
Only 05 Chance
වැඩි විස්තර සදහා Admin Contact කරන්න. 👑
https://t.me/malinda095
♻️Lifetime Package එක 20$ කට දෙන්නෙ 😁 Bank Deposit කරන අයට Rs. 6000 /= ❤️🔥
Special Note⭕️
Limited Chance ❤️
Only 05 Chance
වැඩි විස්තර සදහා Admin Contact කරන්න. 👑
https://t.me/malinda095
Crypto Advance Community ❤️📊
TP හොයාගෙනම යන ඒව 🙂
Free Signal
Buy කරනවා නම් මෙන්න Signal Channel 🙂
වරෙන් ඇවිත් ගේමක් ගහ ගන්න මේවා රස බලන්න විතරයි මොන Course එක කරත් මොන Channel වල හිටියත් Crypto Advance Vip Service එකේ නැත්නම් කොහොමද ගේමක් ගහන්නේ 😴😴
More-: https://t.me/malinda095
Free Signal
Buy කරනවා නම් මෙන්න Signal Channel 🙂
වරෙන් ඇවිත් ගේමක් ගහ ගන්න මේවා රස බලන්න විතරයි මොන Course එක කරත් මොන Channel වල හිටියත් Crypto Advance Vip Service එකේ නැත්නම් කොහොමද ගේමක් ගහන්නේ 😴😴
More-: https://t.me/malinda095
🥰1
Crypto Advance Community ❤️📊
සමහර vip signal group කාරයෝ ඉන්නවා උන් free signal එකක්වත් දෙන්න බය නිසා තමා කෙලින්ම සල්ලි ගන්නෙ 😂
මේවා අපි උදේ දුන්න Free Signal 😁😁
අහවල් vip එකට ගියාම දාන දාන එක ලොස් 🥹😂
උන්ගෙ vip එක වගෙද අපේ free signal ටික 😌
Vip ආව කියන්නේ සල්ලි තමා
More-: https://t.me/malinda095
මේවා අපි උදේ දුන්න Free Signal 😁😁
අහවල් vip එකට ගියාම දාන දාන එක ලොස් 🥹😂
උන්ගෙ vip එක වගෙද අපේ free signal ටික 😌
Vip ආව කියන්නේ සල්ලි තමා
More-: https://t.me/malinda095
❤2🤩2