Crypto Advance Community ❤️📊
7.37K subscribers
9.44K photos
307 videos
8.03K links
Hello Everyone♥️

⭐️CRYPTO ADVANCE SIGNALS⭐️

මාව Contact කර ගන්න ඕනි නම් ඕනි වෙලාව Call එකක් ගන්න WHATAPP Sure නෑ normal Call එකක් ගන්න ඕනි වෙලාවක 👋👋

070 294 8009 👋

More-: https://t.me/malinda095
Download Telegram
🚨Offer Price Information 🥵

Congratulations Brother 🥳

⭐️ Vip lifetime Subscription 👑

⭕️ තව තුන්දෙනෙක්ට

chance තියෙනවා ඉක්මන් කරන්න ‼️

Admin |
https://t.me/malinda095
Just now 🥹❤️
හැමෝටම කරන්ම බැරි ඒවා 😏💢
උදේම සාක්කු පුරවන තැන් 😍🫶

Admin contact -:

https://t.me/malinda095
ඇත්ත තත්වේ මෙකයි මචං 💥
එළියේ මිනිස්සුන්ගේ කතාවලට අහු වෙලා තමන්ගේ අතේ තියන සල්ලීත් නාස්තී කරගෙන තෙරුමක් තියනවාද Guyss 🧠💢
පුලුවන් තරම් හරිදේ හා Result එකක් තියන තැනකින් පටන් ගන්න 💯

මොකද ඔයාලා Trade
කරන්නේ ඔයාගේ අතේ තියන සල්ලී වලින් Guyss එක නිසා හරිම දේ කරන්න 🫂🥺❤️

Admin contact -:
https://t.me/malinda095
𝐒𝐈𝐆𝐍𝐀𝐋 𝐅𝐄𝐄𝐃𝐁𝐀𝐂𝐊

😈මේ feedbacks වලින් ඔයාලට බලාගන්න පුලුවන් අපේ signal වල Quality එක


Admin |
https://t.me/malinda095
𝐒𝐈𝐆𝐍𝐀𝐋 𝐅𝐄𝐄𝐃𝐁𝐀𝐂𝐊

😈මේ feedbacks වලින් ඔයාලට බලාගන්න පුලුවන් අපේ signal වල Quality එක


Admin |
https://t.me/malinda095
𝐒𝐈𝐆𝐍𝐀𝐋 𝐅𝐄𝐄𝐃𝐁𝐀𝐂𝐊

😈මේ feedbacks වලින් ඔයාලට බලාගන්න පුලුවන් අපේ signal වල Quality එක


Admin |
https://t.me/malinda095
𝐒𝐈𝐆𝐍𝐀𝐋 𝐅𝐄𝐄𝐃𝐁𝐀𝐂𝐊

😈මේ feedbacks වලින් ඔයාලට බලාගන්න පුලුවන් අපේ signal වල Quality එක


Admin |
https://t.me/malinda095
𝐒𝐈𝐆𝐍𝐀𝐋 𝐅𝐄𝐄𝐃𝐁𝐀𝐂𝐊

😈මේ feedbacks වලින් ඔයාලට බලාගන්න පුලුවන් අපේ signal වල Quality එක


Admin |
https://t.me/malinda095
🔥1
Forwarded from Crypto Advance Silent Entry
🏁 #FUTURES_SIGNAL | UPDATE
━━━━━━━━━━━━━━━
Pair: XAN USDT
Position : LONG 🚀
⚙️ Trade Details
• Leverage:20X(CROSS)
• Entry Zone: Marckt
• Stop Loss: 75% (Strict)

🎯 Take Profit Targets
🥇 TP1 – 30%
🥈 TP2 – 60%
🥉 TP3 – 80%
🏆 TP4 – 100%
🚀 TP5 – 150%

📊 Trade Management
• TP1 hit ⇒ Secure partial profits
• Trail SL after TP2
• Let runners fly 🚀

⚠️ Risk Warning
Use ONLY 1–3% of total deposit
No FOMO | No Over-Leverage

🧠 Trade smart. Capital first. Profits next.

👉 REACT 😼 if you’re entering!
━━━━━━━━━━━━━━━
1
Crypto Channel එකෙන් ගේමක් ගහලා Forex Channel එක Buy කරන තරමට ගේමක් ගැස්සුවා වගේම විස්වාස හැදුවා ජය..!💯

More-:
https://t.me/malinda095
1
𝐒𝐈𝐆𝐍𝐀𝐋 𝐅𝐄𝐄𝐃𝐁𝐀𝐂𝐊

😈මේ feedbacks වලින් ඔයාලට බලාගන්න පුලුවන් අපේ signal වල Quality එක


Admin |
https://t.me/malinda095
𝐒𝐈𝐆𝐍𝐀𝐋 𝐅𝐄𝐄𝐃𝐁𝐀𝐂𝐊

😈මේ feedbacks වලින් ඔයාලට බලාගන්න පුලුවන් අපේ signal වල Quality එක


Admin |
https://t.me/malinda095
𝐒𝐈𝐆𝐍𝐀𝐋 𝐅𝐄𝐄𝐃𝐁𝐀𝐂𝐊

😈මේ feedbacks වලින් ඔයාලට බලාගන්න පුලුවන් අපේ signal වල Quality එක


Admin |
https://t.me/malinda095
𝐒𝐈𝐆𝐍𝐀𝐋 𝐅𝐄𝐄𝐃𝐁𝐀𝐂𝐊

😈මේ feedbacks වලින් ඔයාලට බලාගන්න පුලුවන් අපේ signal වල Quality එක


Admin |
https://t.me/malinda095
𝐒𝐈𝐆𝐍𝐀𝐋 𝐅𝐄𝐄𝐃𝐁𝐀𝐂𝐊

😈මේ feedbacks වලින් ඔයාලට බලාගන්න පුලුවන් අපේ signal වල Quality එක


Admin |
https://t.me/malinda095