🚨Offer Price Information 🥵
Congratulations Brother 🥳
⭐️ Vip lifetime Subscription 👑
⭕️ තව තුන්දෙනෙක්ට
chance තියෙනවා ඉක්මන් කරන්න ‼️
Admin | https://t.me/malinda095
Congratulations Brother 🥳
⭐️ Vip lifetime Subscription 👑
⭕️ තව තුන්දෙනෙක්ට
chance තියෙනවා ඉක්මන් කරන්න ‼️
Admin | https://t.me/malinda095
Just now 🥹❤️
හැමෝටම කරන්ම බැරි ඒවා 😏💢
උදේම සාක්කු පුරවන තැන් 😍🫶
Admin contact -:
https://t.me/malinda095
හැමෝටම කරන්ම බැරි ඒවා 😏💢
උදේම සාක්කු පුරවන තැන් 😍🫶
Admin contact -:
https://t.me/malinda095
ඇත්ත තත්වේ මෙකයි මචං 💥
එළියේ මිනිස්සුන්ගේ කතාවලට අහු වෙලා තමන්ගේ අතේ තියන සල්ලීත් නාස්තී කරගෙන තෙරුමක් තියනවාද Guyss 🧠💢
පුලුවන් තරම් හරිදේ හා Result එකක් තියන තැනකින් පටන් ගන්න 💯
මොකද ඔයාලා Trade කරන්නේ ඔයාගේ අතේ තියන සල්ලී වලින් Guyss එක නිසා හරිම දේ කරන්න 🫂🥺❤️
Admin contact -: https://t.me/malinda095
එළියේ මිනිස්සුන්ගේ කතාවලට අහු වෙලා තමන්ගේ අතේ තියන සල්ලීත් නාස්තී කරගෙන තෙරුමක් තියනවාද Guyss 🧠💢
පුලුවන් තරම් හරිදේ හා Result එකක් තියන තැනකින් පටන් ගන්න 💯
මොකද ඔයාලා Trade කරන්නේ ඔයාගේ අතේ තියන සල්ලී වලින් Guyss එක නිසා හරිම දේ කරන්න 🫂🥺❤️
Admin contact -: https://t.me/malinda095
Telegram
Malinda Thennakon
𝘽𝙚 𝙝𝙖𝙥𝙥𝙮 ! 𝙀𝙣𝙟𝙤𝙮 𝙡𝙞𝙛𝙚 ! 𝙂𝙤 𝙤𝙣 𝙖 𝙟𝙤𝙪𝙧𝙣𝙚𝙮 𝙖𝙡𝙤𝙣𝙚! 💯🌎 ✨ 🥀😇🛫🇰🇷🇦🇪
⭐ 𝐒𝐈𝐆𝐍𝐀𝐋 𝐅𝐄𝐄𝐃𝐁𝐀𝐂𝐊
😈මේ feedbacks වලින් ඔයාලට බලාගන්න පුලුවන් අපේ signal වල Quality එක
Admin | https://t.me/malinda095
😈මේ feedbacks වලින් ඔයාලට බලාගන්න පුලුවන් අපේ signal වල Quality එක
Admin | https://t.me/malinda095
⭐ 𝐒𝐈𝐆𝐍𝐀𝐋 𝐅𝐄𝐄𝐃𝐁𝐀𝐂𝐊
😈මේ feedbacks වලින් ඔයාලට බලාගන්න පුලුවන් අපේ signal වල Quality එක
Admin | https://t.me/malinda095
😈මේ feedbacks වලින් ඔයාලට බලාගන්න පුලුවන් අපේ signal වල Quality එක
Admin | https://t.me/malinda095
⭐ 𝐒𝐈𝐆𝐍𝐀𝐋 𝐅𝐄𝐄𝐃𝐁𝐀𝐂𝐊
😈මේ feedbacks වලින් ඔයාලට බලාගන්න පුලුවන් අපේ signal වල Quality එක
Admin | https://t.me/malinda095
😈මේ feedbacks වලින් ඔයාලට බලාගන්න පුලුවන් අපේ signal වල Quality එක
Admin | https://t.me/malinda095
⭐ 𝐒𝐈𝐆𝐍𝐀𝐋 𝐅𝐄𝐄𝐃𝐁𝐀𝐂𝐊
😈මේ feedbacks වලින් ඔයාලට බලාගන්න පුලුවන් අපේ signal වල Quality එක
Admin | https://t.me/malinda095
😈මේ feedbacks වලින් ඔයාලට බලාගන්න පුලුවන් අපේ signal වල Quality එක
Admin | https://t.me/malinda095
⭐ 𝐒𝐈𝐆𝐍𝐀𝐋 𝐅𝐄𝐄𝐃𝐁𝐀𝐂𝐊
😈මේ feedbacks වලින් ඔයාලට බලාගන්න පුලුවන් අපේ signal වල Quality එක
Admin | https://t.me/malinda095
😈මේ feedbacks වලින් ඔයාලට බලාගන්න පුලුවන් අපේ signal වල Quality එක
Admin | https://t.me/malinda095
🔥1
Forwarded from Crypto Advance Silent Entry
🏁 #FUTURES_SIGNAL | UPDATE
━━━━━━━━━━━━━━━
Pair: XAN USDT
Position : LONG 🚀
⚙️ Trade Details
• Leverage:20X(CROSS)
• Entry Zone: Marckt
• Stop Loss: 75% (Strict)
🎯 Take Profit Targets
🥇 TP1 – 30%
🥈 TP2 – 60%
🥉 TP3 – 80%
🏆 TP4 – 100%
🚀 TP5 – 150%
📊 Trade Management
• TP1 hit ⇒ Secure partial profits
• Trail SL after TP2
• Let runners fly 🚀
⚠️ Risk Warning
✅ Use ONLY 1–3% of total deposit
❌ No FOMO | No Over-Leverage
🧠 Trade smart. Capital first. Profits next.
👉 REACT 😼 if you’re entering!
━━━━━━━━━━━━━━━
━━━━━━━━━━━━━━━
Pair: XAN USDT
Position : LONG 🚀
⚙️ Trade Details
• Leverage:20X(CROSS)
• Entry Zone: Marckt
• Stop Loss: 75% (Strict)
🎯 Take Profit Targets
🥇 TP1 – 30%
🥈 TP2 – 60%
🥉 TP3 – 80%
🏆 TP4 – 100%
🚀 TP5 – 150%
📊 Trade Management
• TP1 hit ⇒ Secure partial profits
• Trail SL after TP2
• Let runners fly 🚀
⚠️ Risk Warning
✅ Use ONLY 1–3% of total deposit
❌ No FOMO | No Over-Leverage
🧠 Trade smart. Capital first. Profits next.
👉 REACT 😼 if you’re entering!
━━━━━━━━━━━━━━━
❤1
Forwarded from Crypto Advance Silent Entry
Crypto Advance Silent Entry
🏁 #FUTURES_SIGNAL | UPDATE ━━━━━━━━━━━━━━━ Pair: XAN USDT Position : LONG 🚀 ⚙️ Trade Details • Leverage:20X(CROSS) • Entry Zone: Marckt • Stop Loss: 75% (Strict) 🎯 Take Profit Targets 🥇 TP1 – 30% 🥈 TP2 – 60% 🥉 TP3 – 80% 🏆 TP4 – 100% 🚀 TP5 – 150% 📊 Trade…
TP 2 Hit 🚀
Forwarded from Crypto Advance Silent Entry
Crypto Advance Silent Entry
🏁 #FUTURES_SIGNAL | UPDATE ━━━━━━━━━━━━━━━ Pair: XAN USDT Position : LONG 🚀 ⚙️ Trade Details • Leverage:20X(CROSS) • Entry Zone: Marckt • Stop Loss: 75% (Strict) 🎯 Take Profit Targets 🥇 TP1 – 30% 🥈 TP2 – 60% 🥉 TP3 – 80% 🏆 TP4 – 100% 🚀 TP5 – 150% 📊 Trade…
TP 4 Hit 💥🚀
Crypto Advance Community ❤️📊
මේ සතියට Free Signal දීලා ඉවරයි Vip එන අය Join වෙන්න Mg එකක් දාන්න Free Signal එකක්වත් Loss නෑ
More-: https://t.me/malinda095
More-: https://t.me/malinda095
❤1
Crypto Advance Community ❤️📊
මේ සතියට Free Signal දීලා ඉවරයි Vip එන අය Join වෙන්න Mg එකක් දාන්න Free Signal එකක්වත් Loss නෑ
More-: https://t.me/malinda095
More-: https://t.me/malinda095
Crypto Channel එකෙන් ගේමක් ගහලා Forex Channel එක Buy කරන තරමට ගේමක් ගැස්සුවා වගේම විස්වාස හැදුවා ජය..!💯✊
More-: https://t.me/malinda095
More-: https://t.me/malinda095
❤1
⭐ 𝐒𝐈𝐆𝐍𝐀𝐋 𝐅𝐄𝐄𝐃𝐁𝐀𝐂𝐊
😈මේ feedbacks වලින් ඔයාලට බලාගන්න පුලුවන් අපේ signal වල Quality එක
Admin | https://t.me/malinda095
😈මේ feedbacks වලින් ඔයාලට බලාගන්න පුලුවන් අපේ signal වල Quality එක
Admin | https://t.me/malinda095
⭐ 𝐒𝐈𝐆𝐍𝐀𝐋 𝐅𝐄𝐄𝐃𝐁𝐀𝐂𝐊
😈මේ feedbacks වලින් ඔයාලට බලාගන්න පුලුවන් අපේ signal වල Quality එක
Admin | https://t.me/malinda095
😈මේ feedbacks වලින් ඔයාලට බලාගන්න පුලුවන් අපේ signal වල Quality එක
Admin | https://t.me/malinda095
⭐ 𝐒𝐈𝐆𝐍𝐀𝐋 𝐅𝐄𝐄𝐃𝐁𝐀𝐂𝐊
😈මේ feedbacks වලින් ඔයාලට බලාගන්න පුලුවන් අපේ signal වල Quality එක
Admin | https://t.me/malinda095
😈මේ feedbacks වලින් ඔයාලට බලාගන්න පුලුවන් අපේ signal වල Quality එක
Admin | https://t.me/malinda095
⭐ 𝐒𝐈𝐆𝐍𝐀𝐋 𝐅𝐄𝐄𝐃𝐁𝐀𝐂𝐊
😈මේ feedbacks වලින් ඔයාලට බලාගන්න පුලුවන් අපේ signal වල Quality එක
Admin | https://t.me/malinda095
😈මේ feedbacks වලින් ඔයාලට බලාගන්න පුලුවන් අපේ signal වල Quality එක
Admin | https://t.me/malinda095
⭐ 𝐒𝐈𝐆𝐍𝐀𝐋 𝐅𝐄𝐄𝐃𝐁𝐀𝐂𝐊
😈මේ feedbacks වලින් ඔයාලට බලාගන්න පුලුවන් අපේ signal වල Quality එක
Admin | https://t.me/malinda095
😈මේ feedbacks වලින් ඔයාලට බලාගන්න පුලුවන් අපේ signal වල Quality එක
Admin | https://t.me/malinda095