Crypto Advance Community ❤️📊
7.37K subscribers
9.49K photos
308 videos
8.06K links
Hello Everyone♥️

⭐️CRYPTO ADVANCE SIGNALS⭐️

මාව Contact කර ගන්න ඕනි නම් ඕනි වෙලාව Call එකක් ගන්න WHATAPP Sure නෑ normal Call එකක් ගන්න ඕනි වෙලාවක 👋👋

070 294 8009 👋

More-: https://t.me/malinda095
Download Telegram
Guys අපේ Vip සෙට් වෙන්න ඕනි කෙනෙක් ට පුළුවන් Payment එක 33$ ක් රුපියල් 10000 වෙනවා ඔයාට පුළුවන් 18$ ක් රුපියල් 5000 ක් Payment කරලා Profit කරලා Blance එක දෙන්න

Life Time අපි එක්ක ගේමක් ගහන්න මේ Chance එක Miss කර ගන්න එපා..😎

ඕනි දවසක මේ Chance එක තියෙනවා ජය..!💯

More-:
https://t.me/malinda095
🔥211
Forwarded from CRYPTO ADVANCE 📈
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
තාමත් Trading වලින් ගේමක් ගන්න බැරි උන අය ගේමක් ගහන්න බලාපොරොත්තු වෙන් ඉන්න අය Mg එකක් දාන්න

More-:
https://t.me/malinda095
Free Signal වලින් ඕනි කෙනෙක් ට තේරුම් ගන්න පුළුවන් Signal වල Resalt

Vip Membership එකක වටිනාකම තේරුම් යනකොට මේ මාසෙත් ඉවර වෙලා තියෙයි

ජය..!💯

Congratulations 🥰🫀❤️

More-:
https://t.me/malinda095
1🔥1
Free Signal වලින් ඕනි කෙනෙක් ට තේරුම් ගන්න පුළුවන් Signal වල Resalt

Vip Membership එකක වටිනාකම තේරුම් යනකොට මේ මාසෙත් ඉවර වෙලා තියෙයි

ජය..!💯

Congratulations 🥰🫀❤️

More-:
https://t.me/malinda095
Join වෙන්න ඕනි ම Group එකට තාමත් Join වෙලා නෑ

Dollars 10-30 තියෙනවා නම් අනිවාර්යයෙන් Mg එකක් දාන්න ගොඩ දාලා දෙනවා ජය..!💯

More-:
https://t.me/malinda095
1😢1
Inbox Mg එකක් දාන හැමෝටම සුපිරි Offer එකක් දීලා ගේමක් ගස්සනවා ජය..!💯

More-:
https://t.me/malinda095
👍1🔥1😁1
⭐️ Vip lifetime Subscription 👑

💠 Welcome New Member

What you are waiting for ....

👉 Hurry up don't regret later

Admin |
https://t.me/malinda095
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
1
⭐️ Vip lifetime Subscription 👑

💠 Welcome New Member

What you are waiting for ....

👉 Hurry up don't regret later

Admin |
https://t.me/malinda095
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
1
Trading වලින් ගේමක් ගහන්න බැරි උනා නම් Mg එකක් දාන්න ගොඩ දාලා දෙන්න ❤️

More-:
https://t.me/malinda095
1
Active ඉන්න සෙට් එක react එකක් දාන්න 😌🤍

> Active ඉන්න සෙට් එක අනුව සුපිරියක් දෙනවා 💀💜

Need 200 react ❤️
39🥰15👏3🔥2😍1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🏁 #FUTURES_SIGNAL | UPDATE
━━━━━━━━━━━━━━━
Pair:AKEUSDT
Position:LONG ❤️💋

⚙️ Trade Details
• Leverage: 20X(CROSS)
• Entry Zone: (MARKET)
• Stop Loss: 75% (Strict)

🎯 Take Profit Targets
🥇 TP1 – 30%
🥈 TP2 – 60%
🥉 TP3 – 80%
🏆 TP4 – 100%
🚀 TP5 – 150%

📊 Trade Management
• TP1 hit ⇒ Secure partial profits
• Trail SL after TP2
• Let runners fly 🚀

⚠️ Risk Warning
Use ONLY 1–3% of total deposit
No FOMO | No Over-Leverage

🧠 Trade smart. Capital first. Profits next.

👉 REACT 😼 if you’re entering!
━━━━━━━━━━━━━━━
12
Forwarded from Recovery Plan
Recovery Channel On Fire 🙏💥
Forwarded from Recovery Plan
Recovery Channel On Fire 🙏💥

More-
https://t.me/malinda095
Signal වල Profit එක කොහොමද ළමයි 🌝

More-:
https://t.me/malinda095
5