Forwarded from Crypto Advance Community ❤️📊
⭕️Vip Channel එකට සෙට් වෙලා අපිත් එක්ක ගේමක් ගහන්න කැමති 05 දෙනෙක්ට. මේ Chance එක
♻️Lifetime Package එක 20$ කට දෙන්නෙ 😁 Bank Deposit කරන අයට Rs. 6000 /= ❤️🔥
Special Note⭕️
Limited Chance ❤️
Only 05 Chance
වැඩි විස්තර සදහා Admin Contact කරන්න. 👑
https://t.me/malinda095
♻️Lifetime Package එක 20$ කට දෙන්නෙ 😁 Bank Deposit කරන අයට Rs. 6000 /= ❤️🔥
Special Note⭕️
Limited Chance ❤️
Only 05 Chance
වැඩි විස්තර සදහා Admin Contact කරන්න. 👑
https://t.me/malinda095
Forwarded from Crypto Advance Community ❤️📊
⌛️Trading ගැන කිසිම දෙයක් දන්නැති කෙනෙක්ට උනත් බය නැතුව ජොයින් වෙන්න පුළුවන් එකම Service එක
අපි ඔයාට A-Z උගන්නලා Daliy Profit අරන් දෙනවා ♻️
රෑ 10.00 ටකලින්. Vip Package මිලදී ගන්න සාමාජිකයන්ට එම package එකට ගෙවන මුදල අද දවසෙ ලබාගැනීමට හැකියාව තියෙනවා . 💯❤️✅
🔋💸Offer එකට Join වෙන්න🛑
Addmin -; https://t.me/malinda095
අපි ඔයාට A-Z උගන්නලා Daliy Profit අරන් දෙනවා ♻️
රෑ 10.00 ටකලින්. Vip Package මිලදී ගන්න සාමාජිකයන්ට එම package එකට ගෙවන මුදල අද දවසෙ ලබාගැනීමට හැකියාව තියෙනවා . 💯❤️✅
🔋💸Offer එකට Join වෙන්න🛑
Addmin -; https://t.me/malinda095
💪🏻සිග්නල් group එකක් හොයනවද?
අද දුන්න FREE SIGNAL එක PROFIT උනා වගේ සිග්නල් ඕනි නම් VIP PACKAGE එක ට්රයි කරලා බලන්න....👆🏼
Vip Join වෙන්න message එකක් දාන්න 👇🏻👇🏻👇🏻
More-: https://t.me/malinda095
අද දුන්න FREE SIGNAL එක PROFIT උනා වගේ සිග්නල් ඕනි නම් VIP PACKAGE එක ට්රයි කරලා බලන්න....👆🏼
Vip Join වෙන්න message එකක් දාන්න 👇🏻👇🏻👇🏻
More-: https://t.me/malinda095
🏁 #FUTURES_SIGNAL
━━━━━━━━━━━━━━━ 💎
CRYPTO ADVANCE 🥊🥊
Pair : BTWUSDT 📊
Position : SHORT ✅
LEVERAGE 25X ( CROSS ) 🎮
⚙️ Trade Details
♟ENTRY - MARKET
TAKE PROFIT (TP) ♻️
1️⃣ 30 %
2️⃣ 75 %
3️⃣ 100 %
4️⃣ 150 %
STOP LOSS ( SL ) 75%
📊 Trade Management
• TP1 hit ⇒ Secure partial profits
• Trail SL after TP2
• Let runners fly 🚀
( DCA ) WAIT
⚠️ Risk Warning
✅ Use ONLY 1–3% of total deposit
❌ No FOMO | No Over-Leverage
🧠 Trade smart. Capital first. Profits next.
🪙🪙🪙🪙🪙🪙
👉 REACT 😼 if you’re entering!
━━━━━━━━━━━━━━━
━━━━━━━━━━━━━━━ 💎
CRYPTO ADVANCE 🥊🥊
Pair : BTWUSDT 📊
Position : SHORT ✅
LEVERAGE 25X ( CROSS ) 🎮
⚙️ Trade Details
♟ENTRY - MARKET
TAKE PROFIT (TP) ♻️
1️⃣ 30 %
2️⃣ 75 %
3️⃣ 100 %
4️⃣ 150 %
STOP LOSS ( SL ) 75%
📊 Trade Management
• TP1 hit ⇒ Secure partial profits
• Trail SL after TP2
• Let runners fly 🚀
( DCA ) WAIT
⚠️ Risk Warning
✅ Use ONLY 1–3% of total deposit
❌ No FOMO | No Over-Leverage
🧠 Trade smart. Capital first. Profits next.
🪙🪙🪙🪙🪙🪙
👉 REACT 😼 if you’re entering!
━━━━━━━━━━━━━━━
❤3😢1
Crypto Advance Community ❤️📊
🏁 #FUTURES_SIGNAL ━━━━━━━━━━━━━━━ 💎 CRYPTO ADVANCE 🥊🥊 Pair : BTWUSDT 📊 Position : SHORT ✅ LEVERAGE 25X ( CROSS ) 🎮 ⚙️ Trade Details ♟ENTRY - MARKET TAKE PROFIT (TP) ♻️ 1️⃣ 30 % 2️⃣ 75 % 3️⃣ 100 % 4️⃣ 150 % STOP LOSS ( SL ) 75% 📊 Trade Management…
20% ක් Loss යනකොට Inbox එනවා Entery price Close කරන්න කියනවා ඇර මොනා කියනද
More-: https://t.me/malinda095
More-: https://t.me/malinda095