Crypto Advance Community ❤️📊
7.37K subscribers
9.48K photos
307 videos
8.05K links
Hello Everyone♥️

⭐️CRYPTO ADVANCE SIGNALS⭐️

මාව Contact කර ගන්න ඕනි නම් ඕනි වෙලාව Call එකක් ගන්න WHATAPP Sure නෑ normal Call එකක් ගන්න ඕනි වෙලාවක 👋👋

070 294 8009 👋

More-: https://t.me/malinda095
Download Telegram
බල බල ඉන්න Free Signal දිහා 😁😁
🔥2
දෙන්න ද සුපිරි Offer එකක් 😌
🔥1🥰1😱1🙊1
⭕️Vip Channel එකට සෙට් වෙලා අපිත් එක්ක ගේමක් ගහන්න කැමති 05 දෙනෙක්ට. මේ Chance එක

♻️Lifetime Package එක 20$ කට දෙන්නෙ 😁 Bank Deposit කරන අයට Rs. 6000 /= ❤️‍🔥

Special Note⭕️

Limited Chance ❤️

Only 05 Chance

වැඩි විස්තර සදහා Admin Contact කරන්න. 👑

https://t.me/malinda095
⌛️Trading ගැන කිසිම දෙයක් දන්නැති කෙනෙක්ට උනත් බය නැතුව ජොයින් වෙන්න පුළුවන් එකම Service එක

අපි ඔයාට A-Z උගන්නලා Daliy Profit අරන් දෙනවා ♻️

රෑ 10.00 ටකලින්. Vip Package මිලදී ගන්න සාමාජිකයන්ට එම package එකට ගෙවන මුදල අද දවසෙ ලබාගැනීමට හැකියාව තියෙනවා . 💯❤️

🔋💸Offer එකට Join වෙන්න🛑
Addmin -;
https://t.me/malinda095
💪🏻සිග්නල් group එකක් හොයනවද?

අද දුන්න FREE SIGNAL එක PROFIT උනා වගේ සිග්නල් ඕනි නම් VIP PACKAGE එක ට්‍රයි කරලා බලන්න....👆🏼

Vip Join වෙන්න message එකක් දාන්න 👇🏻👇🏻👇🏻

More-:
https://t.me/malinda095
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🏁 #FUTURES_SIGNAL
━━━━━━━━━━━━━━━ 💎
CRYPTO ADVANCE 🥊🥊

Pair : BTWUSDT 📊
Position : SHORT
LEVERAGE 25X ( CROSS ) 🎮

⚙️ Trade Details

ENTRY - MARKET

TAKE PROFIT (TP) ♻️

1️⃣ 30 %
2️⃣ 75 %
3️⃣ 100 %
4️⃣ 150 %

STOP LOSS ( SL ) 75%

📊 Trade Management
• TP1 hit ⇒ Secure partial profits
• Trail SL after TP2
• Let runners fly 🚀

( DCA ) WAIT

⚠️ Risk Warning
Use ONLY 1–3% of total deposit
No FOMO | No Over-Leverage

🧠 Trade smart. Capital first. Profits next.
🪙🪙🪙🪙🪙🪙

👉 REACT 😼 if you’re entering!
━━━━━━━━━━━━━━━
3😢1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
4
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
4
https://vt.tiktok.com/ZS4JJqqte/


Loss එකක් යනකොට Inbox එනවා වගේ Profit වෙනකොට ත් එන්න 😂
Don’t watch the market… attack it.

More-:
https://t.me/malinda095
2