کاش بعضی استادا جای دوتا پیاچدی گرفتن دو واحد "چگونه عقدهای نباشیم" هم پاس میکردن.
@computerBBC_rezvan
@computerBBC_rezvan
👍42🤣9💔1
Forwarded from Stone Buddies (ᴍᴀـهـᴅɪʏᴇ)
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
وضعیت فردا سر گرافیک😂💔
🤣24
🤣17😭1
🤡20🤣8👍3
فایل ها و نمونه سوالات درس مبانی رایانش امن (امنیت اطلاعات) استاد موحدیان
https://s32.picofile.com/file/8482253826/Data_Security_Movahedian.zip.html
@computerBBC_rezvan
https://s32.picofile.com/file/8482253826/Data_Security_Movahedian.zip.html
@computerBBC_rezvan
❤6
کلاس های مجازی درس گرافیک کامپیوتری استاد مروی
https://s32.picofile.com/file/8482254942/Computer_graphic_marvi_part1.zip.html
https://s32.picofile.com/file/8482254534/Computer_graphic_marvi_part2.zip.html
@computerBBC_rezvan
https://s32.picofile.com/file/8482254942/Computer_graphic_marvi_part1.zip.html
https://s32.picofile.com/file/8482254534/Computer_graphic_marvi_part2.zip.html
@computerBBC_rezvan
❤7
Computer BBC👩🏻💻
Photo
حس میکنم یه سریاتون میرین داخل اپ شروع رو میزنین و بقیش رو به خدا واگذار میکنین😂 کی بیدار میشین که تا ساعت ۱، ۷ ساعت درس خوندین؟
👍1🤣1
😭21👍3💔1
Forwarded from Sharif ICT
🔻Spaghetti Contest 2025🔻
🔷 ششمین دوره مسابقات کدنویسی مبهم برگزار می شود.
📍نهم اسفند 1403، صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری
◀️ ثبت نام در مسابقات از ۱۰ بهمن آغاز خواهد شد و ۲۵ بهمن ماه ۱۴۰۳ به پایان می رسد.
🟧 توجه:
روال مسابقه به این صورت می باشد که هر تیم برای شرکت در مسابقه باید به ناخوانا ترین شکل ممکن برنامه ای بنویسد که با هر بار اجرا شدن، رشته ای معین به طول حداقل یک و حداکثر سه کاراکتر را روی صفحه نمایش چاپ کند.
هر تیم با کد خودش تو مسابقه شرکت میکنه و کد هر تیم در اختیار سایر تیم ها قرار میگیره. به ازای شکسته شدن کد هر تیم، علاوه بر ثبت امتیاز برای تیمی که کد رو شکسته، تیمی که کدش شکسته امتیاز منفی میگیره.
مسابقات کد نویسی مبهم رویدادی در راستای تخمین مهارت شرکت کنندگان در نوشتن کد های ناخوانا یا در اصطلاح برنامه نویسان همان کد کثیف (Dirty Code) می باشد.
🔷 اطلاعات تکمیلی، آموزش شرکت در مسابقات و گزارش برگزاری دوره های قبل:
🌐 https://spaghetticontest.sharif.ir
🚀 @sharifit | 📷 @sharif_ict
🔷 ششمین دوره مسابقات کدنویسی مبهم برگزار می شود.
📍نهم اسفند 1403، صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری
◀️ ثبت نام در مسابقات از ۱۰ بهمن آغاز خواهد شد و ۲۵ بهمن ماه ۱۴۰۳ به پایان می رسد.
🟧 توجه:
روال مسابقه به این صورت می باشد که هر تیم برای شرکت در مسابقه باید به ناخوانا ترین شکل ممکن برنامه ای بنویسد که با هر بار اجرا شدن، رشته ای معین به طول حداقل یک و حداکثر سه کاراکتر را روی صفحه نمایش چاپ کند.
هر تیم با کد خودش تو مسابقه شرکت میکنه و کد هر تیم در اختیار سایر تیم ها قرار میگیره. به ازای شکسته شدن کد هر تیم، علاوه بر ثبت امتیاز برای تیمی که کد رو شکسته، تیمی که کدش شکسته امتیاز منفی میگیره.
مسابقات کد نویسی مبهم رویدادی در راستای تخمین مهارت شرکت کنندگان در نوشتن کد های ناخوانا یا در اصطلاح برنامه نویسان همان کد کثیف (Dirty Code) می باشد.
🔷 اطلاعات تکمیلی، آموزش شرکت در مسابقات و گزارش برگزاری دوره های قبل:
🌐 https://spaghetticontest.sharif.ir
🚀 @sharifit | 📷 @sharif_ict
👍2
سلام و وقت بخیر خدمت دانشجویان محترم. بنده قادری هستم، مدیر دفتر نظارت و ارزیابی دانشگاه.
در خصوص مواردی که برای شهریه مطرح شده، انشاءالله به زودی اطلاعیه رسمی دانشگاه در کانال یا وبگاه منتشر خواهد شد اما مقدمتا خدمت شما عرض کنم:
۱. شهریه دانشگاه هیچگونه افزایشی نداشته و همان جداول ابتدای سال هست.
۲. تفاوتی که این نوبت برای شهریه اعمال شده این هست امور مالی، میانگین ۴۰ درصد کل شهریه دانشجویان را محاسبه و به عنوان علی الحساب اعلام کرده.
۳. یکی از دلایل این امر، تاخیرهای قابل توجه دانشجویان محترم در پرداخت شهریه نیمسال قبل و برآورد نیمسال بعد هست که دانشگاه را با مشکلات و چالش های زیادی روبرو کرده.
۴. همچنان امکان تقسیط و پرداخت بخشی از شهریه به صورت تقسیط یا با ارائه چک (پرداخت با تاخیر) همانند سنوات قبل وجود دارد.
۵. چنانچه سوال یا مشکلی بود، بنده و همکاران در دفتر نظارت و ارزیابی و امور مالی در خدمت شما هستیم.
@computerBBC_rezvan
در خصوص مواردی که برای شهریه مطرح شده، انشاءالله به زودی اطلاعیه رسمی دانشگاه در کانال یا وبگاه منتشر خواهد شد اما مقدمتا خدمت شما عرض کنم:
۱. شهریه دانشگاه هیچگونه افزایشی نداشته و همان جداول ابتدای سال هست.
۲. تفاوتی که این نوبت برای شهریه اعمال شده این هست امور مالی، میانگین ۴۰ درصد کل شهریه دانشجویان را محاسبه و به عنوان علی الحساب اعلام کرده.
۳. یکی از دلایل این امر، تاخیرهای قابل توجه دانشجویان محترم در پرداخت شهریه نیمسال قبل و برآورد نیمسال بعد هست که دانشگاه را با مشکلات و چالش های زیادی روبرو کرده.
۴. همچنان امکان تقسیط و پرداخت بخشی از شهریه به صورت تقسیط یا با ارائه چک (پرداخت با تاخیر) همانند سنوات قبل وجود دارد.
۵. چنانچه سوال یا مشکلی بود، بنده و همکاران در دفتر نظارت و ارزیابی و امور مالی در خدمت شما هستیم.
@computerBBC_rezvan
🤡24💔5🙏1😐1