Forwarded from کاف
اگه دوست دارید همزمان که یه چیزیو تو اینترنت سرچ میکنید، به محیط زیست هم کمک کنید حتما از موتور جستجوی اکوزیا استفاده کنید!
ecosia.org
اکوزیا یک شرکته که موتور جستجو داره و تقریباً ۸۰ درصد هزینهی تبلیغاتی که داخل سرچ به شما نشون میده رو خرج درخت کاری میکنه! کجا؟
در همون کشورهای که در نقشه نشون داده شده. تا حالا ۲۰ میلیون نفر از این موتور جستجو استفاده کردن.
حدود ۲۰۰ میلیون درخت در ۳۵ کشور جهان کاشتن. البته مردم هم میتونن جدا پول بدن. موتور جستجوش از گوگل ضعیفتره ولی تلفیقی از موتور جستجوی یاهو و بینگه(موتور ماکروسافت). مالیش شفافه؟
تقریباً تمام دخل و خرجشون رو شفاف اعلام میکنند. علاوه بر کاشت حفظ و نگهداری درختهای که میکارن رو هم به عهده گرفتن.
اینکه در هر کشور چقدر خرج شده هم نشون میدن. اخیرا یک هوش مصنوعی به نام green ایجاد کردن که درآمد حاصل از اون هم به همین سیستم میرسه. پشتیبانی این هوش مصنوعی هم با
OpenAI
هست و در این هوش مصنوعی با نگاه محیط زیستی به شما جواب میده.
شاید نتونیم پولی پرداخت کنیم بهشون ولی هراز گاهی با سرچ در این موتور میتونیم به طبیعت کمک کنیم💚
💬 Havaas_part
ClovE @Kafiha
ecosia.org
اکوزیا یک شرکته که موتور جستجو داره و تقریباً ۸۰ درصد هزینهی تبلیغاتی که داخل سرچ به شما نشون میده رو خرج درخت کاری میکنه! کجا؟
در همون کشورهای که در نقشه نشون داده شده. تا حالا ۲۰ میلیون نفر از این موتور جستجو استفاده کردن.
حدود ۲۰۰ میلیون درخت در ۳۵ کشور جهان کاشتن. البته مردم هم میتونن جدا پول بدن. موتور جستجوش از گوگل ضعیفتره ولی تلفیقی از موتور جستجوی یاهو و بینگه(موتور ماکروسافت). مالیش شفافه؟
تقریباً تمام دخل و خرجشون رو شفاف اعلام میکنند. علاوه بر کاشت حفظ و نگهداری درختهای که میکارن رو هم به عهده گرفتن.
اینکه در هر کشور چقدر خرج شده هم نشون میدن. اخیرا یک هوش مصنوعی به نام green ایجاد کردن که درآمد حاصل از اون هم به همین سیستم میرسه. پشتیبانی این هوش مصنوعی هم با
OpenAI
هست و در این هوش مصنوعی با نگاه محیط زیستی به شما جواب میده.
شاید نتونیم پولی پرداخت کنیم بهشون ولی هراز گاهی با سرچ در این موتور میتونیم به طبیعت کمک کنیم💚
ClovE @Kafiha
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
🍌2⚡1👍1👏1
❗️طی حکمی از سوی دکتر مرتضی رجوعی، رئیس دانشگاه بینالمللی امام رضا علیهالسلام، دکتر مرتضی نیکوقدم، به سمت مدیر گروه مهندسی کامپیوتر دانشگاه بینالمللی امام رضا علیهالسلام منصوب شد.
❤🔥10❤2👏2
سلام. دانشجوي محترم! لطفاً جهت ارزيابی اساتید و خدمات دانشگاه نيمسال اول 1402 از تاريخ 1402/10/16 لغايت 1402/10/22 به پرتال دانشجويی خود مراجعه فرماييد. دفتر نظارت و ارزيابی و تضمين كيفيت
🔥3
❗️لطفا ارزیابی اساتید رو با دقت انجام دهید و برای هر استاد طبق چیزی که واقعا هست نظر بدین. در ضمن به این نکته توجه کنید که به هیچ عنوان اساتید نمیتونن اسامی دانشجوها رو ببینند، فقط نمره ارزیابی بعد از پایان ترم به استاد نشون داده میشه. پس با خیال راحت در این نظرسنجی شرکت کنید و طبق حقیقت نظر بدین و بفکر دانشجوهایی باشید که قراره در ادامه با این اساتید درس بردارن🙏
👍17👌2
Computer BBC👩🏻💻
سلام. دانشجوي محترم! لطفاً جهت ارزيابی اساتید و خدمات دانشگاه نيمسال اول 1402 از تاريخ 1402/10/16 لغايت 1402/10/22 به پرتال دانشجويی خود مراجعه فرماييد. دفتر نظارت و ارزيابی و تضمين كيفيت
عزیزای دل
چون هی سوال میپرسین لازم دونستم دوباره بگم که استاد هیچگونه دسترسی به اطلاعات ارزیابی نداره
و فقط پس از اتمام پایانترمها میتونه میانگین معدل کلیش رو ببینه بدون هیچ اطلاعات اضافه دیگهای
و اینکه این ارزیابی تاثیر داره و اگر استادی ارزیابیش بد باشه ترم دیگه نمیزارن اون درس رو برداره
حتما در قسمت نظرات، نظر کتبی خودتون رو با جزئیات بنویسین و خیالتون راحت باشه که هم تاثیر داره هم اینکه مشخصات شما محفوظه
چون هی سوال میپرسین لازم دونستم دوباره بگم که استاد هیچگونه دسترسی به اطلاعات ارزیابی نداره
و فقط پس از اتمام پایانترمها میتونه میانگین معدل کلیش رو ببینه بدون هیچ اطلاعات اضافه دیگهای
و اینکه این ارزیابی تاثیر داره و اگر استادی ارزیابیش بد باشه ترم دیگه نمیزارن اون درس رو برداره
حتما در قسمت نظرات، نظر کتبی خودتون رو با جزئیات بنویسین و خیالتون راحت باشه که هم تاثیر داره هم اینکه مشخصات شما محفوظه
👍12
سلام. دانشجوي محترم! لطفاً جهت ارزيابي عملکرد اساتيد و خدمات دانشگاه در نيمسال اول 1402-1403 از تاريخ 1402/10/16 لغایت 1402/10/22 به پرتال دانشجويي خود مراجعه فرماييد. دفتر نظارت و ارزيابي و تضمين كيفيت دانشگاه
عدم مشاركت در ارزشيابي، موجب سلب امكان مشاهده نمرات و درخواست تجديد نظر خواهد شد.
⚠️نتیجه این ارزشیابی بعد از تایید آموزشی نمرات اون درس به صورت میانگین کلاس به استاد نمایش داده میشه و نظرات کاملا محرمانه باقی میمونن
لطفا با دقت و صداقت نظر واقعی خودتون رو ثبت کنین🙏🏻
عدم مشاركت در ارزشيابي، موجب سلب امكان مشاهده نمرات و درخواست تجديد نظر خواهد شد.
⚠️نتیجه این ارزشیابی بعد از تایید آموزشی نمرات اون درس به صورت میانگین کلاس به استاد نمایش داده میشه و نظرات کاملا محرمانه باقی میمونن
لطفا با دقت و صداقت نظر واقعی خودتون رو ثبت کنین🙏🏻
👍2
فیلم های پایگاه داده استاد سیدی
https://s30.picofile.com/file/8471684768/DB_Seyedi_part1_1.zip.html
https://s30.picofile.com/file/8471684800/DB_Seyedi_part1_2.zip.html
https://s30.picofile.com/file/8471684826/DB_Seyedi_part2_1.zip.html
https://s30.picofile.com/file/8471684950/Db_SEuedi_part2_2.zip.html
@computerBBC_rezvan
https://s30.picofile.com/file/8471684768/DB_Seyedi_part1_1.zip.html
https://s30.picofile.com/file/8471684800/DB_Seyedi_part1_2.zip.html
https://s30.picofile.com/file/8471684826/DB_Seyedi_part2_1.zip.html
https://s30.picofile.com/file/8471684950/Db_SEuedi_part2_2.zip.html
@computerBBC_rezvan
ما امام رضا درس میخونیم
هنوز نمراتمون نیومده درس های ترم بعدی رو برمیداریم
ما امام رضا درس میخونیم
فردای امتحان پایانترم باید انتخاب واحد کنیم
ما امام رضا درس میخونیم
2 امتحان در یه روز و یه ساعت داشته باشیم مشکل خودمونه، چون دانشجو هستیم باید درس بخونیم و غر نزنیم🚶♀
ما امام رضا درس میخونیم، پول میدیم که استاد خوب بیارن برامون میشینن با پولای دانشجوا تلویزیون فلان اینچ میخرن میزارن وسط سالن که دوتا تلوزیون داشته باشیم
ما امام رضا درس میخونیم
شلوار زاپ دار و موی بلندی ک با کش جمع شده باشه تحریک آمیزه اینجا
ما امام رضا درس میخوندیم
مانتو رنگی نپوش... کوتاه نپوش... جوراب کوتاه نپوش.. مرررگ نپوش درد نپوش ...
ما امام رضا درس میخونیم
با اینکه دانشگاه منصوب به آستان قدسه و دانشگاه اجاره ملک نمیده ولی شهریه هامون هیچ فرقی با دانشگاه های دیگه نداره و نمیدونیم پولامون کجا میره
ما امام رضا درس میخونیم
امتحاناتمون امنیتی تر از کنکور و حتی آزمون های هاوارد برگزار میشه
ما امام رضا درس میخونیم
همه فکر میکنند همه از دم بسیجی هستیم
ما امام رضا درس میخونیم
گروه ی کلاس میذاره ۸ صبح ی کلاس ۲ و ی کلاس ۶ وقتی ام بگیم میگ همینه ک هست رسالت شما دانشجویه
ما امام رضا درس میخونیم
استاد فلانی خبرش اومده پول میگرفته پاس کنه ( فقط ام ۲ و نیم ، مورد بوده ی تومن داده پاس نکرده )
ما امام رضا درس میخونیم ممکنه همین پیام منو یکی فور بزنه دیگ امام رضام درس نخونم🥸
ما امام رضا درس می خونیم
اگر درسی در ترم ارائه نشد مشکل از دانشجو هست نه دانشگاه
هنوز نمراتمون نیومده درس های ترم بعدی رو برمیداریم
ما امام رضا درس میخونیم
فردای امتحان پایانترم باید انتخاب واحد کنیم
ما امام رضا درس میخونیم
2 امتحان در یه روز و یه ساعت داشته باشیم مشکل خودمونه، چون دانشجو هستیم باید درس بخونیم و غر نزنیم🚶♀
ما امام رضا درس میخونیم، پول میدیم که استاد خوب بیارن برامون میشینن با پولای دانشجوا تلویزیون فلان اینچ میخرن میزارن وسط سالن که دوتا تلوزیون داشته باشیم
ما امام رضا درس میخونیم
شلوار زاپ دار و موی بلندی ک با کش جمع شده باشه تحریک آمیزه اینجا
ما امام رضا درس میخوندیم
مانتو رنگی نپوش... کوتاه نپوش... جوراب کوتاه نپوش.. مرررگ نپوش درد نپوش ...
ما امام رضا درس میخونیم
با اینکه دانشگاه منصوب به آستان قدسه و دانشگاه اجاره ملک نمیده ولی شهریه هامون هیچ فرقی با دانشگاه های دیگه نداره و نمیدونیم پولامون کجا میره
ما امام رضا درس میخونیم
امتحاناتمون امنیتی تر از کنکور و حتی آزمون های هاوارد برگزار میشه
ما امام رضا درس میخونیم
همه فکر میکنند همه از دم بسیجی هستیم
ما امام رضا درس میخونیم
گروه ی کلاس میذاره ۸ صبح ی کلاس ۲ و ی کلاس ۶ وقتی ام بگیم میگ همینه ک هست رسالت شما دانشجویه
ما امام رضا درس میخونیم
استاد فلانی خبرش اومده پول میگرفته پاس کنه ( فقط ام ۲ و نیم ، مورد بوده ی تومن داده پاس نکرده )
ما امام رضا درس میخونیم ممکنه همین پیام منو یکی فور بزنه دیگ امام رضام درس نخونم🥸
ما امام رضا درس می خونیم
اگر درسی در ترم ارائه نشد مشکل از دانشجو هست نه دانشگاه
👍23💩2💔2❤1
Forwarded from .
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
💠آشنایی با سامانه پرتو دانشگاه بینالمللی امام رضا علیهالسلام
☑️دانشجویان محترم، جهت درخواستهای آموزشی خود باید به سامانه پرتو مراجعه کرده و نامه ها و درخواست های خود را را به صورت الکترونیکی ارسال کرده و از همین طریق پیگیر نامههای خود نیز باشید.
📲دانشجویان محترم، جهت استفاده از سامانه پرتو دانشجویی میتوانید از آدرس زیر استفاده نمایید.
🌐 https://imamreza.ac.ir/parto/
👨🏻🎓👩🏼🎓دانشجویان دیگر را نیز مهمان کنید
✳️دانشگاه بین المللی امام رضا علیهالسلام
🆔 @university_imamreza
☑️دانشجویان محترم، جهت درخواستهای آموزشی خود باید به سامانه پرتو مراجعه کرده و نامه ها و درخواست های خود را را به صورت الکترونیکی ارسال کرده و از همین طریق پیگیر نامههای خود نیز باشید.
📲دانشجویان محترم، جهت استفاده از سامانه پرتو دانشجویی میتوانید از آدرس زیر استفاده نمایید.
🌐 https://imamreza.ac.ir/parto/
👨🏻🎓👩🏼🎓دانشجویان دیگر را نیز مهمان کنید
✳️دانشگاه بین المللی امام رضا علیهالسلام
🆔 @university_imamreza