👍1.01K🥱181🗿77👀22
تو تابستون اگه تعداد صدای جیرجیرک رو توی ۱۵ ثانیه بشمارید و عدد ۴۰ رو بهش اضافه کنید، دمای هوا به فارنهایت با تقریب خوبی به دست میاد. چون خونسردن و متابولیسم بدنشون تحت تأثیر دمای محیط.
> افراستوس
@Comentive
> افراستوس
@Comentive
🤨846🤓263🗿49👍41
شهاب: شما از کی فهمیدید کصخلید؟
گردآفرید: ۱۰ سالم بود امتحانمو شده بودم ۱۸، واسه اینکه مامانم نفهمه برگه امتحان رو پاره کردم توی اتوبان از پنجره سرویس انداختم بیرون. وقتی رسیدم خونه همش استرس داشتم که نکنه مامانم از همون اتوبان رد شه، تیکههای کاغذ رو ببینه، وسط اتوبان وایسته، تیکهها رو چسب بزنه به هم و بفهمه من ۱۸ شدم.
بازوکا: بچه بودم از مدرسه بردنمون نمایشگاه کتاب. از یه کتابی خیلی خوشم اومد، سهتا ازش خریدم. برگشتم خونه برا بابا تعریف کردم، حتی رغبت نکرد کتکم بزنه.
کادوی سابق: بچه که بودم بابام با سرویس شرکتشون میرفت سرکار. یه روز ۶ صبح یواشکی از خونه رفتم بیرون و سوار یه اتوبوس رندوم شدم که برم بابامو سوپرایز کنم. چند ساعت بعد تو اسلامشهر پیدام کردن =))))
مهراد: یه ویدیو هست ۳-۴ سالمه، مامانم میگه شعر بخون بعد من چون جلو دوربین خجالت میکشم خودمو میزنم جاش.
پینات: ده سالم بود داداش چهارسالهم به بابابزرگم گفت کثننت و باباجون نشنید گفت چی میگی پسرم؟ منم گفتم میگه کس ننت.
صبا: فیتیله نشون میداد چاقو رو برداشتم تلوزیون رو سوراخ کردم برم تو فیتیله
بیتسو: سه چهار سالگی بابام نقدی حقوق میگرفت، گذاشته بود رو میز منم پولارو از پنجره ریختم بیرون چون مردم گناه داشتن پول نداشتن.
کت وومن: وسط کلاس تنیس مربیم (که دختر بود) گفت تو ۷۰ و چندی؟ گفتم ۷۰، ۷۵ اینا نمیدونم دقیق.
گفت وا مگه میشه؟ اختلافش ۵ ساله!
تومیه: یه بار دستم خورد به لباس یه خانوم بعد یه مسیر طولانی دنبال اون خانوم راه رفتم تا اون یکی دستمم بخوره به لباسش چون توی ذهنم اگه جفت دستام به لباسش نمیخورد یکی از کسایی که دوسشون داشتم میمرد و تقصیر من میشد
ایچ پرو: بچه بودم تیمم گل میخورد رو به تلویزیون نماز میخوندم که بازی رو ببره
پارمیس: وقتی تو دبستان دعام نگرفت و رفتم با گِلهای تو باغچه مجسمه ساختم که بت پرست بشم.
دیابت: چایی خشک رو با شکر قاطی کردم که وقتی دم میکنیم آلردی چایی شیرین باشه 💕
زی: وقتی بچه بودم، شبا که برمیگشتیم خونه قبل اینکه چراغ رو روشن کنم به دزدها سلام میکردم و ازشون میخواستم قبل اینکه ببینمشون خودشون بیان بیرون.
@Comentive
گردآفرید: ۱۰ سالم بود امتحانمو شده بودم ۱۸، واسه اینکه مامانم نفهمه برگه امتحان رو پاره کردم توی اتوبان از پنجره سرویس انداختم بیرون. وقتی رسیدم خونه همش استرس داشتم که نکنه مامانم از همون اتوبان رد شه، تیکههای کاغذ رو ببینه، وسط اتوبان وایسته، تیکهها رو چسب بزنه به هم و بفهمه من ۱۸ شدم.
بازوکا: بچه بودم از مدرسه بردنمون نمایشگاه کتاب. از یه کتابی خیلی خوشم اومد، سهتا ازش خریدم. برگشتم خونه برا بابا تعریف کردم، حتی رغبت نکرد کتکم بزنه.
کادوی سابق: بچه که بودم بابام با سرویس شرکتشون میرفت سرکار. یه روز ۶ صبح یواشکی از خونه رفتم بیرون و سوار یه اتوبوس رندوم شدم که برم بابامو سوپرایز کنم. چند ساعت بعد تو اسلامشهر پیدام کردن =))))
مهراد: یه ویدیو هست ۳-۴ سالمه، مامانم میگه شعر بخون بعد من چون جلو دوربین خجالت میکشم خودمو میزنم جاش.
پینات: ده سالم بود داداش چهارسالهم به بابابزرگم گفت کثننت و باباجون نشنید گفت چی میگی پسرم؟ منم گفتم میگه کس ننت.
صبا: فیتیله نشون میداد چاقو رو برداشتم تلوزیون رو سوراخ کردم برم تو فیتیله
بیتسو: سه چهار سالگی بابام نقدی حقوق میگرفت، گذاشته بود رو میز منم پولارو از پنجره ریختم بیرون چون مردم گناه داشتن پول نداشتن.
کت وومن: وسط کلاس تنیس مربیم (که دختر بود) گفت تو ۷۰ و چندی؟ گفتم ۷۰، ۷۵ اینا نمیدونم دقیق.
گفت وا مگه میشه؟ اختلافش ۵ ساله!
تومیه: یه بار دستم خورد به لباس یه خانوم بعد یه مسیر طولانی دنبال اون خانوم راه رفتم تا اون یکی دستمم بخوره به لباسش چون توی ذهنم اگه جفت دستام به لباسش نمیخورد یکی از کسایی که دوسشون داشتم میمرد و تقصیر من میشد
ایچ پرو: بچه بودم تیمم گل میخورد رو به تلویزیون نماز میخوندم که بازی رو ببره
پارمیس: وقتی تو دبستان دعام نگرفت و رفتم با گِلهای تو باغچه مجسمه ساختم که بت پرست بشم.
دیابت: چایی خشک رو با شکر قاطی کردم که وقتی دم میکنیم آلردی چایی شیرین باشه 💕
زی: وقتی بچه بودم، شبا که برمیگشتیم خونه قبل اینکه چراغ رو روشن کنم به دزدها سلام میکردم و ازشون میخواستم قبل اینکه ببینمشون خودشون بیان بیرون.
@Comentive
😁1.6K🗿43👍25🌚8
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
توی روز جهانی پسر یادی کنیم از تراویس پاسترانا که سال ۲۰۰۸ بدون چتر از هواپیما پرید و فقط به رفیقاش اعتماد کرد که وسط آسمون بگیرنش.
> مانی
@Comentive
> مانی
@Comentive
🤯871😐113🗿44👍39
دو نوع پسر داریم =)))))
پ.ن:البته شرایط اقتصادی واقعا اینقد تخمیه که در برخی موارد واقعا حق دارن.
@Comentive
پ.ن:
@Comentive
😁858👍185🗿30🌚12
Forwarded from MelBet | مل بت
برای ورود به سایت فیلترشکن خود را #روشن کنید!
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍2
Forwarded from MelBet | مل بت
melbet.apk
52.1 MB
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍2