Comentive | کامنتیو
203K subscribers
23.8K photos
1.55K videos
658 files
1.57K links
مرسی که ممبر‌ خوب منی 🫂🫀
انتقاد و ارتباط: @ComentiveCr
تبلیغات محدود: @RezayatCM
Download Telegram
اگه اون برج ایفل نبود، فک میکردم باغ تالارای گرمدره‌ست.

> مانانا
@Comentive
😁811👍43🗿29🌚7
یکی از نشونه‌های بومر شناسی این اسماشون تو سوشال مدیاست. دوتا کلمه پارادوکسیکال میذارن با خودشونم میگن چه کردم. یخ فروش جهنم. تراپیست کسمغز. جنده باکره.

> یانگ استنلی
@Comentive
😁1.08K👍56🌚12🤨9
رحم در ‌واکنش به لیوان چهارم دمنوش زعفرون:

> نیمستراداموس
@Comentive
😁1.16K👍37😢21💅18
لولوها چرا دیگه نمیان مارو بخورن؟ ببین چقدر دیر می‌خوابم. تازه پامم از پتو بیرونه.

> پیو
@Comentive
👍654😁211😢67💅15
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
در آخرین درامای توییتر، یه پسری لو رفته که همزمان با ۴-۵ نفر لاس میزده.

و در پی توییت‌ها و کامنت‌های افشاگری توسط این ۵ قربانی، مشخص شده این ویس هاپ‌هاپ کردنش رو برای همشون فرستاده =))))

@Comentive
😁856🤡377😐95🥴23
شرح حال دخترایی که نصفشون توی زمینه:

@Comentive
🤓618😁240👍23🌚22
اشتباه فکر میکردیم، آب هنوز به طبقات بالای کشتی نرسیده گویا.

> حسین
@Comentive
👍1.01K🥱181🗿77👀22
تو تابستون اگه تعداد صدای جیرجیرک رو توی ۱۵ ثانیه بشمارید و عدد ۴۰ رو بهش اضافه کنید، دمای هوا به فارنهایت با تقریب خوبی به دست میاد. چون خونسردن و متابولیسم بدنشون تحت تأثیر دمای محیط.

> افراستوس
@Comentive
🤨846🤓263🗿49👍41
😁1.68K🌚35😨22🤨17
🤣1.42K🍓291🤗41🌚8
شهاب: شما از کی فهمیدید کصخلید؟

گردآفرید: ۱۰ سالم بود امتحانمو شده بودم ۱۸، واسه اینکه مامانم نفهمه برگه امتحان رو پاره کردم توی اتوبان از پنجره سرویس انداختم بیرون. وقتی رسیدم خونه همش استرس داشتم که نکنه مامانم از همون اتوبان رد شه، تیکه‌های کاغذ رو ببینه، وسط اتوبان وایسته، تیکه‌ها رو چسب بزنه به هم و بفهمه من ۱۸ شدم.

بازوکا: بچه بودم از مدرسه بردنمون نمایشگاه کتاب. از یه کتابی خیلی خوشم اومد، سه‌تا ازش خریدم. برگشتم خونه برا بابا تعریف کردم، حتی رغبت نکرد کتکم بزنه.

کادوی سابق: بچه که بودم بابام با سرویس شرکتشون میرفت سرکار. یه روز ۶ صبح یواشکی از خونه رفتم بیرون و سوار یه اتوبوس رندوم شدم که برم بابامو سوپرایز کنم. چند ساعت بعد تو اسلامشهر پیدام کردن =))))

مهراد: یه ویدیو هست ۳-۴ سالمه، مامانم می‌گه شعر بخون بعد من چون جلو دوربین خجالت می‌کشم خودمو می‌زنم جاش.

پینات: ده سالم بود داداش چهارساله‌م به بابابزرگم گفت کث‌ننت و باباجون نشنید گفت چی می‌گی پسرم؟ منم گفتم می‌گه کس ننت.

صبا: فیتیله نشون میداد چاقو رو برداشتم تلوزیون رو سوراخ کردم برم تو فیتیله

بیتسو: سه چهار سالگی بابام نقدی حقوق میگرفت، گذاشته بود رو میز منم پولارو از پنجره ریختم بیرون چون مردم گناه داشتن پول نداشتن.

کت وومن: وسط کلاس تنیس مربیم (که دختر بود) گفت تو ۷۰ و چندی؟ گفتم ۷۰، ۷۵ اینا نمیدونم دقیق.
‏گفت وا مگه میشه؟ اختلافش ۵ ساله!

تومیه: یه بار دستم خورد به لباس یه خانوم بعد یه مسیر طولانی دنبال اون خانوم راه رفتم تا اون یکی دستمم بخوره به لباسش چون توی ذهنم اگه جفت دستام به لباسش نمیخورد یکی از کسایی که دوسشون داشتم میمرد و تقصیر من میشد

ایچ پرو: بچه بودم تیمم گل میخورد رو به تلویزیون نماز میخوندم که بازی رو ببره

پارمیس: وقتی تو دبستان دعام نگرفت و رفتم با گِل‌های تو باغچه مجسمه ساختم که بت پرست بشم.

دیابت: چایی خشک رو با شکر قاطی کردم که وقتی دم میکنیم آلردی چایی شیرین باشه 💕

زی: وقتی بچه بودم، شبا که برمیگشتیم خونه قبل اینکه چراغ رو روشن کنم به دزدها سلام می‌کردم و ازشون میخواستم قبل اینکه ببینمشون خودشون بیان بیرون.

@Comentive
😁1.6K🗿43👍25🌚8
وقتی دوست ۵۰ کیلوییم میگه وای چاق شدم:

> ثارا
@Comentive
😁918👍101🤓12🌚9
😁1.32K😐122🌚22🤓6
«هورنی و در حد کنترل‌ شده‌ای جنده» ✍️

> مهی
@Comentive
😁982🗿22250🍓21
یه لحظه حس کردم سگه توییت زده :)))

> ستایش
@Comentive
😁1.47K🤗61🗿23👍11
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
توی روز جهانی پسر یادی کنیم از تراویس پاسترانا که سال ۲۰۰۸ بدون چتر از هواپیما پرید و فقط به رفیقاش اعتماد کرد که وسط آسمون بگیرنش.

> مانی
@Comentive
🤯871😐113🗿44👍39
😁1.25K🤗225🌚8🗿7
دو نوع پسر داریم =)))))

پ.ن: البته شرایط اقتصادی واقعا اینقد تخمیه که در برخی موارد واقعا حق دارن.

@Comentive
😁858👍185🗿30🌚12