🔴توییت جدید علی خامنهای:
صنعت هستهای صلحآمیز برای جنگ نیست؛ برای اداره کشوره، برای کشاورزی، درمان، بهداشت و هر چیزی که به انرژی وابسته هست حقوق ملته!
چه ربطی به شما آمریکاییها داره؟
@codingstar
صنعت هستهای صلحآمیز برای جنگ نیست؛ برای اداره کشوره، برای کشاورزی، درمان، بهداشت و هر چیزی که به انرژی وابسته هست حقوق ملته!
چه ربطی به شما آمریکاییها داره؟
@codingstar
فکر کن موش علی داره خودش میخاره برای جنگ
طبق گزارشات، ارائه دهندگان خدمات اینترنتی در حالت آماده باش قرار گرفتن و بهشون گفته شده که هر لحظه برای قطع اینترنت آماده باشن.
@codingstar
@codingstar
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
آبدانان / پس از تیراندازی به سمت مردم، کامیون نظامی را مقابل درب ورودی آرامستان آبدانان قرار دادند تا کسی وارد یا خارج نشود.
@codingstar
@codingstar
وصل شدن به نت | اینترنت | دور زدن صیانت | پروکسی | proxy
🔴توییت جدید علی خامنهای: صنعت هستهای صلحآمیز برای جنگ نیست؛ برای اداره کشوره، برای کشاورزی، درمان، بهداشت و هر چیزی که به انرژی وابسته هست حقوق ملته! چه ربطی به شما آمریکاییها داره؟ @codingstar
یکی از نشانههای افول امپراتوری فاسد و ستمگر آمریکا، بیمنطقیهای آن، مانند دخالت در امور داخلی کشورمان است. میگویند: «موشکهایتان را به این برد محدود کنید.» به شما چه ربطی دارد؟! بدون سلاحهای بازدارنده، یک کشور توسط دشمن له خواهد شد.
@codingstar
@codingstar
🍌3
اینترنت به صورت کامل در آبدانان قطع شده است
🕊5
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
هیچ قراری برای دور بعدی نذاشتن و به هیچ توافقی نرسیدن..
قیافه عراقچی هم توش یک بزودی شهید میشم طوری وجود داره...
@codingstar
قیافه عراقچی هم توش یک بزودی شهید میشم طوری وجود داره...
@codingstar
🤣9
وصل شدن به نت | اینترنت | دور زدن صیانت | پروکسی | proxy
هیچ قراری برای دور بعدی نذاشتن و به هیچ توافقی نرسیدن.. قیافه عراقچی هم توش یک بزودی شهید میشم طوری وجود داره... @codingstar
عراقچی شده مثل این خاله های بیزنسی، هر دفعه میره مذاکرات تا دسته با تحریما میزارن درش، بعد برمیگرده میگه اصلا درد نداشت همه چی عالی پیش رفت.
😁11
گویا مردم اهواز با اسلحه و مسلح اومدن بیرون، برای همین اینترنتشون رو قطع کردن!
🔥24❤3👍1🙏1
وصل شدن به نت | اینترنت | دور زدن صیانت | پروکسی | proxy
تمامی این بیشرف ها پیج های اینستاگرام خودشون رو خودشون دی اکتیو کردن تا به همه بگن پیج ما اتک خورده یا بگن دولت پیج مارو گرفته و از روز اول اعتراضات خودشون مخفی کردن انقدر پخش کنین تا بعد اینکه اوضاع درست شد این حیوون های نجس نون به نرخ روز خور برگردن به روزای…
این حرومزاده ها دارن الکی تسلیت میگن 40 مردم رو حواستون باشه به بلاگر های حرومزاده
👍16👎1🤔1
الان وضعیت مملکت 50 50 هر لحضه ممکنه همه چی اروم بشه یا اینکه رژیم عوض بشه این بی شرف ها میخوان نه سیخ بسوزه نه کباب حواستون باشه
❤12
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ایرانیای توی ژنو رفتن جلوی محل مذاکره و با تخم مرغ و گوجه به استقبال کاروان مقامات جمهوری اسلامی رفتن.
@codingstar
@codingstar
❤6
در درگیری ایلام درحال حاضر 5 نفر متاسفانه کشته شدن
💔25🤣1