عضو ستاد استهلال دفتر رهبری: پنجشنبه اول ماه رمضان است
@codingstar
@codingstar
🤮9
اگر مشابه وطن پرست های 12 روزه تو دوره جنگ جدید دیدیم تنها باید فحش خفه شو پتیاره کص ننه بارش کنیم
با تشکر از شما
با تشکر از شما
👍19❤1
بیگ پرزیدینت مستر پزشکیان : ما برنامه ی هسته ای خودمونو نمیذاریم و شرط ترامپ رو برای غنی سازی صفر رو رد میکنیم.
@codingstar
@codingstar
🔴آمریکا انقدر از نتایج مذاکرات با ایران راضی بوده که طی 48 ساعت اخیر، بالای 50 جنگنده رو به اطراف ایران تو منطقه فرستاده.
@codingstar
18 فروند F-35A
36 فروند F-16
12 فروند F-22
2 فروند E-3 AWACS
18 فروند F-15E
@codingstar
🥰2
یک فروند هواپیمای جاسوسی Boeing P-8A Poseidon نیروی دریایی ایالات متحده درحال جاسوسی از رزمایش دریایی سپاه در تنگه هرمز است.
@codingstar
@codingstar
فوری،آژانس بینالمللی انرژی اتمی داره سیگنال حمله ی مجدد ارسال میکنه و در گزارش جدیدش نوشت : ذخایر اورانیوم غنیشده ایران افزایش یافته است،ایران در ۳۱ مه ۲۰۲۵ تقریباً ۴۰۹ کیلوگرم اورانیوم غنیشده ۶۰٪ داشت که تا ۱۲ ژوئن ۲۰۲۵ به ۴۴۱ کیلوگرم افزایش یافت.
+دفعه ی قبلی که گزارش افزایش اورانیوم ایران منتشر شد شبش به ایران حمله شد.
@codingstar
+دفعه ی قبلی که گزارش افزایش اورانیوم ایران منتشر شد شبش به ایران حمله شد.
@codingstar
آمریکا انقدر تجهیزات داره به منطقه میفرسته که حتی اگر چین و روسیه هم همزمان وارد جنگ هوایی یا دریایی باهاش بشن، حریفش نمیشن!
وضعیت عجیبیه!
وضعیت عجیبیه!
🔴 روزنامه فرهیختگان : یه سلاح به اسم ناوکُش داریم که وقتی به ی ناو بخوره غرقش میکنه به وقتش ازش رونمایی میکنیم.
@codingstar
@codingstar
😁5🤣3
خود امریکا نتونست ناو خودش قرق کنه بعد اینا میخوان انجام بدن
یارو خودش سازندشه 1 ماه فرت و فرت بهش موشک میزد قرق نمیشد اینا با 2 تا موشک میخوان قرق کنن😂
یارو خودش سازندشه 1 ماه فرت و فرت بهش موشک میزد قرق نمیشد اینا با 2 تا موشک میخوان قرق کنن😂