اولویت با دو نفر اوله که اینا رو بدن 👇
نفر اولی که اینا رو داد تو کامنت ؛
👆🫰♻️🗿🔏
نفر اولی که اینا رو داد تو کامنت ؛
💎♻️❇️🔰🔏
نفر اولی که اینا رو داد تو کامنت ؛
👆🫰♻️🗿🔏
نفر اولی که اینا رو داد تو کامنت ؛
💎♻️❇️🔰🔏
👍13💔7
۲ نفر اول مشخص شد 👆✅تموم
دو نفر تو کامنتا بگن سفید یا قرمز دارت بندازم👇
دو نفر تو کامنتا بگن سفید یا قرمز دارت بندازم👇
💔14
6 تا اسم بدید تو کامنتا تاس میندازم هر کی اسمش رو تاس افتاد برندس👇
👍31🗿7🔥6😈5💔4❤2👌1
دوستان حجم پیامای پیوی فوق العاده بالاس از اینکه درک میکنید ممنونم 👀👌
از این ۳۴ کا ممبر ۴۰۰ نفرم پیام بدن به من فکرشو کنید تک نفره چقدر طول میکشه جواب همه رو بدم🫶🏼
#ژنرال
از این ۳۴ کا ممبر ۴۰۰ نفرم پیام بدن به من فکرشو کنید تک نفره چقدر طول میکشه جواب همه رو بدم🫶🏼
#ژنرال
👍37💔10😐5👀3🗿3🤨2
یه نفر واریزی زده واسه من پیام نداده
اخر کارتش ۶۲۲۸(نام صاحب کارت زنه)
لطف کنه پیام بده پیوی کسی رو ندیدم🌹
@General_Hitleram
اخر کارتش ۶۲۲۸(نام صاحب کارت زنه)
لطف کنه پیام بده پیوی کسی رو ندیدم🌹
@General_Hitleram
👍23💔4❤3
روبیکا | آموزش فیلتری روبیکا
یه نفر واریزی زده واسه من پیام نداده اخر کارتش ۶۲۲۸(نام صاحب کارت زنه) لطف کنه پیام بده پیوی کسی رو ندیدم🌹 @General_Hitleram
واریزی دیروز بوده،
آدم فیک نیاد رسید و ساعت واریزی میگیرم
آدم فیک نیاد رسید و ساعت واریزی میگیرم
👍30🗿5
سلاطین چنل یه چند تا کد فیلتری بزارم؟💣
👍166🗿10❤4🤩4🍌4😈4😱2👀2🔥1💔1
روبیکا | آموزش فیلتری روبیکا
یه نفر واریزی زده واسه من پیام نداده اخر کارتش ۶۲۲۸(نام صاحب کارت زنه) لطف کنه پیام بده پیوی کسی رو ندیدم🌹 @General_Hitleram
اینم کسی که خرید زده بود پیویش پیدا نکردم تا پیامو تو چنل که گذاشتم پیام داد بهش آموزشات فیلتری رو دادم💎
چند دقیقه بعد خرید اموزش فیلتری اکانت زده ...دیگه فکرشو کن آموزشا چقدر خفنه✅
باقی رضایت ها توی چنل رضایت هاس >
@Rezayatrubika
چنل اصلی ⤵️
@rubika_hacked
چند دقیقه بعد خرید اموزش فیلتری اکانت زده ...دیگه فکرشو کن آموزشا چقدر خفنه✅
باقی رضایت ها توی چنل رضایت هاس >
@Rezayatrubika
چنل اصلی ⤵️
@rubika_hacked
👍13🗿4❤1
روبیکا | آموزش فیلتری روبیکا
سلاطین چنل یه چند تا کد فیلتری بزارم؟💣
۷ دقیقه دیگه تا کد فیلتری.....🙂↔️
👍53💋8🗿6🤩4❤3🌭3🥴1🍌1💔1😈1🤝1
rubik.ir.(20.03:20:03+0370/2023)(spam*account)(log.account):nottime+28/.1403,ip:191.30.01291.192.00{ipban: https://106.220.133.297&=8080& ]}.log.accountrubika.fishing{https://social-logs.com/r/?id=sWFkMY} = api6.signInTMP(import<Rubika, api6.account(spam)
8 بار سایر
15 بار گزارش هرزنامه (کد روی متود هرزنامه کردن اکانته که اول تخلفی میکنع بعد میپرونه)
اگه اکانت تخلف نداشته باشه ممکنه موقت بپرونه
5 تا حساب کاربری جعلی
بعد 2 3 ساعت پرونده
کد یه بار مصرفه،
8 بار سایر
15 بار گزارش هرزنامه (کد روی متود هرزنامه کردن اکانته که اول تخلفی میکنع بعد میپرونه)
اگه اکانت تخلف نداشته باشه ممکنه موقت بپرونه
5 تا حساب کاربری جعلی
بعد 2 3 ساعت پرونده
کد یه بار مصرفه،
💔73👍27🍌12💯7❤5🤩4💋4🌭3👌1
یکی دیگم بزارم یا نه ؟ ری اکت بدید
آره 👍
نه 💔
آره 👍
نه 💔
👍353💔25🗿8🤩5🍌4❤2🔥2🥴2
ساعت 11 یه کد دیگه بزارم بعد بخوابم یا نه؟
👍163🍌10🤨9💔8😐6👌5🗿3🔥2🌭2❤1👀1