مطمئن باش یه روز میام پیشت و اونقدر محکم بغلت میکنم که فاصله خودش خجالت بکشه و از میون ما بره، به اندازه ی تموم دلتنگیامون قهوه ی چشماتو نفس میکشم و برای تموم ستاره ها داستان عشقمونو میگم. برات پیتزای مورد علاقتو میپزم و میشینم جلوت و توی دلم هزار بار قربون صدقه ی قد و بالات میرم با شیرکاکائو مست میکنیم و به جای کافه گردی برای تموم بچه گربه های خیابونی شیر میخریم. میدونی محبوب؟ من تو رو برای یکی دو روز نه، برای یه عمر عاشقی انتخابت کردم. پس غصه نخور پنجه ی افتاب من، من یه روز میام؛ یه روزی که خیلی دیر نیست و گرمای بغلتو توی بوم نقاشی قلبم میکشم.
﮼کدئین
نامه ای به اونی که دوسش دارم :
مهم نیست شرایط چجوریه
تو که باشی همه چیز قشنگه
تو باشی هوای بارونی قشنگه،برف قشنگه
تو باشی هوای گرم و آفتابی هم قشنگه
تو که باشی قدم زدن تو خیابون لذت بخشه
با ماشین دور زدن تو شهر قشنگه
با موتور چرخ زدن تو خیابون هم زیباست
تو که باشی،خنده قشنگه
گریه قشنگه،عصبانیت و قهرتم قشنگه
اصلا تو که هستی انگار تموم حسای خوب
دنیا میان دور قلبم و محکم فشارش میدن
تو که باشی همه چی خوبه.
مهم نیست شرایط چجوریه
تو که باشی همه چیز قشنگه
تو باشی هوای بارونی قشنگه،برف قشنگه
تو باشی هوای گرم و آفتابی هم قشنگه
تو که باشی قدم زدن تو خیابون لذت بخشه
با ماشین دور زدن تو شهر قشنگه
با موتور چرخ زدن تو خیابون هم زیباست
تو که باشی،خنده قشنگه
گریه قشنگه،عصبانیت و قهرتم قشنگه
اصلا تو که هستی انگار تموم حسای خوب
دنیا میان دور قلبم و محکم فشارش میدن
تو که باشی همه چی خوبه.
﮼کدئین