اگه بخوام واقعا راجب تو بگم
باید بگم جایگاه تو توی قلب من حد و مرز نداره.
تو ریشه کردی تو کل وجودم
این یه واقعیته که دوست داشتن بعضی وقتا
به حدی میرسه که تو زورت بهش نمیرسه.
انگار اصلا از اول این دوست داشتن وجود داشته
از سالهای دور.
انگار یه قسمتی از وجودم بوده که هیچوقت ازش خبر نداشتم
انگار خدا این آدمو برای من از قبل کنار گذاشته و منتظر بوده تا من پیداش کنم
و اگه نباشی با هیچی جاش پر نمیشه.
باید بگم جایگاه تو توی قلب من حد و مرز نداره.
تو ریشه کردی تو کل وجودم
این یه واقعیته که دوست داشتن بعضی وقتا
به حدی میرسه که تو زورت بهش نمیرسه.
انگار اصلا از اول این دوست داشتن وجود داشته
از سالهای دور.
انگار یه قسمتی از وجودم بوده که هیچوقت ازش خبر نداشتم
انگار خدا این آدمو برای من از قبل کنار گذاشته و منتظر بوده تا من پیداش کنم
و اگه نباشی با هیچی جاش پر نمیشه.
دوستت دارم چون باعث شدی خودمو دوست داشته باشم، دوستت دارم چون باعث شدی قشنگی های زندگی رو ببینم، دوستت دارم چون امید شدی وقتی زانوهام زخمی، قلبم شکسته و روحم خسته بود، دوستت دارم چون همه جوره و توی هر شرایط زیبایی؛ هم ذهنت، هم چهره و استایلت، هم طرز فکرت و هم رفتار و حرف زدنت، دوستت دارم چون از پشت دیوارای بلند ضد اجتماعی که برای خودم ساخته بودم و صدام به هیچکس نمیرسید منو پیدا کردی و بغلم کردی، دوستت دارم چون باعث میشی کامل باشم، چون حس خوبی ازت میگیرم، دوستت دارم چون باعث پیشرفتمی، چون نور زندگیمی.
❤1