﮼کدئین
دوستت دارم چون باعث شدی خودمو دوست داشته باشم
دوستت دارم چون باعث شدی قشنگی های زندگی رو ببینم
دوستت دارم چون امید شدی وقتی زانوهام زخمی قلبم شکسته و روحم خسته بود
دوستت دارم چون همه جوره و توی هر شرایط زیبایی
هم ذهنت هم چهره و استایلت هم طرز فکرت و هم رفتار و حرف زدنت
دوستت دارم چون از پشت دیوارای بلند ضد اجتماعی که برای خودم ساخته بودم و صدام به هیچ کس نمیرسید منو پیدا کردی و بغلم کردی
دوستت دارم چون باعث میشی کامل باشم چون حس خوبی ازت میگیرم
دوستت دارم چون باعث پیشرفتمی چون نور زندگیمی.
دوستت دارم چون باعث شدی قشنگی های زندگی رو ببینم
دوستت دارم چون امید شدی وقتی زانوهام زخمی قلبم شکسته و روحم خسته بود
دوستت دارم چون همه جوره و توی هر شرایط زیبایی
هم ذهنت هم چهره و استایلت هم طرز فکرت و هم رفتار و حرف زدنت
دوستت دارم چون از پشت دیوارای بلند ضد اجتماعی که برای خودم ساخته بودم و صدام به هیچ کس نمیرسید منو پیدا کردی و بغلم کردی
دوستت دارم چون باعث میشی کامل باشم چون حس خوبی ازت میگیرم
دوستت دارم چون باعث پیشرفتمی چون نور زندگیمی.
❤1
﮼کدئین
من بدون تو خیلی ناقصم،
بدون تو خیلی غمگینم،
بدون تو خیلی عصبیم،
بدون تو میخوام کل دنیارو خراب کنم،
بدون تو نمیخندم،
بدون تو خستم ،
بدون تو فقط سیگار میکشم،
بدون تو شیرکاکائو واسم تلخه،
بدون تو دنیا واسم معنی نداره ،
بدون تو دیگه ماه برام پشت ابرا قایم میشه ،
بدون تو هوا دلگیره،
بدون تو نمیشه؛ بمون برام باشه؟
بدون تو خیلی غمگینم،
بدون تو خیلی عصبیم،
بدون تو میخوام کل دنیارو خراب کنم،
بدون تو نمیخندم،
بدون تو خستم ،
بدون تو فقط سیگار میکشم،
بدون تو شیرکاکائو واسم تلخه،
بدون تو دنیا واسم معنی نداره ،
بدون تو دیگه ماه برام پشت ابرا قایم میشه ،
بدون تو هوا دلگیره،
بدون تو نمیشه؛ بمون برام باشه؟
﮼کدئین