﮼کدئین
واقعا خوشگله. یعنی تو عکسایی که یهویی ازش گرفتم خوشگله. از فیلم اسکرین شات میگیرم این تو اونم خوشگله. تو ویدیو کال از هر زاویه خوشگله. یه نفر از خودش عکس گرفته این اون پشت اتفاقی افتاده، بازم خوشگله. از غذاش عکس میده انعکاسش تو قاشق خوشگله. خیلی خوشگله.
دلبر فرفریم قشنگی بودنت میون کلمه ها گم میشه شاید باید از آواز پرنده های مهاجر كمک بگیرم یا که از رقص شکوفه ها با نسیم آخر تابستون. داشتنت شاعرانه ترین ماجرای منه او نقدر خالصانه ست که با هیچ چیز عوضش نمیکنم. منو مثل تموم قولامون میون سینه ت حبس کن و بزار اونجا محکم شم خون بشم لای مویرگات و توی وجودت زندونیم کن.
﮼کدئین