لانگ دیستنس یعنی دو نفر همو از نزدیک نمیبینن یا خیلی کم می بینن و دلشون واسه هم پر بکشه و آغوش و بوسه بخوان، واسه هم استیکر میفرستن و معاشقه هاشونم تو صفحه چت اتفاق میفته.
قطعا رابطه ایه پر از دلتنگی، دل نگرانی، سختی، ترس، وَهم، سوء تفاهم و مشکلات مختلف چون وقتی دلت براش پر بکشه کنارت نیست که بغلش کنی. وقتی باهاش دعوات میشه و گوله گوله اشک میریزی و نفست بالا نمیاد کنارت نیست که حالتو ببینه و از خر شیطون بیاد پایین. کنارش نیستی و نمیتونی مطمئن باشی چقدر از حرفایی که پشت تلفن یا تو صفحه چت بهت میزنه راست و قابل اعتماده! همیشه میترسی از اینکه درست نشناخته باشیش یا میترسی که از دستش بدی. به هرکس دور و برشه و مث تو ازش دور نیست، حسادت میکنی و رو روابطش زیادی ممکنه حساس بشی.
قطعا رابطه ایه پر از دلتنگی، دل نگرانی، سختی، ترس، وَهم، سوء تفاهم و مشکلات مختلف چون وقتی دلت براش پر بکشه کنارت نیست که بغلش کنی. وقتی باهاش دعوات میشه و گوله گوله اشک میریزی و نفست بالا نمیاد کنارت نیست که حالتو ببینه و از خر شیطون بیاد پایین. کنارش نیستی و نمیتونی مطمئن باشی چقدر از حرفایی که پشت تلفن یا تو صفحه چت بهت میزنه راست و قابل اعتماده! همیشه میترسی از اینکه درست نشناخته باشیش یا میترسی که از دستش بدی. به هرکس دور و برشه و مث تو ازش دور نیست، حسادت میکنی و رو روابطش زیادی ممکنه حساس بشی.
1❤1
"If I had a flower for every time I thought of you, I’d walk forever in my garden."
﮼کدئین
من هیچوقت بلد نبودم جوری رفتار کنم که هر روز بیشتر دوسم داشته باشی. بلد نبودم دلتنگیمو قایم کنم پشتِ نقابِ بی تفاوتی. هیچوقت نشد بگی دوست دارم و من در جوابت فقط بگم: مرسی. همیشهی خدا موقعِ دیدنت برقِ خوشحالی تو چشام حالِ دلمو فریاد میزد. انگار دستِ دلم برای تو رو شده بود. من همیشه میترسیدم از نداشتنِ تو، میترسیدم از اینکه یه روزی نباشی و من بدونِ تو زندگی کردنو یاد بگیرم. قبول. من خیلی چیزارو بلد نبودم اما دوست داشتنتو که خوب بلد بودم، نبودم؟
من یکیو میخوام که آخر شبش واسه من باشه، اونقد حرف بزنیم که باهم گیج شیم و وسطش چرت بزنیم.
یکیو میخوام که حتی اگه از هم دلخور شدیم، شب بخیر و صبح بخیر گفتنشو یادش نره، وقتی دلش تنگ میشه زنگ بزنه و منتظر نباشه تا من بهش پیام بدم، یکیو میخوام که به مسخرهترین خوابهام هم نخنده. یکی که وقتی بدخلقی میکنم نگه من میرم آروم شدی میام؛ به جاش خودش آرومم کنه. یکی که نگه زشته، حیفه، نکن، به جاش پایه همهء دیوونه بازیام باشه، یکی که مثل خودم باشه.
یکیو میخوام که حتی اگه از هم دلخور شدیم، شب بخیر و صبح بخیر گفتنشو یادش نره، وقتی دلش تنگ میشه زنگ بزنه و منتظر نباشه تا من بهش پیام بدم، یکیو میخوام که به مسخرهترین خوابهام هم نخنده. یکی که وقتی بدخلقی میکنم نگه من میرم آروم شدی میام؛ به جاش خودش آرومم کنه. یکی که نگه زشته، حیفه، نکن، به جاش پایه همهء دیوونه بازیام باشه، یکی که مثل خودم باشه.