﮼کدئین
از دید من؛
تو زیبایی مثل تجربهی اولین بوسه،
تو زیبایی مثل اولین بارون پاییزی،
تو زیبایی مثل آفتاب روی گلای پشت پنجره،
تو زیبایی مثل معجزهی زندگی،
تو زیبایی مثل یه آغوش طولانی،
تو زیبایی مثل دشت های بارون خورده،
تو زیبایی مثل شعرای فروغ،
تو زیبایی مثل آهنگای قدیمی،
تو زیبایی مثل آسمون تمیز و بدون دود،
تو زیبایی مثل نور ماه،
تو زیبایی مثل تپش قلب یه نوزاد،
تو زیبایی مثل گل بابونه،
تو زیبایی مثل سرسبزی شمال،
تو زیبایی مثل آرامش دریا.
تو زیبایی مثل تجربهی اولین بوسه،
تو زیبایی مثل اولین بارون پاییزی،
تو زیبایی مثل آفتاب روی گلای پشت پنجره،
تو زیبایی مثل معجزهی زندگی،
تو زیبایی مثل یه آغوش طولانی،
تو زیبایی مثل دشت های بارون خورده،
تو زیبایی مثل شعرای فروغ،
تو زیبایی مثل آهنگای قدیمی،
تو زیبایی مثل آسمون تمیز و بدون دود،
تو زیبایی مثل نور ماه،
تو زیبایی مثل تپش قلب یه نوزاد،
تو زیبایی مثل گل بابونه،
تو زیبایی مثل سرسبزی شمال،
تو زیبایی مثل آرامش دریا.
❤1
لانگ دیستنس یعنی دو نفر همو از نزدیک نمیبینن یا خیلی کم می بینن و دلشون واسه هم پر بکشه و آغوش و بوسه بخوان، واسه هم استیکر میفرستن و معاشقه هاشونم تو صفحه چت اتفاق میفته.
قطعا رابطه ایه پر از دلتنگی، دل نگرانی، سختی، ترس، وَهم، سوء تفاهم و مشکلات مختلف چون وقتی دلت براش پر بکشه کنارت نیست که بغلش کنی. وقتی باهاش دعوات میشه و گوله گوله اشک میریزی و نفست بالا نمیاد کنارت نیست که حالتو ببینه و از خر شیطون بیاد پایین. کنارش نیستی و نمیتونی مطمئن باشی چقدر از حرفایی که پشت تلفن یا تو صفحه چت بهت میزنه راست و قابل اعتماده! همیشه میترسی از اینکه درست نشناخته باشیش یا میترسی که از دستش بدی. به هرکس دور و برشه و مث تو ازش دور نیست، حسادت میکنی و رو روابطش زیادی ممکنه حساس بشی.
قطعا رابطه ایه پر از دلتنگی، دل نگرانی، سختی، ترس، وَهم، سوء تفاهم و مشکلات مختلف چون وقتی دلت براش پر بکشه کنارت نیست که بغلش کنی. وقتی باهاش دعوات میشه و گوله گوله اشک میریزی و نفست بالا نمیاد کنارت نیست که حالتو ببینه و از خر شیطون بیاد پایین. کنارش نیستی و نمیتونی مطمئن باشی چقدر از حرفایی که پشت تلفن یا تو صفحه چت بهت میزنه راست و قابل اعتماده! همیشه میترسی از اینکه درست نشناخته باشیش یا میترسی که از دستش بدی. به هرکس دور و برشه و مث تو ازش دور نیست، حسادت میکنی و رو روابطش زیادی ممکنه حساس بشی.
1❤1
"If I had a flower for every time I thought of you, I’d walk forever in my garden."