﮼کدئین
❤3
من و تو جدایی ناپذیر ترین ترکیب دنیاییم. اصلا انگاری خدا خاک ما رو از یه قطعه برداشته. گاهی با خودم فکر میکنم اگر تو نبودی دیگه کسی پیدا میشد که منو توی دیوونه ترین حالت هام تحمل کنه و اینجوری دوست داشته باشه؟ کسی پیدا میشد که باهاش همونجوری حرف بزنم که توی ذهنم با خودم حرف می زنم؟ کسی پیدا میشد که باهاش نقشه ی فرار از مشکلات پر پیچ و خم دنیا رو بچینم؟ تو اخیش دل منی، دل خوشی تموم خستگی روزهام، صاحب قشنگ ترین چشم های دنیا بودنت موندگار.
❤2
هیچ چیزی نمیتونه باعث بشه که واسه یک لحظه بهت فکر نکنم.
به پول فکر میکنم، میخوام با تو خرجش کنم.
به آینده فکر میکنم، میخوام کنار تو بگذرونمش.
به غذا فکر میکنم، میخوام با تو بخورمش.
حتی به مشکلاتم فکر میکنم،
تو کنارمی، باهم حلشون میکنیم.
چیزی توی زندگیم نیست
که تو تسخیرش نکرده باشی و
من چقدر خوشحالم که
تو همه ی من شدی
تو فقط مال منی تا ابد
همه ی وجودم...
به پول فکر میکنم، میخوام با تو خرجش کنم.
به آینده فکر میکنم، میخوام کنار تو بگذرونمش.
به غذا فکر میکنم، میخوام با تو بخورمش.
حتی به مشکلاتم فکر میکنم،
تو کنارمی، باهم حلشون میکنیم.
چیزی توی زندگیم نیست
که تو تسخیرش نکرده باشی و
من چقدر خوشحالم که
تو همه ی من شدی
تو فقط مال منی تا ابد
همه ی وجودم...
از دید من؛
تو زیبایی مثل تجربهی اولین بوسه،
تو زیبایی مثل اولین بارون پاییزی،
تو زیبایی مثل آفتاب روی گلای پشت پنجره،
تو زیبایی مثل معجزهی زندگی،
تو زیبایی مثل یه آغوش طولانی،
تو زیبایی مثل دشت های بارون خورده،
تو زیبایی مثل شعرای فروغ،
تو زیبایی مثل آهنگای قدیمی،
تو زیبایی مثل آسمون تمیز و بدون دود،
تو زیبایی مثل نور ماه،
تو زیبایی مثل تپش قلب یه نوزاد،
تو زیبایی مثل گل بابونه،
تو زیبایی مثل سرسبزی شمال،
تو زیبایی مثل آرامش دریا.
تو زیبایی مثل تجربهی اولین بوسه،
تو زیبایی مثل اولین بارون پاییزی،
تو زیبایی مثل آفتاب روی گلای پشت پنجره،
تو زیبایی مثل معجزهی زندگی،
تو زیبایی مثل یه آغوش طولانی،
تو زیبایی مثل دشت های بارون خورده،
تو زیبایی مثل شعرای فروغ،
تو زیبایی مثل آهنگای قدیمی،
تو زیبایی مثل آسمون تمیز و بدون دود،
تو زیبایی مثل نور ماه،
تو زیبایی مثل تپش قلب یه نوزاد،
تو زیبایی مثل گل بابونه،
تو زیبایی مثل سرسبزی شمال،
تو زیبایی مثل آرامش دریا.