تو همونی هستی که دردهامو، غمهامو، بی حوصلگیهامو، غر زدنهامو، بدخلقیهامو به جون میخری. وقتی عصبانی میشم آرومم میکنی. دلت نمیاد از قصد بهم آسیبی برسونی. همش دلهره داری که اتفاق بدی واسم نیوفته و نگران حالمی. درکم میکنی ولی ترک نه. سعی داری تموم لحظههایی که کنارتم به خوشی بگذرن ولبخند بیاری رو لبام. به سمت هدفهام هلم میدی و از پیشرفتم لذت میبری و من همونی هستم که به شدت ازت ممنونم و دوست دارم.
❤2
﮼کدئین
❤3
من و تو جدایی ناپذیر ترین ترکیب دنیاییم. اصلا انگاری خدا خاک ما رو از یه قطعه برداشته. گاهی با خودم فکر میکنم اگر تو نبودی دیگه کسی پیدا میشد که منو توی دیوونه ترین حالت هام تحمل کنه و اینجوری دوست داشته باشه؟ کسی پیدا میشد که باهاش همونجوری حرف بزنم که توی ذهنم با خودم حرف می زنم؟ کسی پیدا میشد که باهاش نقشه ی فرار از مشکلات پر پیچ و خم دنیا رو بچینم؟ تو اخیش دل منی، دل خوشی تموم خستگی روزهام، صاحب قشنگ ترین چشم های دنیا بودنت موندگار.
❤2
هیچ چیزی نمیتونه باعث بشه که واسه یک لحظه بهت فکر نکنم.
به پول فکر میکنم، میخوام با تو خرجش کنم.
به آینده فکر میکنم، میخوام کنار تو بگذرونمش.
به غذا فکر میکنم، میخوام با تو بخورمش.
حتی به مشکلاتم فکر میکنم،
تو کنارمی، باهم حلشون میکنیم.
چیزی توی زندگیم نیست
که تو تسخیرش نکرده باشی و
من چقدر خوشحالم که
تو همه ی من شدی
تو فقط مال منی تا ابد
همه ی وجودم...
به پول فکر میکنم، میخوام با تو خرجش کنم.
به آینده فکر میکنم، میخوام کنار تو بگذرونمش.
به غذا فکر میکنم، میخوام با تو بخورمش.
حتی به مشکلاتم فکر میکنم،
تو کنارمی، باهم حلشون میکنیم.
چیزی توی زندگیم نیست
که تو تسخیرش نکرده باشی و
من چقدر خوشحالم که
تو همه ی من شدی
تو فقط مال منی تا ابد
همه ی وجودم...