وقتی میگم دوستت دارم منظورم اینه میخوام باهات پیر شم، میخوام تو روزای سخت و بد کنارت بمونم تا همه چی و باهم درست کنیم، میخوام خوشحالت کنم، میخوام باعث پیشرفتت بشم، میخوام اونقد باهات خوب باشم که همه بهت حسودی کنن، میخوام دستتو بگیرم باهم به آرزوهامون برسیم، میخوام تا آخر زندگیت بهت انرژی مثبت بدم و خوشحالیت و ببینم، میخوام باهم آیندمونو بسازیم، میخوام وقتی حالت بده انقد بخندونمت تا حتی دلیل حال بدت یادت نیاد، میخوام تا آخر عشق و باهات زندگی کنم.
❤1
تو همونی هستی که دردهامو، غمهامو، بی حوصلگیهامو، غر زدنهامو، بدخلقیهامو به جون میخری. وقتی عصبانی میشم آرومم میکنی. دلت نمیاد از قصد بهم آسیبی برسونی. همش دلهره داری که اتفاق بدی واسم نیوفته و نگران حالمی. درکم میکنی ولی ترک نه. سعی داری تموم لحظههایی که کنارتم به خوشی بگذرن ولبخند بیاری رو لبام. به سمت هدفهام هلم میدی و از پیشرفتم لذت میبری و من همونی هستم که به شدت ازت ممنونم و دوست دارم.
❤2
﮼کدئین
❤3
من و تو جدایی ناپذیر ترین ترکیب دنیاییم. اصلا انگاری خدا خاک ما رو از یه قطعه برداشته. گاهی با خودم فکر میکنم اگر تو نبودی دیگه کسی پیدا میشد که منو توی دیوونه ترین حالت هام تحمل کنه و اینجوری دوست داشته باشه؟ کسی پیدا میشد که باهاش همونجوری حرف بزنم که توی ذهنم با خودم حرف می زنم؟ کسی پیدا میشد که باهاش نقشه ی فرار از مشکلات پر پیچ و خم دنیا رو بچینم؟ تو اخیش دل منی، دل خوشی تموم خستگی روزهام، صاحب قشنگ ترین چشم های دنیا بودنت موندگار.
❤2