﮼کدئین
❤1
تو همونی هستی که اولش به عنوان یه غریبه شناختمش، ولی الان یه قسمتی از قلب منی، تو خوشبختی منی، هر موقع که به یکی احتیاج دارم که احساساتتمو باهاش درمیون بذارم میام سراغ تو. میدونم که عصبیت میکنم، اذیتت میکنم، از دستت عصبی میشم ولی رفاقتمون هيچوقت بهخاطر این چیزا از هم نمیپاشه، تو تنها کسی هستی که وقتی کنارمه باهاش راحتم، من دوستای زیادی نمیخوام، من فقط تو رو به عنوان بهترین رفیقم تا ابد میخوام چون من خیلی خوششانسم که تو رو دارم.
❤2
وقتی میگم دوستت دارم منظورم اینه میخوام باهات پیر شم، میخوام تو روزای سخت و بد کنارت بمونم تا همه چی و باهم درست کنیم، میخوام خوشحالت کنم، میخوام باعث پیشرفتت بشم، میخوام اونقد باهات خوب باشم که همه بهت حسودی کنن، میخوام دستتو بگیرم باهم به آرزوهامون برسیم، میخوام تا آخر زندگیت بهت انرژی مثبت بدم و خوشحالیت و ببینم، میخوام باهم آیندمونو بسازیم، میخوام وقتی حالت بده انقد بخندونمت تا حتی دلیل حال بدت یادت نیاد، میخوام تا آخر عشق و باهات زندگی کنم.
❤1
تو همونی هستی که دردهامو، غمهامو، بی حوصلگیهامو، غر زدنهامو، بدخلقیهامو به جون میخری. وقتی عصبانی میشم آرومم میکنی. دلت نمیاد از قصد بهم آسیبی برسونی. همش دلهره داری که اتفاق بدی واسم نیوفته و نگران حالمی. درکم میکنی ولی ترک نه. سعی داری تموم لحظههایی که کنارتم به خوشی بگذرن ولبخند بیاری رو لبام. به سمت هدفهام هلم میدی و از پیشرفتم لذت میبری و من همونی هستم که به شدت ازت ممنونم و دوست دارم.
❤2