سلام عزيزاى دلم
سال نو مبارك 😍🍭🤍
اميدوارم حالتون خوب باشه
اومدم راجب بسته هاتون صحبت كنم
همتون ميدونيد قشم خيلي شلوغه و حسابى مسافر اومده💕
تا ديروز ك پست تعطيل بود قرار بود من امروز ششم بسته ها رو بفرستم كه متاسفانه چترباز امروز نيومده
سفارشاتتون و اماده كردم اگه فردا چترباز اومد همشو ميفرستم😍😍
ممنون از درك و صبورى شما😘
سال نو مبارك 😍🍭🤍
اميدوارم حالتون خوب باشه
اومدم راجب بسته هاتون صحبت كنم
همتون ميدونيد قشم خيلي شلوغه و حسابى مسافر اومده💕
تا ديروز ك پست تعطيل بود قرار بود من امروز ششم بسته ها رو بفرستم كه متاسفانه چترباز امروز نيومده
سفارشاتتون و اماده كردم اگه فردا چترباز اومد همشو ميفرستم😍😍
ممنون از درك و صبورى شما😘