يه صحفه كد ميذارم واسه قبلنه كسايى كه چهارشنبه/پنجشه /جمعه ثبت كردن
كدشون دو سه روز ديگه ميرسه
پس صبورباشيد🫶🏻
كدشون دو سه روز ديگه ميرسه
پس صبورباشيد🫶🏻
بچه ها اينم بگم كه چون قبل از عيديم و ما تو خوده قشم پست نداريم
بايد بفرستيم بندرعباس و
خيلي شلوغه محدوديت ارسال داريم
پس لطفا صبور باشيد🫶🏻
بايد بفرستيم بندرعباس و
خيلي شلوغه محدوديت ارسال داريم
پس لطفا صبور باشيد🫶🏻