Code 200
150 subscribers
1.11K photos
105 videos
1 file
107 links
‹ از نوادگان خر شرک ›
ENFP

حرفی، نظری، درد و دلی
اشتراک آهنگی، ذوقی بود در خدمتم 𓇗
http://t.me/HidenChat_Bot?start=132392720
Download Telegram
Code 200
خیلی قوی بود من میخوام بهت پا بدم
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
وقتی دیگه یک ساعت پشت در خونه موندن برات عادی شده و به بازیت میرسی:
2
-
2
با من از دین صحبت نکنید
بلکه بگذارید دین را در کردار شما ببینم.
_لئو تولستوی
2
اینو پیارسال زمانی که سال بعدش کنکور داشتم تو چنلی که توش عضو بودم دیدم و سیو کردم برای خودم تا سال بعد بیام گوشش بدم
ولی خب هم یادم رفت 😭😂 هم خب قطعا یادمم بود گوش نمی‌دادم خب به خاطر اینکه کنکور و استرس و اینا (البته که من به جاش آهنگ شهرام شب پره گوش دادم ولی شما توجه نکنین)
اما گفتم شاید شماهم مثل اونی که پیام داده بود بهش نیاز داشته باشین و ارومتون کنه

نمی‌دونم چی بگم با اینکه خودمم تجربه کردمش... حتی اون موقع وقتی می‌دیدم یهو همه ی چنلا برای کنکوریا پیام مینویسن اصلااا خوشم نمیومد
و اصلا همین الانشم خیلی برام جالبه و پشمام داره میریزه که به سالی رسیدم که من دارم این پیام رو برای کنکوری ها می‌نویسم... درحالی که تا قبلش همیشه کسی بودم که میخوندمشون
ولی خب درکل دلم نیومد چیزی نگم... امیدوارم تمام کنکوریا به اونچه که می‌خوان برسن، حقتونه که نتیجه ی این یه سال و حتی سال های قبلشو بگیرین 🤍 می‌دونم چه زحمت ها و سختی هایی داره
از ته قلبم براتون آرزوی موفقیت و آرامش میکنم
Forwarded from برنامه ناشناس
‌ ‌ ‌‌‌ ‌
فردا کنکور دارم الا.
تورو خدا یچی بنواز آروم شم😭😭😭
دارم میمیرم از استرس.
به ناشناس چن تا هنرمند دیگ پیام دادم.
ولی اصن محلم ندادن اینقدر پروعن.
توروخدا یه چیزی بزن آروم شم..
#پیانو + 🌊
امیدوارم بتونه آرومت کنه
| ببخشید که بابات شدم سهیل. |
یه موقعی هست که ممکنه حرفی یا کاری انجام بدی برای کسی و قصدتم خوب باشه هاا، ولی چون طرف ازت وایب خوبی نمیگیره، حتی ممکنه ازش حالشم بهم بخوره و خوشش نیاد
مشکل از تو نیست، مشکل اینه اون ازت وایب خوبی نمیگیره و ممکنه اینو تو رفتارش یا عکس العملش نسبت به حرفتم بفهمی
پس ببینین به کی دارین لطف میکنین و برای کی دارین حرف خوبتونو خرج میکنین، چون شاید بدتر نسبت بهتون گارد بگیره
- ما برای خاطره هامون زندگی نمی کنیم،
ما میون اونها زندگی می‌کنیم
Code 200
اگه می‌دونی این یعنی چی، پس دوست خوب منی
-who I am-
<unknown>
اگه می‌دونی این یعنی چی، پس دوست خوب منی
چرا هرچی میخونم بیشتر نمیفهمم
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
کلاس آداب خیلی جالب میگذره
استاد یه سری کلیشه های روانشناسی میگه، ماهم جواب سوالاشو با یه سری کلیشه های دیگه جواب می‌دیم
درحالی که هم ما هم استاد می‌دونیم که زندگی واقعی فقط یه کنار اومدن و حل کردن ساده نیست