Code 200
خیلی قوی بود من میخوام بهت پا بدم
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
اینو پیارسال زمانی که سال بعدش کنکور داشتم تو چنلی که توش عضو بودم دیدم و سیو کردم برای خودم تا سال بعد بیام گوشش بدم
ولی خب هم یادم رفت 😭😂 هم خب قطعا یادمم بود گوش نمیدادم خب به خاطر اینکه کنکور و استرس و اینا (البته که من به جاش آهنگ شهرام شب پره گوش دادم ولی شما توجه نکنین)
اما گفتم شاید شماهم مثل اونی که پیام داده بود بهش نیاز داشته باشین و ارومتون کنه
نمیدونم چی بگم با اینکه خودمم تجربه کردمش... حتی اون موقع وقتی میدیدم یهو همه ی چنلا برای کنکوریا پیام مینویسن اصلااا خوشم نمیومد
و اصلا همین الانشم خیلی برام جالبه و پشمام داره میریزه که به سالی رسیدم که من دارم این پیام رو برای کنکوری ها مینویسم... درحالی که تا قبلش همیشه کسی بودم که میخوندمشون
ولی خب درکل دلم نیومد چیزی نگم... امیدوارم تمام کنکوریا به اونچه که میخوان برسن، حقتونه که نتیجه ی این یه سال و حتی سال های قبلشو بگیرین ✨🤍 میدونم چه زحمت ها و سختی هایی داره
از ته قلبم براتون آرزوی موفقیت و آرامش میکنم
ولی خب هم یادم رفت 😭😂 هم خب قطعا یادمم بود گوش نمیدادم خب به خاطر اینکه کنکور و استرس و اینا (البته که من به جاش آهنگ شهرام شب پره گوش دادم ولی شما توجه نکنین)
اما گفتم شاید شماهم مثل اونی که پیام داده بود بهش نیاز داشته باشین و ارومتون کنه
نمیدونم چی بگم با اینکه خودمم تجربه کردمش... حتی اون موقع وقتی میدیدم یهو همه ی چنلا برای کنکوریا پیام مینویسن اصلااا خوشم نمیومد
و اصلا همین الانشم خیلی برام جالبه و پشمام داره میریزه که به سالی رسیدم که من دارم این پیام رو برای کنکوری ها مینویسم... درحالی که تا قبلش همیشه کسی بودم که میخوندمشون
ولی خب درکل دلم نیومد چیزی نگم... امیدوارم تمام کنکوریا به اونچه که میخوان برسن، حقتونه که نتیجه ی این یه سال و حتی سال های قبلشو بگیرین ✨🤍 میدونم چه زحمت ها و سختی هایی داره
از ته قلبم براتون آرزوی موفقیت و آرامش میکنم
Forwarded from برنامه ناشناس
فردا کنکور دارم الا.
تورو خدا یچی بنواز آروم شم😭😭😭
دارم میمیرم از استرس.
به ناشناس چن تا هنرمند دیگ پیام دادم.
ولی اصن محلم ندادن اینقدر پروعن.
توروخدا یه چیزی بزن آروم شم..
فردا کنکور دارم الا.
تورو خدا یچی بنواز آروم شم😭😭😭
دارم میمیرم از استرس.
به ناشناس چن تا هنرمند دیگ پیام دادم.
ولی اصن محلم ندادن اینقدر پروعن.
توروخدا یه چیزی بزن آروم شم..
یه موقعی هست که ممکنه حرفی یا کاری انجام بدی برای کسی و قصدتم خوب باشه هاا، ولی چون طرف ازت وایب خوبی نمیگیره، حتی ممکنه ازش حالشم بهم بخوره و خوشش نیاد
مشکل از تو نیست، مشکل اینه اون ازت وایب خوبی نمیگیره و ممکنه اینو تو رفتارش یا عکس العملش نسبت به حرفتم بفهمی
پس ببینین به کی دارین لطف میکنین و برای کی دارین حرف خوبتونو خرج میکنین، چون شاید بدتر نسبت بهتون گارد بگیره
مشکل از تو نیست، مشکل اینه اون ازت وایب خوبی نمیگیره و ممکنه اینو تو رفتارش یا عکس العملش نسبت به حرفتم بفهمی
پس ببینین به کی دارین لطف میکنین و برای کی دارین حرف خوبتونو خرج میکنین، چون شاید بدتر نسبت بهتون گارد بگیره
Code 200
اگه میدونی این یعنی چی، پس دوست خوب منی
-who I am-
<unknown>
اگه میدونی این یعنی چی، پس دوست خوب منی
کلاس آداب خیلی جالب میگذره
استاد یه سری کلیشه های روانشناسی میگه، ماهم جواب سوالاشو با یه سری کلیشه های دیگه جواب میدیم
درحالی که هم ما هم استاد میدونیم که زندگی واقعی فقط یه کنار اومدن و حل کردن ساده نیست
استاد یه سری کلیشه های روانشناسی میگه، ماهم جواب سوالاشو با یه سری کلیشه های دیگه جواب میدیم
درحالی که هم ما هم استاد میدونیم که زندگی واقعی فقط یه کنار اومدن و حل کردن ساده نیست