وَ كلماٮی کِ ٮاڡِص ماٮد
این جمله رو یه بار بیوی یکی دیدم و حقیقتا از جمله اش و نوع نوشتنش خوشم اومد ::))
کلا خطی که نقطه نداره رو نمیدونم چرا، ولی خیلی دوسش دارم
✍6
یه افسانه هست که میگه بوی خاک بارون خورده در حقیقت بوی خاطرات قدیمی شما رو میده برای همینه که انقدر دوستش دارین...
😭4
I Can't Fit In
Marino
قفلی.
Know I'll nеver be the same
This world feels so big, still I can't fit in
یه جوری همه اول سال اومدن اکانتای پرمیومشونو شارژ کردن که دیگه عنش دراومده راستش #-#
👍4
Forwarded from امبیتیآی دیلی.
عیدی چیه؟ من فقط یه هارد پر از فیلم و کلی خوراکی میخوام.
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM