Code 200
171 subscribers
1.12K photos
105 videos
1 file
109 links
‹ از نوادگان خر شرک ›
ENFP

حرفی، نظری، درد و دلی
اشتراک آهنگی، ذوقی بود در خدمتم 𓇗
http://t.me/HidenChat_Bot?start=132392720
Download Telegram
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
وَ كلماٮی کِ ٮاڡِص ماٮد


این جمله رو یه بار بیوی یکی دیدم و حقیقتا از جمله اش و نوع نوشتنش خوشم اومد ::))
کلا خطی که نقطه نداره رو نمی‌دونم چرا، ولی خیلی دوسش دارم
6
سرچ کنین half moon Google game
و از آرت اش و بازیش لذت ببرین و منو دعا کنین 😔
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یه افسانه هست که میگه بوی خاک بارون خورده در حقیقت بوی خاطرات قدیمی شما رو میده برای همینه که انقدر دوستش دارین...
😭4
اینو یه بار که جوگیر شدم از روی پروفایل صبا اومدم کشیدم و خب چون نقاشی دیجیتال بلد نیستم عشقی رفتم جلو تا صرفا جو ام بخوابه
خلاصه دیگه من نظری ندارم...

#خط‌خطی
💘8
I Can't Fit In
Marino
قفلی.

Know I'll nеver be the same

This world feels so big, still I can't fit in
یه جوری همه اول سال اومدن اکانتای پرمیومشونو شارژ کردن که دیگه عنش دراومده راستش #-#
👍4
💓Enfp:
عیدی چیه؟ من فقط یه هارد پر از فیلم و‌ کلی خوراکی می‌خوام.
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
Forwarded from بیگانه (Nikally)
به من بود در سطح شهر صندلی‌ و نیمکت‌های سرگردون می‌ذاشتم به هدف آفتاب‌گرفتن. شاید یکی کافه نخواست. شاید یکی کتابخونه نخواست. شاید یکی خواست کنار کوچه بشینه یکم آفتاب به خودش ببینه.