یعنی واقعا حالم بهم میخوره از کسایی که با آدم نمیان مشورت کنن و با حرف زدن یهوییشون تو تمام برنامه هات گند میزنن، وقتی میفهمی حرف تو یک کلاس رو تحت تاثیر قرار میده و فقط یک حرف نیست، نباید این طور بی برنامه حرف بزنی
و همچنین واقعا از افراد دیگه ای هم حالم بهم میخوره که وقتی میبینن کسی با اون تغییر خوشحال نیست، از نمره اش خوشحال نیست، با نظرش موافق نیست، و امثال اینا، میاد خوشحالی خودشو کاملا بی پرده ابراز میکنه و نمیفهمه اون لحظه حداقل وقتی اعصاب اون شخص داغونه نباید این طور باشه و دقیقا بیاد چیزی که باهاش مخالفی رو تایید کنه، به خصوص اگه واقعا هیچ درکی و حقی تو نظر دادن راجب اون موضوع نداره
و همچنین واقعا از افراد دیگه ای هم حالم بهم میخوره که وقتی میبینن کسی با اون تغییر خوشحال نیست، از نمره اش خوشحال نیست، با نظرش موافق نیست، و امثال اینا، میاد خوشحالی خودشو کاملا بی پرده ابراز میکنه و نمیفهمه اون لحظه حداقل وقتی اعصاب اون شخص داغونه نباید این طور باشه و دقیقا بیاد چیزی که باهاش مخالفی رو تایید کنه، به خصوص اگه واقعا هیچ درکی و حقی تو نظر دادن راجب اون موضوع نداره