بقیه؟
من تا وقتی دوستامو دارم نیازی به تعریفای بقیه و ناراضی بودن خودم از خودم ندارم ✨
من تا وقتی دوستامو دارم نیازی به تعریفای بقیه و ناراضی بودن خودم از خودم ندارم ✨
👍1
ولی مردم احتیاج دارند دستاویزی داشته باشند. یعنی ناچارند. تو هم همین جوری، حتی اگر ندانی. به قول گوته هرچیزی استعاره است.
- کافکا در کرانه، هاروکی موراکامی
- کافکا در کرانه، هاروکی موراکامی